Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החומרים שבנוזל אינם ידועים כמסרטנים.

יש ניקוטין שהוא אלקלואיד ממכר, טהל אינשאללה גם מזה ארד בהדרגה.

 

לעומת זאת בסיגריית טבק יש מאות (!) חומרים מסרטנים, בכל שאיפה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואחרי כל זה פתאום -כנראה בעידוד של יצרני הסיגריות,מתחילות להופיע הידיעות על הנזק של סיגריות אלקטרוניות.מה שלא יהיה קשה לי להאמין שמישהו יכניס את כל מאות החומרים האלו לנוזלים.החשבון של חברות כמו דובק או פיליפ מוריסון פשוט-מעשן מכניס להם כל חודש מאות רבות של שקלים והפסד של כל אחד הוא כמו שבנק למשכנתאות מפסיד לקוח.עשיתי חשבון שבמחירים של ההוצאה השנתית שלי על סיגריות היא 8500 ש"ח.אפילו אם לא הייתי חושב על הנזק הבריאותי רק מלחשוב על הסכום הזה קיבלתי חום:roll:

פורסם
החומרים שבנוזל אינם ידועים כמסרטנים.

יש ניקוטין שהוא אלקלואיד ממכר, טהל אינשאללה גם מזה ארד בהדרגה.

 

לעומת זאת בסיגריית טבק יש מאות (!) חומרים מסרטנים, בכל שאיפה.

 

ברור שבנוזל יש חומרים מסרטנים

אבל הכל תלוי במינון

 

ולמה לגבי האדים, שנוצרים מהרתחה של כל מרכיבי הנוזל יחדיו?

מה לגבי החומרים המשתחררים מהגוף חימום (מתכת קלה) שמרתיח את הנוזל?

מה לגבי החוט FIBER שעליו מלופף הגוף חימום וסופג את הנוזל, מה הוא משחרר בזמן ההרתחה?

פורסם

אתם פיספתם בענק את הכוונה המקורית של הסיגריה אלקטרונית.

לפחות מבחינתי, זה כלי הנועד לעזור לי להתגבר על הפן הפסיכולגי, והפיזי שבעישון.

ואני ממש לא מתכון להחליף, התמכרות אחת בשנייה. ובטח לא להתלהב, מטעמים ושאר גימקים הקושרים בנושא.

נטו להפסיק לעשן.מבלי לגרור את נושא הסיגריה אלקטרנית, יום אחד ממה שאני צריך.

 

אני לא מאמין שסיגריה אלקטרונית בריאה,אבל סיגירה רגילה מזיקה ומסריחה פי 200.

וזה די מפגר להפחיד מעשנים ולהגיד להם שסגיריה אלקטרונית מזיקה. כי מיותר לציין שסיגריה רגילה לא מכניסה להריון נכון?.

פורסם

שניהם מזיקים, מהמרלברו אני נהנה יותר,

 

נכון אני מסריח את העולם כי זאת סיגריה חזקה, אבל מי שעובד פיזית חייב לעשן, זה התרופת הרגעה שלו,

שאני נזרק באיזו פינת צל ועוצר 5 דקות לעשן, אני חושב גם יותר טוב, נרגע, מוריד טורים לרגע,

 

 

לסיגריה האלקטרונית אין את הטעם של מרלברו, יש לה טעם מוזר, דוחה, שגורם לבחילות למי שלא רגיל,

הטעם של המרלברו איתי יותר מעשור וחצי, אני לא מחליף אותו בכלום!

 

http://www.youtube.com/watch?v=wibHcZ4FNbU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אבל מי שעובד פיזית חייב לעשן, זה התרופת הרגעה שלו,

 

אתה משקר את עצמך, אבל תעשה מה שבא לך, זה עולם חופשי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
תעשה מה שבא לך, זה עולם חופשי.

 

 

 

בדיוק! תנו לי להרוג את עצמי בשקט

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אהלן חבר'ה, היום הגיע המשלוח שלי של הCE4 והטעמים.

מישהו יכול הסביר בקצרה איך ממלאים את הקלירומייזר(כן?) ? צריך פשוט להוריד את פיית העישון ולמלא?

משומה לא מצאתי הרבה מידע על שימוש בדגם הזה.

TFSI Power

פורסם

תפתח את הפייה בסיבוב ובעדינות, ואז אתה צריך למלא,

יש שני דרכים או עם הבקבוקון הקטן בעל המחט שקיבלת בערכה (אם קיבלת),

או פשוט לטפטף בעדינות לתוך המיכל עד למילויו, הדרך עם המחט עדיפה :)

רק אציין שגם אני קיבלתי היום את המשלוח מאייני אחרי 14 יום מרגע קבלת

הקוד מעקב, הכול עובד תקין :)

פורסם
הנה סרטון

 

 

זה נראה אצלי אחרת, פשוט מילאתי עד הקו:

http://img543.imageshack.us/img543/2576/58533738.jpg

 

 

בנוסף אני לא מצליח לתפעל את הסוללה. חיברתי אותה למטען הUSB, הנורה על המטען הופכת לאדומה לרגע והכפתור של הסוללה מהבהב גם לכמה שניות, ואז מפסיק והנורה של המטען משתנה לירוק.

השארתי אותה ככה בערך שעתיים וכשאני מנתק ולוחץ על הכפתור שום דבר לא קורה.

TFSI Power

פורסם

adamd1 הסוללה שלך מתפקד מצויין.

היא מתחילה טעינה ואז מפסיקה פשוט כי היא מלאה.

אני מהמר ששכחתה להדליק אותה עלידי 5 לחיצות מהירות על הכפתור :)

אודי A4

דימה.

פורסם

חחח הלואי בווינר זה היה כול כך קל :)

דרך הגב בקישור ליוטיוב של sun light מדובר על קרטומיזר CC, זה דגם שונה לגמרי ולא CE כמו שצויין שם ולכן המילוי שונה בתכלית.

אבל שמתי לב שהסתדרתה לכן זה לא משנה.

 

עריכה:

בתוך האריזה צריכה להיות חוברת ממש קטנה שמוסבר שם על מנגנון כיבוי והדלקה.

בכול מקרה 5 לחיצות מדליק\מכבה את הסוללה, בדרך כלל אין לזה שימוש אלא אם אתה מפחד שהיא תלחץ בכיס או משהו כזה.

אודי A4

דימה.

פורסם

האריזה היתה הכי מינימליסטית שאפשר: פלסטיק דק עם דף קרטון מאחורה. אבל זה לא משנה.

 

חבר היום אמר לי שראה בעיתון (לא זוכר איזה) לפני כמה ימים כתבה על סיגריות אלקטרוניות, ובעיקר על כמות גבוהה של אנשים שקיבלו מזה בצקת בריאות.

יש לזה אימות כלשהו?

TFSI Power

×
×
  • תוכן חדש...