Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מעל 4000 תמונות של רכבים מהארץ, אז החלטתי לעשות סרטון ולחלוק אותן.

כל התמונות פה צולמו בארץ, על ידי.

אם למישהו יש שאלות אשמח לענות.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yL5Qan-M-7w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

תהנו!

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איפה מתקיים המפגש שה-ZR1 היה? פעם שמעתי עליו ותמיד רציתי ללכת לראות

הוא עדיין קיים?

ראיתי עוד סירטונים שלך מהמפגש הזה שהיה בו גם המזראטי.

אחלה תמונות ואחלה רכבים!

פורסם
איפה מתקיים המפגש שה-ZR1 היה? פעם שמעתי עליו ותמיד רציתי ללכת לראות

הוא עדיין קיים?

ראיתי עוד סירטונים שלך מהמפגש הזה שהיה בו גם המזראטי.

אחלה תמונות ואחלה רכבים!

 

 

אני מניח שהמפגש שאתה מדבר עליו זה מפגש צהלה, הוא מתקיים כל יום שישי החל מ-15:30.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

איזה רחוב אתה יכול להגיד לי?

יש להם איזה שהוא אתר איטנרנט כמו של מועדון החמש כדי להיות מעודכים עם המפגש מתקיים או לא?

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה.

 

מעניין שהרוב המכריע של התמונות הגיע מעיר אחת בלבד. כנראה שזה אומר משהו...

 

מאוד חסרה לי המוזיקה, אבל מאוד!

 

תודה על השיתוף.

פורסם

יפה! אחלה סרטון

מי היה מאמין כמה מזראטי מסתובבות בתל אביב-הרצליה

אני מקווה כבר לראות מזראטי! אני פשוט התאהבתי באוטו הזה מאז שמדברים שיימכרו את פרארי ומזראטי בישראל

רק לא הבנתי כמה TESLA יש בארץ?

2 או שזה היחידי פשוט אני זוכר אחת אדומה רק בלי הפסים

 

קצת חסרה המוזיקה אבל עדיין אחלה סרטון!

פורסם
איזה רחוב אתה יכול להגיד לי?

יש להם איזה שהוא אתר איטנרנט כמו של מועדון החמש כדי להיות מעודכים עם המפגש מתקיים או לא?

 

רחוב צה"ל בשכונת צהלה.

 

רכב אחד מכל זה שלנו...אבל איפה הR8הלבנה שלנו??עד שהייתה באזור פה..

 

את ה-R8 שלכם צילמתי יותר מידי פעמים :wink:, בחרתי את התמונות הכי טובות שצילמתי לדעתי וה-R8 שלכם לא הצליחה להכנס, אני מניח שבקרוב אפרסם עוד סרטון כזה, הפעם אנסה להכניס אותה לסרטון.

 

כל הכבוד על ההשקעה.

 

מעניין שהרוב המכריע של התמונות הגיע מעיר אחת בלבד. כנראה שזה אומר משהו...

 

מאוד חסרה לי המוזיקה, אבל מאוד!

 

תודה על השיתוף.

 

לא שמתי מוזיקה מסיבה פשוטה, כשאני רואה סרטונים כאלו לפעמים שמים שירים גרועים (אבל ממש גרועים) וזה הורס לי את הצפייה, לא רציתי להרוס למישהו את הצפייה בכך שאשים מוזיקה שהוא לא אוהב.

 

יפה! אחלה סרטון

מי היה מאמין כמה מזראטי מסתובבות בתל אביב-הרצליה

אני מקווה כבר לראות מזראטי! אני פשוט התאהבתי באוטו הזה מאז שמדברים שיימכרו את פרארי ומזראטי בישראל

רק לא הבנתי כמה TESLA יש בארץ?

2 או שזה היחידי פשוט אני זוכר אחת אדומה רק בלי הפסים

 

קצת חסרה המוזיקה אבל עדיין אחלה סרטון!

 

יש טסלה אחת בארץ, כשהיא הגיעה היא הייתה בלי הפסים האלו, אחרי כמה חודשים בארץ הבעלים הוסיף אותם.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

ממתי התמונה של ה360 הכסופה 0:47? בחיים לא ראיתי תמונות של 360 כסופה מהארץ.

 

ובלי קשר תמונות יפות, כיף לראות שיש לנו עם מה למלא 4 דקות של סרטון, אם היינו מדברים לפני 5 שנים לא היית ממלא 2 דקות, ישראל מתפתחת :lol:

פורסם
ממתי התמונה של ה360 הכסופה 0:47? בחיים לא ראיתי תמונות של 360 כסופה מהארץ.

 

ובלי קשר תמונות יפות, כיף לראות שיש לנו עם מה למלא 4 דקות של סרטון, אם היינו מדברים לפני 5 שנים לא היית ממלא 2 דקות, ישראל מתפתחת :lol:

 

 

יש לה לוחית רישוי טורקית.

פורסם

 

לא שמתי מוזיקה מסיבה פשוטה, כשאני רואה סרטונים כאלו לפעמים שמים שירים גרועים (אבל ממש גרועים) וזה הורס לי את הצפייה, לא רציתי להרוס למישהו את הצפייה בכך שאשים מוזיקה שהוא לא אוהב.

 

 

מי שלא אוהב את המוזיקה יכול פשוט להשתיק את הסרטון אתה יודע...

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

סרטון נחמד ראיתי את רוב התמונות ב exoticsonroad, אבל בסרטון חסרים כל ה- AMGים כמה פורשים פורדים BMWים אודים ולמבו...ים ;).

 

הפרארי הכסופה חדשה בארץ כנראה של תייר...

Detailer.gif

×
×
  • תוכן חדש...