Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורטינג ל-mi16


eli-g
שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא בארץ , יש סדנאות מתמחות בחו"ל בעיקר אנגליה

הספקים : עם קיט 4 מצערות 2 קמשפטים שסתומים מוגדלים ופורטינג:

220-230 כ"ס

צריך מחשב נהול חדש או לתכנת צ'יפ

וזה כשהמנוע מורכב על האוטו וזה אומר מישהו מספיק מוכשר ולא רודף -בצע שיכול לעשות זאת באמצעות דינמו מטר ונסיעה עם מחשב נייד

אני לא מכיר אחד בארץ עם מוניטין כאלו שגם יספק אחריות ויעמוד בה

כל שאר הפתרונות הם קיצורי דרך כי אין את הציוד הקיים בד"כ

ולדעתי עדיף כבר לקחת את האוטו לח"ול ולעשות שם את כל העבודה

עלות ההובלה היא לא משמעותית ביחס לכל הסכום מדובר בסכום של כ 25000 ש"ח

בערך אולי קצת יותר וכבר שווה אולי לעבור לפיתרון מוגדש כמו T16 או T8 שהוא זול יותר

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את אלה שחיים בסרטים ויש את אלה שחיים במציאות שלנו ...

(ואני מתכוון לזה שכתב מעלי ).

 

אני מציע לך לפנות בפרטי , אני אתן לך כמה שמות של אנשים שעשו את זה בארץ ויש תוצאות .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את אלה שחיים בסרטים ויש את אלה שחיים במציאות שלנו ...

(ואני מתכוון לזה שכתב מעלי ).

 

אני מציע לך לפנות בפרטי , אני אתן לך כמה שמות של אנשים שעשו את זה בארץ ויש תוצאות .

בוא נבדוק לרגע את הטענות האלו: "חיים במציאות"= מציאות של מכונית שלוקח להתניע אותה 5 דקות

לגבי ההמלצות של בעלי מקצוע: בפעם האחרונה שהקשבתי להמלצותיו של QuickSilver

הופניתי ל"בעל מקצוע" שהוא גם חברו ,לעבודה של צביעת מכסה מנוע (שהוחלף בחדש)

החלפת מגן קידמי תוצאות העבודה כדלהלן:

מכסה מנוע ששערה משערותיו הארוכות של ה"צבעי" ישבה לה בנחת בתוך הצבע החדש

ולא הובחנה ע"י "בעלי המקצוע" עד שהגעתי וראיתי זאת והקמתי קול צעקה.

צבע חדש ספוג בגרגירים (" כי הפילטרים של התנור בדיוק הוסרו והחדשים עוד לא הגיעו")

כך גם המכונית של הנ"ל שחנתה שם לשם צביעת דלת נצבעה עם מידות שוות של צבע ואבק

(לא טרחתי לספר לו זאת עד עכשיו)

וכך בעצם כל המכוניות שעברו טיפול שם באותן ידי "בעל מקצוע"

לאחר תיקון הנזק הוא החליט לעשות פוליש המשטח שהייה חלק עד לאותו רגע (חוץ מהגרגירים) התמלא עתה בשריטות בצורת מעגלים עקב שימוש במכשיר הפלא ודיסקיות הפוליש

יותר מכך כשנכנסתי לאוטו והדלקתי אותו אוויר קר נשב מהמזגן ! האוטו שהושאר אצל אותו "בעל מקצוע" נעשה בו שימוש גם לקירור אבל לא טרחו לכבות את המזגן לפני כיבויי המנוע, שאריות של אפר סיגריות נמצאו גם על הריפוד שליד ידית ההילוכים (למה להשתמש במאפרה ? זה לא מקצועי)

כשנשכבתי מתחת לאוטו אחרי כל הסיפור הנ"ל לעבוד על המנוע פיתאום גיליתי שגם את הפגוש הקידמי שהרכיב ה"בעל מקצוע " חברו של הנ"ל חסרו לו כמה חיבורים שדילגו עליהם

אולי הוא מתייחס למספר נקודות העיגון כהמלצה בלבד כי הוא יותר "מיקצועי" מהחברה שייצרה זאת?

