Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחאת נהגי ישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני מודע לעובדה שנושא המחאות כבר ניהיה נדוש, אבל ברוח הפוסטים העולים והצילומים האחרונים בקלות ניתן להבין שלא הולך להיות לנו קל עם חלוף הזמן שכל תקופות ההרצה למיניהן יגמרו, ויעלו את מספר המצלמות (שהפרוייקט יקבל עוד פוש) אנחנו הולכים להיות קורבנות של האוצר וסביר להניח יותר מפעם אחת.

נוסיף על זה שאת הכסף גם לא נקבל חזרה לתשתיות או שיפור הכבישים, אלא לאוצר ככסף שהוא יעשה איתו על כל העולה על דעתו, אני חושב שבאמת חייבים למתוח את הגבול, איפה כל חברי הכנסת? איפה הגופים השונים שייצאו נגד המהלך המטומטם הזה שכשל בבריטניה + עוד מקומות?

 

לא גיבשתי רעיון עדיין למחאה, איך להביע אותה, ייצוג, וכדומה אבל אני חושב שבמוקדם או במאוחר, תצוץ מחאה בעקבות הדוחות שיגיעו (פשוט הנהגים עדיין עובדים בשיטת לי זה לא יקרה) אבל זה יקרה ושזה יקרה כנראה שנקבל את הדחיפה לעשות משהו.

פורסם

אתה רוצה למחות נגד זה שאוכפים את החוק?

אתה הולך להיות מאוד לבד.

 

אם כבר, תמחה נגד זה שאוכפים רק חלק קטן מהחוק (מהירות) ולא את כולו (שאר העבירות).

פורסם

שטויות. בספר החוקים של מדינת ישראל יש יותר מחוק אחד שהוא מגוחך ובמקום לשנותו פשוט לא אוכפים אותו. האם יש סיכוי שפקחי משרד הדתות יסגרו בתי קפה בתל אביב או את חנויות הענק בשפיים בשבת? אין סיכוי. האם יתחילו לאכוף ברצינות את חוק האיסור לגדל חזירים "על אדמת ארץ ישראל" ויפסיקו את פארסת הפלטפורמות? ממש לא יקרה. האם מישהו שוקל לסגור את כל העסקים הלא חוקיים של הקיבוצים והמושבים על אדמות מדינה שנועדו לחקלאות? רק אם ביבי רוצה להתחיל לארח חתונות בבית ראש הממשלה.

כשחוק הוא לא הגיוני או פשוט גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה, הרבה פעמים יותר נוח לא לאכוף אותו מאשר להתעלם ממנו. האם זו התנהלות תקינה לחלוטין? כנראה שלא, אבל אני יכול להבטיח שזה קורה בכל מדינה ואם שיפור השלטון והממשל בראש מעיינכם, כמו שאומרים that's the least of your problems. מה גם שבמקרה הספציפי הזה זה הרי ברור לכל בר דעת שהדבר האחרון שמעניין את הוגי ומחוקקי הפרוייקט זה בטיחותנו בכביש. המטרה כאן היא לעשות עוד קצת כסף בדיוק על גב הציבור שיצא לרחובות בקיץ, ובהחלט אפשר לשנות את רוע הגיזרה על ידי פעולות ציבוריות.

פורסם
שטויות. בספר החוקים של מדינת ישראל יש יותר מחוק אחד שהוא מגוחך ובמקום לשנותו פשוט לא אוכפים אותו. האם יש סיכוי שפקחי משרד הדתות יסגרו בתי קפה בתל אביב או את חנויות הענק בשפיים בשבת? אין סיכוי. האם יתחילו לאכוף ברצינות את חוק האיסור לגדל חזירים "על אדמת ארץ ישראל" ויפסיקו את פארסת הפלטפורמות? ממש לא יקרה. האם מישהו שוקל לסגור את כל העסקים הלא חוקיים של הקיבוצים והמושבים על אדמות מדינה שנועדו לחקלאות? רק אם ביבי רוצה להתחיל לארח חתונות בבית ראש הממשלה.

