Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

ברשותי רכב סובארו B3 נקנה בשנת 2011, עם 7 אלף ק"מ.

לפי הידוע לי חובה לעשות טיפול ראשון אחרי 15 אלף ק"מ או שנה על הכביש (המוקדם מבינהם).

הרכב שמור ברמה מטורפת.

 

כיוון שהרכב מאוד חדש (גם מבחינת המנוע וכו) אני מאוד חושש שאים בטיפול יתחילו לפרק ולהרכיב

דברים הם בחיים לא ירכיבו אותם כמו ביפן, ויגרמו רק לנזק (ככה בדיוק קרה כאשר היבואן הרישמי התקין לי משהו ברכב!!!).

מבחינתי לא הייתי עושה טיפול כלל.

 

מספר שאלות:

1) באיזה מוסך מורשה הייתם עושים את הטיפול? הייתי רוצה להיות נוכח בזמן הטיפול ולראות כל דבר שמחליפים..

 

2) כמה אמור לעלות טיפול כזה..? וכמה זמן זה נמשך בערך?

 

3) האם חובה לעשות את הטיפול אחרי שנה גם אם לא הגעתי ל15 אלף ק"מ (על מנת לשמור על אחריות היבואן)?

 

תודה רבה!

  • ספונסר פורום
פורסם

1. ברוב המוסכים המורשים לא יתנו לך להיות ממש ליד הרכב בזמן העבודה, מסיבות בטיחותיות. בדרך כלל יש פינת המתנה מסודרת ממנה ניתן לצפות בבטחה על הרכב ועל המכונאי שעובד עליו.

אם תציין מהיכן אתה בארץ נוכל להפנות אותך למוסך טוב שנמצא באזורך.

2. טיפול בסיסי עולה לרוב כמה מאות שקלים ונמשך כשעה-שעתיים.

3. כן.

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על מוסך טובול בנתניה מורשה סובארו. מוסך מאוד מקצועי עם יחס אישי ואווירה משפחתי.מסביר ברצון כל דבר ברכב ולפני תיקון ובזמן התיקון.

המוסך הינו מורשה סובארו ומחזיק בכל החלפים המקוריים ונמצא בקשר עם היבואן בכל הנוגע לעידכונים וכו'

how it's like to drive :twisted:

פורסם

אני מאיזור ראשון לציון.

 

האם הילוך שישי נחשב לאמין (לא יפרקו לי חצי מהרכב..)?

מישהו טיפל בו? האם שווה לטפל בו?

פורסם

החשש שלך מיותר לחלוטין.

 

בטיפול ראשון מחליפים רק שמן מנוע ופילטר, לא מפרקים שום דבר, אף אחד לא יגרום שום נזק לאוטו שלך, תן קצת כבוד למכונאים, שביצעו את הפעולות הנדרשות בטיפול אלפי פעמים.

 

אל תחשוב אפילו לדלג אל הטיפול, זה יבטל לך אחריות וזה ממש לא שווה.

חובה לעשות אחרי שנה, גם אם לא הגעת ל 15 אלף.

טיפול כזה נמשך שעה-שעה וחצי, תלוי כמבון במצב העומס במוסך.

יכול להיות שיבקשו להשאיר את הרכב לחצי יום.

 

וגם אין מה לעמוד ליד המכונאי, האם בעבודה שלך היית סובל מצב, בו מישהו מסתובב לידך, ומסתכל איך אתה עובד? זה רק מפריע ומגדיל את הסיכוי לטעויות. מוסכים לרוב לא מאפשרים את זה, ובצדק.

 

וסליחה אם אני קצת בוטה, אבל תנסה לא להיות פראנואיד. רכב זה רק רכב. הוא אמור לשרת אותך, ולא להפיך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...