בקיצור אם אתה רוצה לחיות במציאות של Quick Silver ולפנות לבעלי מקצוע מהמלצותיו

אתה תחייה בסרט שאני חייתי כתוצאה מכך

אבל אני לא מאשים אותו ,אני שעיתי להמלצותיו של ילד צעיר וחסר נסיון שמוכן לקבל עבודה ברמה כזאת כמקצועית

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר אותה פעם ... דרך אגב , הבן אדם לא הפסיק לקלל אותי על הרגע ששלחתי אותך לשם .

 

מעניין שזה קורה עם עוד כמה אנשים שאת מבקר אצלהם ... מוזר ... לא ?

 

לדעתי ... כולם דפוקים , סתומים ... רק אתה - בסדר .

 

5 דק' להתניע ? שוב ... אני מציע לך לקחת את הכדור הורוד ... זה נגד הזיות .

אולי 5 שניות ... וגם זה הרבה , אבל זה עדיף מול אוטו על בלוקים של זז מטר , לא ? :twisted:

 

ילד חסר נסיון ... אולי ... אבל עם קצת יותר נסיון ממה שיש לך . אני לפחות יודע איך לפתוח את הראש אצלי באוטו , לשפץ אותו , להרכיב ולהניע תוך פחות מ 3 ימים .

אני חושב שלך זה לקח קצת יותר , תקן אותי עם אני טועה ...

 

אההה ... עוד פעם אני אעיר אותך מהאופוריה שבה אתה חי ... לעשות קומבינות עם בעל מקצוע ועם שמאים ועוד לקרוא לאותו בעל מקצוע חאפר או אני לא יודע מה , נשמע מרושע עד חצוף , אתה לא חושב ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובצורה קצת יותר אובייקטיבית , יש כמה וכמה צרפתיות שנוסעות עם פורטינג

בסדר גמור

נוסעות חזק , בלי בעיות אמינות מיוחדות שנוסעות בגלל זה.

אז לא צריך לעשות מזה טרגדיה

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור שהתעצבן על קוויקסילבר ,אתן לך עצה שגם אותי לימדו גדולים וטובים ממני (קצת),לפני שאתה מפקיר את אהובתך אצל בעל מקצוע ,עשה לך מחקר קטן על עבודות קודמות של אותו ישראלי לפני שאתה קורא לו בעל מקצוע. דרך אגב מקרים קודמים שאני למדתי מהם (הרכב הקודם שלי היה mx3 ) הייתי חי צרפת באותו זמן והלכו לי הרפידות ,שמעתי לעצת בן דודי היקר ונכנסתי בלי לבדוק ולהכיר ,לאחר ההרכבה נסעתי לי בכביש מהיר בטולון על 140 כשפתאום באמצע בלימה אני שומע משהו עף מהרכב ומסתבר שעפה לי מהרכב הרפידה השמאלית בגלל שהמכונאי המטומטם שכח לנעול את אחד הפינים שנועלים את הרפידה במקומה , האמת שאם כבר למות אז מאוד מהר אבל לא בגלל איזה מכונאי מטומטם... סתם לפרוטוקול לידי הוא טיפל ב-911

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפרק ולהרכיב מנוע ברמת המקצועיות שמקובלת עליך כל ילד יכול לעשות ב 3 ימים.

והוולקן של חבר שלך כבר נמצאת 9 חודשים תחת ידיהם המקצועיות של מכונאים

והולא מתרגש ממשך התקופה.

אני לא טרחתי להסתיר את חוסר נסיוני במכונאות אבל הגישה שלי הייתה תמיד מקצועית .