כשחוק הוא לא הגיוני או פשוט גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה, הרבה פעמים יותר נוח לא לאכוף אותו מאשר להתעלם ממנו. האם זו התנהלות תקינה לחלוטין? כנראה שלא, אבל אני יכול להבטיח שזה קורה בכל מדינה ואם שיפור השלטון והממשל בראש מעיינכם, כמו שאומרים that's the least of your problems. מה גם שבמקרה הספציפי הזה זה הרי ברור לכל בר דעת שהדבר האחרון שמעניין את הוגי ומחוקקי הפרוייקט זה בטיחותנו בכביש. המטרה כאן היא לעשות עוד קצת כסף בדיוק על גב הציבור שיצא לרחובות בקיץ, ובהחלט אפשר לשנות את רוע הגיזרה על ידי פעולות ציבוריות.

 

 

וואי איזה בילבולציה.

לצערי, במדינת ההלכה שלנו, חוקי השבת דווקא נאכפים בקפדנות. פשוט מאוד בתי הקפה מעדיפים לספוג את הקנס, מאשר להפסיד את הלקוחות. הם יוצאים ברווח ברור.

מצלמות המהירות זו לא גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה. אולי זו גזירה שהציבור לא נהנה ממנה. אבל המהירות מעוגנת בחוק, וחוק יש לאכוף.

לא מתאים לך החוק? לך תשנה אותו. לך תופיע בדיוני הכנסת והוועדות שפתוחים לציבור, תדאג בבחירות הקרובות להצביע למישהו שלדעתך באמת יביא שינוי ולא יאיים עלינו שאם לא נבחר בו תהיה מלחמה גרעינית עם איראן, ותוודא להפעיל לחץ ציבורי כדי שאת תיק התחבורה יקבל מישהו ראוי לכך ולא סתם מישהו שלא ידעו מה לעשות איתו.

עד שהחוק ישונה, חובתך לקיים אותו.

 

אני לא יודע מה נקיון הכפיים של מקבלי ההחלטות. גם אתה לא יודע. הרבה יותר נוח לצאת מנקודת הנחה שהם "רק רוצים לעשות קופה". אבל ביננו, הקופה הזו היא שלנו. יותר כסף בקופת האוצר אומר בהכרח השקעה חוזרת בציבור. גם אם לא רק בתחבורה (וכנראה שהרוב המוחלט לא ילך לתחבורה) וגם אם לא הכל יגיע לציבור (80% לציבור ו20% להעלאת משכורות הפקידים, זה עדיף מ0% לציבור).

ממילא, למשטרה אין שום אינטרס כלכלי. היא לא תראה שקל שחוק אחד מהמצלמות האלה.

מה שכן, המצלמות יוכלו להפנות ניידות שיטור מאכיפת מהירות לאכיפה ונוכחות במקומות אחרים.

זה לפחות מה שאני מקווה שיקרה. אם זה אכן יקרה או לא, רק הזמן יגיד. הניצב החדש של מתנ"א נראה רציני מאוד.

פורסם

אתה טועה. במדינה דמוקרטית יש הרבה מאוד דרכים חוקיות (שלא לדבר על לא חוקיות) להתנגד לפעולות הממשלה (ובחירה איזה חוקים בדיוק לאכוף זה פעילות של הממשלה) חוץ מבאמצעות בחירות. רוצה דוגמאות? רק דברים חוקיים

-אפשר לדוגמה שכל אזרח שיקבל דו"ח הכי קטן יבקש להישפט, ובכך תוך יומיים לגרום לקריסת מערכת המשפט לתעבורה.

-אפשר לארגן הפגנות נסיעה של 10 קמ"ש על הכבישים המהירים (בעיקר כאלה שבשימוש נבחרינו היקרים), סטייל "רוצים שניסע לאט? בבקשה"

-אפשר לעשות מחאה סטייל הקיץ.

-שביתה כללית

 

ואלה רק דרכים חוקיות (בוודאי לא כולן גם). באופן כללי הראייה שהדרך היחידה לשנות דברים במדינה (בערך) דמוקרטית היא רק ע"י בחירות היא שגוייה, מסוכנת והרסנית.

