Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רק יודע שהיה כיף!!:wave2::wave2::wave2:

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
שאתה אומר מפלץ אתה בטח מתכוון לZZR לא?:roll:

 

חביבי אם בגיל של המפלץ ישאר משהו מהZZR, דיינו.

 

המפלץ למרות כל נסיונותיו של מרפי חזר לשעוט בכבישים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

רן היקר!

 

מסוכן להעלות למרשתת סירטונים מעין אלו,

 

המראים גם את מד האוץ.

 

אנו לא רוצים שתגמור כמו הצילייגרים עם ה-260 קמש.

 

חג שמח :lol:

 

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
חביבי אם בגיל של המפלץ ישאר משהו מהZZR, דיינו.

 

המפלץ למרות כל נסיונותיו של מרפי חזר לשעוט בכבישים.

 

אבל גם כבודו של ה-ZZR במקומו מונח!

טיול אספנות 2012 081.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
באיזור בקעת בית שאן?

 

אכן והחידוד "עין סוכות" מקום מדהים על הגבול עם ירדן בתוך השטח החלקאי

 

 

 

והיתרון שיחסית לכמויות המבלים בחג, היו מעט מאד חוגגים...הסיפור מלא

הכולל שני (!) פאנצ'רים למפלץ, שלוש אופנועים, רכב אספנות אחד, עגלה מלאה,

ןההצעת נישואין...יסופר עוד לפני המימונה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

המימונה כבר בפתח, התחלת כבר לכתוב נכון?

:beerchug:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אכן והחידוד "עין סוכות" מקום מדהים על הגבול עם ירדן בתוך השטח החלקאי

 

 

 

והיתרון שיחסית לכמויות המבלים בחג, היו מעט מאד חוגגים...הסיפור מלא

הכולל שני (!) פאנצ'רים למפלץ, שלוש אופנועים, רכב אספנות אחד, עגלה מלאה,

ןההצעת נישואין...יסופר עוד לפני המימונה! - רן

 

ידידי הקירח

לפני שהמופלטות יסיחו את הדעת

קדימה, שתף אותנו בנתונים. הטיזר הזה ארוך מידי.

בנתיים השמועות מתחילות להגיע, ולהתפזר ברחבי הפיסבוק.

 

נראה שהיה מדליק, הלואי והיה לי את הזמן להצתרף אליכם.

 

חג שמח. תתרחבו ותסעדו

 

N

פורסם

..."חייבים לעשות משהו בחול המועד!" המקום פאב הטוביה, נוכחים חברי המפגש.

אם חייבים אז חייבים, הבעיה הראשונה שצצה אין נסיעות בחג ושבת מתוך התחשבות

בשומרי הגחלת של עם ישראל, הבעייה השניה אין הפליה בין אופנועים למכוניות,

בעייה שלישית, עירוב ושעטנז, חלק ממחלות הקידמה היא עירוב של חדש וישן, לא עוצרים!

 

מסלול צפונה, מוזמנים כולם, רק האמיצים אישרו השתתפות, קניות, חובשי הכיפה והמושלים

בסווינג...

 

מועד? נמצא תאריך המשלב חול והרבה מועד....

 

יום שלישי בוקר, המפלץ מועמס בציוד ליומים (חלק כבר עבר יום קודם ליוני שהביא עגלה

באדיבות יוני אופנועים!) העגלה היתה האמצעי שיכנוע לדו"ג להגיע עלק....

 

נפגשים במצפה יריחו. בגלל העבודה נאלצתי להגיע קצת באיחור ופגשתי את החברה שם.

 

הנפשות הפועלות לצורך הכרה:

מיקי ZZR600

יוגב+מאיה(הבטחתי הצעת נשואין זוכרים?) + האסקי סיבירי VN800

יוני יערה והילדים + 2 כלבים הונדה מדהימה גיר רגיל+עגלה נגררת.

דובי+סיגלית פיאט 1/9X

אלי+יואב+פיור האסקי סיבירי פג'ו CTI 205

נחמיה+מירי שברולט חדשה.

 

ההרפתקאה מתחילה!

טיול אספנות 2012 014.jpg

טיול אספנות 2012 022.jpg

טיול אספנות 2012 035.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...