אני רוצה לקבל את התמורה המלאה לכספי, וכשאני עובד בעצמי אני נצמד להוראות יצרן

וחוקר את הנושא עד תומו יש לי תארים אקדמיים בפיסיקה מתמטיקה ומדעי המחשב שמקנים את היכולת הזו אבל מכונאים לא טורחים עד כדי כך להבין וללמוד נוסחאות, יחידות של טיב שטח ,בקרת איכות ,תורת השגיאות מה שכל סטודנט שנה א' לומד ומפנים

העובדות שפרשתי פה ובמקומות אחרים בפורום ידועות, אם בעל מקצוע כמו צבעי שאמור לעשות את מלאכתו, אפילו לא מצליח להבחין במה שחסר ניסיון כמוני רואה מייד (שערה ארוכה בתוך צבע!!)אז הוא לא בעל מקצוע נקודה, זה שהוא רגיל להאכיל את הלקוחות האחרים ברמת עבודה כזו (רק בגלל שהוא בחור חביב לא אציין פה את שמו) ללא תלונה , לא אומר שאני מחוייב להשלים עם כך במקרה שלי.

לגבי פורטינג : כשעובדים ללא מכשיר כמו FLOW BRNCH או מכונה כמו SERDI,

העבודה היא ניחוש מלומד, קצת הגזמת, ופרצת מעבר מיים או שהשיפור יכול דווקא להתבטא בירידה בהספק

יכול ות להיות תוצאות לא רעות גם פה, אבל זה בגדר מזל יותר מאשר מקצועיות

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו, תשובות אינטליגנטיות לחלוטין.

 

כמו שאמר הרומני, יש MI בארץ שנוסעות יפה. מאוד.

 

כל הקללות שאמרת (BENCH משהו...) לא רלוונטיות.

גם בחו"ל לא משתמשים בהם.

 

תלמד משהו אחד.

לא כל מי שמדבר אנגלית, יודע יותר טוב מאחרים.

לפי הסטנדרט שאתה רוצה את העבודה, תהיה מוכן לשלם הרבה מעל 25K, אולי 25K$.

אתה מדבר על בניית ראש חדשה.

ניתוח זרימות אויר + חישובי לחצים + חומרים מרוכבים + התנגדויות זרימה של המעברים וכו'.

 

לא קיים.

חברות רכב לא משקיעות ברמה כזאת כמעט (הכמעט הוא בגלל רכבים כמו M3).

על ראש שבוצעו בו החלקות מעברים (לשם הדיוק, מדובר על ראש של 106GTI), ללא נגיעה בשאר המכלולים, דורשים שם כ-7000 ש"ח. ללא "הפתעות" שמתגלות בדרך.

וגם הם לא משתמשים בכלים האלה.

יש להם פשוט ניסיון עם המנוע הזה, והם מגיעים איתו לרמות גבוהות.

 

מבטא בריטי/צרפתי/גרמני, יכול להשמע מגניב, אך הוא לא ערובה לאיכות.

 

עלות מול תועלת.

בשביל רכב שעולה כמו קורקינט, לא הייתי משקיע 40K רק בפורטינג STAGE1 (החלקת מעברים).

כשתהיה לי 575M, אני אגיע לרמות האלה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי באמת כדאי שתשקיע בלימוד אנגלית ,כי משום מה יש דווקא לא מעט סדנאות

שכן משתמשות בציוד הזה, והסכומים הם הרבה פחות ממה שציינת

לדוגמא: קח את סדנת DPR האמריקאית המהוללת (ויש עוד לא מעט, קטנות ממנה)

שהצליחה לסחוט יותר מ 20 כ"ס אטמוספריים לחלוטין מראש מנוע של הונדה אינטגרה שנחשב ע"י בוני ראשי-מנועים כאחד המוצלחים בהיסטורייה, כשאף סדנה אחרת לא הצליחה לסחוט יותר מ 1-2 כ"ס למרות נסיונות רבים ,והמחיר שם לא זכור לי אבל הוא הרבה פחות ממה שציינת

ואוליי קצת יותר ממה שמקובל בארץ .יש להם ציוד מתקדם הם יודעים להשתמש בו ,ויש להם תהליך סודי שנקרא "שלב 6" , אבל מה לעשות אתה קורא לזה קללות ומוכן להסתפק במה שיש פה אז שיהיה לך לבריאות

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לוקח את האנגלים והסקוטים השיכורים האלה כאלילי מין מוטוריים ממש!

