Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לרכב 9,500 למאזדה 3 2005, הגיוני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתונים על הרכב: מאזדה 3, יד 4, שנת 2005, 1600 נפח מנוע גרסת קומפורט, 100,000 קילומטר, ללא תאונות.

המחיר לביטוח הינו ל2 מבוגרים ו3 נהגים צעירים.(גיל 18,20,22)

יש הצעות לחברת ביטוח שעולה פחות או הסבר הגיוני למחיר המופרז ??

עריכה: (חברה אחרת הציעה לנו 7,600)

פורסם

אשמח עם תשלח לי בפרטי פרטים על חברת הביטוח שלך (שם,מס' טלפון) וכאלה

 

אגב, יש מישהו שמבוטח באליהו ויש לו המלצות עליו או חברה אחרת עם פירוט קצר ?

פורסם

אולי זה הגיוני בגלל שיש מספר מרובה של נהגים - חמישה, ששלושה מתוכם הם נהגים צעירים.

 

בכל מקרה, הייתי לוקח את ההצעה הזולה יותר.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

אין קשר, המחיר נקבע לפי הנהג הכי מסוכן סטטיסטית מבחינת הביטוח, במקרה הזה הנהג בן ה-18.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

גם אם זה הרכב הנגנב ביותר, ואני בספק, הכמות שלו בשוק הופכת את הסיכויים שפריט מסויים יגנב לכמעט אפסית. יש איזה 50+ אלף מאזדה 3 על הכביש...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

נהג חדש וצעיר במאזדה 3 זה ביטוח מאוד יקר , מועד לפורענות מבחינת החברות ביטוח

במקרה הזה ההצעה מגוחכת חפש בחברה אחרת .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

תודה לכולם על התגובות 8)

אם אני יוצא מהביטוח ו2 המבוגרים ואלו שבני 20,22 נשארים (עדיין במלווה) המחיר ישתנה או ישאר אותו דבר ? (אני בן ה-18 )

אם אני לא טועה אני נחשב נהג חדש+ צעיר והם רק צעיר, נכון ?

פורסם

מאזדה 3 מנוע 2000 נהג בן 18 עם ותק של שנה וכל נהג מעל לגיל 18 כ6400 הכול כולל הכול

 

ביטוח תשובה

אתן לך מספר אם תרצה

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
מאזדה 3 מנוע 2000 נהג בן 18 עם ותק של שנה וכל נהג מעל לגיל 18 כ6400 הכול כולל הכול

 

ביטוח תשובה

אתן לך מספר אם תרצה

יותר מרוצה אח שלי, תרשום לי בפרטי. תודה !

פורסם

זה ממש לא הגיוני והמחיר הוא די מופרז.

זה לא במוו או ג'יפ כזה או אחר, אני יכל להגיד לך שאני משלם על מאזדה שלי שהיא מקבוצת רישוי 5 כ6000 אלף ש"ח ביטוח כולל הכל החל מנהג גיל 17.

לכן המחיר שרשמת הוא די מופרז בשביל מאזדה 3 יהיה רכב גניב אשר יהיה,גם ה-6 נחשבת לגניבה יחסית בשוק זה ממש לא מצדיק את המחיר הנדרש.

לגבי שאלתך,זה תלוי אם שתי הנהגים שציינת הם נהגים חדש אם כן זה מייקר אם לא והם כבר נהגים צעירים זה עדיין מייקר את הביטוח אך לא בהרבה כמו נהג חדש.

פורסם

אל תשכחו שהאוטו שנת 2005 ולא חדש.

אין כמו הרנו שנת 95 שלי, 3,100 שקל כולל הכל ושווה יותר מכל מאזדה שבעולם :roll:

×
×
  • תוכן חדש...