Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

vredestein צמיגים, האם קיים יבואן בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה, כי המישלן גם ב550 ש"ח לצמיג, שאפשר למצוא בקושי, לא שיא השאיפות.

כאשר בזמן שאני שואל האם יש חברה מסוימית, לא סתם, ואם אכן היו את החברות האלה יכולתי לקבל צמיג כרצוני במחירהרבה יותר פרקטי.

 

אני חושב שלדרישות שלך יתאימו קונטיננטל פרימיום קונטקט 2 או 3 (נראה לי שאת ה-2 כבר לא מייבאים), או פאלקן ZE912, תבדוק מחירים במידה שלך, ולא באינטרנט. אמור להיות בין 400 ל-500 לצמיג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אני חושב שלדרישות שלך יתאימו קונטיננטל פרימיום קונטקט 2 או 3 (נראה לי שאת ה-2 כבר לא מייבאים), או פאלקן ZE912, תבדוק מחירים במידה שלך, ולא באינטרנט. אמור להיות בין 400 ל-500 לצמיג.

ידידי לפלקן איני מתקרב יותר, הקונטי 2 קיים במידה שלי באזור ה600 ש"ח +, המישלן הרבה יותר טוב ונראה יותר קרבי במידה הזאת.

זה לא השווה בכלל למשלן, ואין פה עניין כספי!

אני אומר שגם אם אני ישלם יחסית הרבה , זה לא מצדיק את הכסף, כאשר יש צמיג יותר מתאים במחיר יותר זול, הבעיה היא שלא מיביאים לארץ, למרות ששלושת החברות יובאו פעם לארץ ביבוא סדיר.

פורסם
טוב עכשיו דיברתי עם ישרא טייר, והם כבר לא מיבאים צמיגים כאלה.

 

פרוקסימה לא שמתה לב, זה השלב שהיה כבר מזמן.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

נתקלתי בצמיגי vredstein היום בפנצריית מוריס בית עובד/ הוד השרון, מסתבר שהם היום היבואן הרשמי.

אני מתלבט כרגע בין הצמיג שלהם מהדגם Ultrac Vorti - לבין המקורי אצלי ברכב - Pirelli P Zero Rosso - המחירים כמעט זהים במידה שאני מחפש.

 

אשמח לקבל פידבקים במידה ומישהו התנסה עם הצמיגים האלו בפועל, מעבר לביקורות באינטרנט.

 

תודה

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם

ראיתי את ה vorti בהוד השרון - נראה מדהים , ויקר . קראתי עליו ברשת ומישהוא ציין שהצמיג כבד מאוד ביחס לפירלי p7 וזה השפיע לו על הביצועים - לא יודע כמה זה אמין .

פורסם

לא בעיה לבדוק כמה הp7 שוקל לעומת הvorti.

צמיגם יכולים להשפיע משמעותית על המשקל הבלתי מוקפץ,ובכך לגרום לירידה בביצועים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...