אתה לא חייב לקחת כל דבר שהם מנפיצים ככתוב בסלע .

 

לגבי הוולקן של חבר שלי , היא עומדת שם כמעט כמו הזמן שהקשקוש שלך עומד ... רק העניין ששם כל דבר נלקח בחשבון וכל הזמן משנים את ה SETUP כדי לקבל את המקסימום ויש הגבלות מסוימות שאני ממש לא מתכוון לפרט לך כאן , רמז דק - זמן .

 

 

דבר אחרון שיש לי לומר לך ... בגלל כל המקצועיות והנוסחאות שאתה עובד על פיהן , ולמרות שאתה בטוח ב 100% שאתה הוא האיש שהמציא את הגלגל מחדש רק בצורת משושה , האוטו שלך עומד על בלוקים עם מנוע פתוח שלוקח לך למעלה מ 3חודשים לסגור ואת הקשרים שלך עם חצי מהעולם ואחותו שרפת , כל זה בגלל כל החוכמות שלך .

 

תמשיך לחפש פתרונות בשמיים , לא שיש לך את האפשרות לממש אותם , אבל בלדבר גדולות ונצורות את אלוף הארץ אם לא הטוב ביותר לגילך .

יותר טוב לחלום בקטן , לדבר מעט ולעשות הרבה .

 

אני לא אתפלא עם האוטו שלך יניע שלנין הראשון שלי יצמח שיער ערווה , והשני יקבל קרי לילה , וכל זה בגלל שמצאת O RING שממולא במונוסודיום גלוטומט , חסר לך וחפשת בכל העולם .

 

לפעמים עדיף לשלם למי שמבין במה שהוא עושה , ולא לנסות להיות גאון הדור .

 

אני אסכם במשפט יפני עתיק מאוד ...

 

Keep Dreaming

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד 20 כ"ס מראש של הונדה.

למרות שכל האחרים לא הוציאו יותר מ-1-2 כ"ס?

על צ'יפ שמעת? פילטר? לחץ דלק?

 

שלב 6 סודי?

 

 

 

אתה בטוח שזה היה משהו מסדנה, או שראית פרק חדש של "חתולי הרעם"?

 

 

והגאונים שם, נניח הוציאו עוד 20 כ"ס ממנוע איטגרה בהשקעה של 10K (לפחות), אחרי שהרסו 70 ראשים לפחות.

לעומתם חאפר מספר 1 בארץ, הוציא מהמנוע הזה בדרך לא דרך, כ-500 כ"ס. והדבר הזה שלו עף כמו ששום אופנוע לא זז בחיים.

 

אבל הוא לא דוגמא, כי האנגלית שלו חרא והוא נמצא בפ"ת ולא בלוס אנג'לס/לונדון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א ,

 

יש בארץ מישהו ( למען האמת כמה , אבל אני אתמקד בו... ) שהאנגלית שלו לא משהו ( בכלל... )

 

אבל מה ?

 

הוא מוציא ממנועי "פורד" שהבריטים כל כך חולים עליהם , הרבה יותר הספק מהבריטים עצמם !!!

 

הכיצד ???

 

הרי הוא לא מבין טוב אנגלית !!!

 

בקיצור , אל תעשה פורטינג , זה אפילו עולה כסף...

 

זה ממש לא משתלם .

 

 

אין אנשים מיקצועיים בארץ , יש רק אנשים חולים שמדווחים על רכב שטס במהירות לא נורמאלית , הם בטח לקחו את הכדור הורוד שידידי "קוויק סילבר" אמר לך לקחת...

 

לא ייתכן שיגיעו בארץ להספקים מכובדים...

 

ד"א , אין רכב בארץ שהוא ברמה הגבוהה באמת שלא נעשה בו פורטינג....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...