Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממתי התמונה של ה360 הכסופה 0:47? בחיים לא ראיתי תמונות של 360 כסופה מהארץ.

 

ובלי קשר תמונות יפות, כיף לראות שיש לנו עם מה למלא 4 דקות של סרטון, אם היינו מדברים לפני 5 שנים לא היית ממלא 2 דקות, ישראל מתפתחת :lol:

 

את ה-360 הכסופה צילמתי ביום שני בתל אביב, לוחית רישוי טורקית.

 

לצפות בתמונות 4 דקות בלי מוזיקה זה משעמם. במקרה הכי גרוע, תצרף מנגינת רקע :).

 

כל מי שרוצה יכול לשים איזה שיר שבא לו ברקע, בטאב אחר עם קליפ ביוטיוב או במערכת או בכל דרך אחרת.

 

מי שלא אוהב את המוזיקה יכול פשוט להשתיק את הסרטון אתה יודע...

 

זה הקטע.

 

סרטון נחמד ראיתי את רוב התמונות ב exoticsonroad, אבל בסרטון חסרים כל ה- AMGים כמה פורשים פורדים BMWים אודים ולמבו...ים ;).

 

הפרארי הכסופה חדשה בארץ כנראה של תייר...

 

לצערי למבו לא צילמתי בארץ, לגבי ה-AMG למינהם (לא SLS) וה-BMW, לא העלתי את התמונות שיש לי לסרטון כי יש אנשים שלא מתעניינים ברכבים אלו, הסרטון שלי גם פונה לקהל שלא הכי מתעניין ברכבים ומבין מה זה M ומה זה AMG...

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

כל כך הרבה אקזוטיקה ואין מסלול מרוצים ואפילו לא ג'ימקאנה או היל קליימב צנוע בשביל למצות משהו מהיכולת של המכוניות האלו.

 

משהו פה רקוב מהשורש - ולא נראה לי שזה הולך להשתנות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מזראטי אספנות בארץ? יש עוד תמונות?

יפה מאוד, אוסף ענק.

 

המזראטי מארק (האספנות) די מוכרת, מגיעה הרבה למפגשים של מועדון החמש.

וכן יש לי עוד תמונות שלה.

 

אותי מעניינת ה575 המפורסמת, מתי היא יצא מהמכסה שלה....

 

לגבי ה-575, נפגשתי עם הבעלים, הוא עשה לי סיבוב עלייה ונתן לי לצלם אותה אחר כך.

משום מה בסיבוב שהוא עשה לי ציפיתי שאנשים ברחוב יסתכלו על הרכב, אף אחד לא הסתכל, חוץ מאיזה מישהו מאוד מאוד מופתע בפורד מוסטנג :lol:

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

תמונות יפות, וישר זיהיתי שרוב הצילומים בת"א :-P

אגב, אפילו הצלחת לקלוט מאזדה2 ומאזדה3! כבוד! :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מקווה שהתגובה שלך בהומור. אתה יודע, מי שקונה R8 לדוגמא, הוא לא בדיוק עובד שכיר שמקבל 7 אש"ח בחודש :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
פעם היא הייתה כסופה....

 

 

משום מה לדעתי אהבתי ככה מאשר הלבן המזעזע לפני. יש יותר מדי מכוניות לבנות בארץ ככה שצבע שחור נראה בסדר.

אני לא יודע כמה בעלות הרכב עבר אבל אם מדובר בבעלים אחד אז כנראה שהוא עדיין לא סגור על צבע הרכב שהוא צובע פעמיים את הרכב. בכלל לא מבין למה לצבוע את ה997 טורבו בצבע כחול ללבן? יש מעט צבעים צבועניים ובולטים למכוניות בארץ למה ללבן.אז למה לא מלכתחילה לא להזמין אותה בצבע לבן מהמפעל או יד 2 לבנה?:roll:


×
×
  • תוכן חדש...