Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי מאזדה לאנטיס 1.6 שנת 98 האלטרנטור שורק (סוג של שריקה כמו חתולה מיוחמת) לאחר בדיקה שאכן הרצועות לא גורמות לרעש המציק ע"י

בדיקת רצועת הפולי מנוע, בוצע הורדת רצועת אלטרנטור מהאלטרנטור הרעש הפסיק.

נאמר שהאלטרנטור על סף סיום חייו ורק לאחר שהוא יתפס להחליף לאחד אחר משופץ.

 

חשוב לציין שהרעש מפסיק בעת לחיצה על הגז בשיוט הרעש חוזר ומספיק מידי פעם גם בשיוט.

 

שאלותי :

1. האם הבדיקות הנ"ל מספיקות לוודא שבאמת הרעש אכן מהאלטרנטור

2. האם ניתן לסוע ברכב בנתיים או שהאלטרנטור יכול להתפס ואם הוא כן נתפס מה הנזק שיכול להגרם

3. התקשרתי ל א.ה משהו כזה מפתח תקווה פינת גיסין אמרו שהם מטפלים באלטרנטורים משופצים ושהם מומלצים מאוד,

הם הציעו להחליף למשופץ בעלות 860 ש"ח כולל עבודה. האם המחיר סביר או יקר?

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

גש ליצחק וויס - בזל 13 בפתח תקווה .

יצא צדיק בתוכנית של חיים הכט .

מהכרותי אותו , האיש מקצוען , ישר ובעל ידי זהב .

לפי מה שכתבת , האלטרנטור עומד להתפגר .

עדיף להחליפו לפני שיתפס או תתקע בלילה חשוך ללא טעינה .

המחיר הוא בסביבות המחיר שציינת .

פורסם

אז אוקיי להחליף סבבה השאלה איפה מומלץ?

ד.ש. שיווק בע"מ או יצחק וויס - בזל 13 בפתח תקווה??

למשהו יש המלצות נוספות?

פורסם

אלטרנטור שורק כתוצאתה ממסבים לא תקינים ויש להחליפם

כדאי מאוד לא לחכות עד שיתפס כי אז הנזק יהיה יותר גבוה

תקרע הרצועה ולא תיהיה טעינה או הגה קשה או התחממות יתר של המנוע

מנסיון עם וולבו B12B אלטרנטור תפוס גרם לשריפה בתא המנוע

פורסם
אלטרנטור שורק כתוצאתה ממסבים לא תקינים ויש להחליפם

כדאי מאוד לא לחכות עד שיתפס כי אז הנזק יהיה יותר גבוה

תקרע הרצועה ולא תיהיה טעינה או הגה קשה או התחממות יתר של המנוע

מנסיון עם וולבו B12B אלטרנטור תפוס גרם לשריפה בתא המנוע

 

לפי מה שהבנתי כולם מחליפים היום לאלטרנטור משופץ אחר כדי לא לקחת אחריות על חלק אחר שיהרס עקב אי החלפת

האלטרנטור.

פורסם
גש ליצחק וויס - בזל 13 בפתח תקווה .

יצא צדיק בתוכנית של חיים הכט .

מהכרותי אותו , האיש מקצוען , ישר ובעל ידי זהב .

לפי מה שכתבת , האלטרנטור עומד להתפגר .

עדיף להחליפו לפני שיתפס או תתקע בלילה חשוך ללא טעינה .

המחיר הוא בסביבות המחיר שציינת .

 

טוב חזרתי לעדכן,

הייתי היום במוסך אצל יצחק וייס,ישר קיבל אותי בחיוך ויש ניגש לרכב במקצועיות לבדוק את הרעש.

הבן אדם אמר ישר אמר הרעש לא מהאלטרנטור 90%, הוא הציע להחליף רצועות כהתחלה החלפנו והרעש עדיין נשאר.

לאחר בדיקה חוזרת מסתבר שהרעש מגיע מאזור הפולי העליון קרוב למשאבת מים.

הדברים שהציע לבדוק אצל מכונאי הם :

משאבת מים מרעישה או מותחן טיימינג או בכלל הפולי עצמו העליון (סדוק או משהו בסגנון).

מה אתם אומרים? הגיוני רעשים ממשאבת מים או מותחן טיימינג?

ואם כן מה העלות של כל אחד מהם זה מאוד חשוב לי לדעת.

תודה לעוזרים. :)

פורסם

שלום רב

על פי הרעש אפשר לדעת מה מרעיש .

האם ניסיתם להוריד את הרצועות ולבדוק האם הרעש נעלם ( רצועות אביזרים כמובן )

 

אם תרצה תוכל לעבור ממני ואומר לך מהיכן הרעש ( ללא כל תשלום כמובן )

פורסם
כתבת שכאשר מסירים את הרצועה אז הרעש נעלם .

אז כמובן לא מדובר במותחן טיימינג .

אילו רכיבים הרצועה מסובבת בנוסף לאלטרנטור ?

 

לא יודע אם זה כזה מדוייק המוסכניק גם טען אז שהרעש הוא מהאלטרנטור אז אני לוקח את זה כערבון מוגבל

כי יכול להיות שפשוט הרעש הפסיק לכמה שניות בעת הורדת הרצועה.

 

ולשאלתך, מה שהרצועה מסובבת לפי ספר הרכב זה את פולי תחתון ומשאבת המים.

(מה שמקרב אותי יותר לחשוב שאכן מדובר במשאבת המים למרות שפעם ראשונה שאני שומע שמשאבת מים מרעישה).

פורסם

יכול להיות לאגר שחוק שהרצועות יושבות עליו.

פורסם

טוב אחרי בדיקה מקיפה במוסך, והורדת רצועת אלטרנטור השולטת גם על משאבת מים השריקות הפסיקו מה שאומר שכנראה באמת משאבת המים.

שמנו שנית את הרצועה עם מתיחה פחות חזקה והרעש הפסיק כנראה הרצועה לחצה על הלאגר של מאבת המים וגרמה לשרוק.

בכל מקרה מתיחה של הרצועה החדשה הפסיקה את הרעש ונאמר שאין בעיה לסוע ככה כל עוד הכל עובד ואין נזילות מהמשאבה.

בכל מקרה אמשיך לעקוב במידה והרעש יחזור אחליף משאבת מים ועל הדרך גם טיימינג.

תודה לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...