פורסם
אתה טועה. במדינה דמוקרטית יש הרבה מאוד דרכים חוקיות (שלא לדבר על לא חוקיות) להתנגד לפעולות הממשלה (ובחירה איזה חוקים בדיוק לאכוף זה פעילות של הממשלה) חוץ מבאמצעות בחירות. רוצה דוגמאות? רק דברים חוקיים

-אפשר לדוגמה שכל אזרח שיקבל דו"ח הכי קטן יבקש להישפט, ובכך תוך יומיים לגרום לקריסת מערכת המשפט לתעבורה.

את הסיפור הזה אני שומע כבר 10 שנים וזה מעולם לא קרה. כשאתה בתור פרט עומד מול שופט ששואל אותך למה ביקשת להישפט, וכשאין לך תשובה טובה מאוד הוא גוזר עליך כפל קנס, אז האחדות הציבורית נעלמת כלא הייתה.

-אפשר לארגן הפגנות נסיעה של 10 קמ"ש על הכבישים המהירים (בעיקר כאלה שבשימוש נבחרינו היקרים), סטייל "רוצים שניסע

לאט? בבקשה"

תארגן. אני אבוא.

-אפשר לעשות מחאה סטייל הקיץ.

המחאה ההיא נגעה לכל הציבור כולו, ובשיאה השתתפו בה 300-400,00 איש. המחאה שאתה מבקש נוגעת לחלק מאוד מאוד קטן בציבור (רק אלה שיש להם רשיון נהיגה, רק אלה שבכלל מודעים לעניין, רק אלה שזה בכלל מפריע להם). כמה אנשים לדעתך יגיעו?

מחאות הרבה יותר משמעותיות כמו מחאת נהגי המוניות (שנלחמו לא רק על הפרנסה האישית שלהם), בקושי הצליחה לתפוס תאוצה.

קריאות למחאות על מחירי הדלק המאמירים צצות כמו פטריות כל פעם שמייקרים את הדלק. ראית פה מחאת דלק לאחרונה?

כשהעלו כאן את המע"מ מ15% ל16%, שזה מס שאותו אנחנו משלמים בכל רגע שאנחנו קונים משהו ומצטבר לסכומים הרבה יותר גדולים מקנס אחד פעם או פעמיים בחיים, אף אחד כאן לא אמר מילה. יללה של חתול מעונה אחד לא נשמעה.

אבל תארגן מחאה. אני בא.

-שביתה כללית

של מי בדיוק?

ההסתדרות הצליחה לארגן שביתה כללית רק אחרי הרבה מאמצים להשיג את הסכמת בית המשפט, וזה בשביל מלחמה הרבה יותר כוללת וצודקת מסתם בכיינות על מצלמות.

 

ואלה רק דרכים חוקיות (בוודאי לא כולן גם). באופן כללי הראייה שהדרך היחידה לשנות דברים במדינה (בערך) דמוקרטית היא רק ע"י בחירות היא שגוייה, מסוכנת והרסנית.

בזה אני מסכים איתך. הבחירות הם רק אחד האמצעים (ולא היעיל שבהם).

 

 

יש גם שיטה נוספת, ברוח רשימת השיטות:

תאר לעצמך שמחר כולנו מתחילים לשמור על המהירות (שזו לא משימה קשה נוכח הפקקים בבוקר ובערב). המצלמות מפיקות כמות דוחות מעטה מאוד.

אלו שחשבו להתפרנס מהמצלמות, עומדים לפני שוקת שבורה.

הרווח כפול: גם שמירה על החוק, וגם לא משחקים לידי אלה שחשבו שמצאו מקור הכנסה חדש.

זה גם מבטיח שפרוייקטים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד.

פורסם
יש גם שיטה נוספת, ברוח רשימת השיטות:

תאר לעצמך שמחר כולנו מתחילים לשמור על המהירות (שזו לא משימה קשה נוכח הפקקים בבוקר ובערב). המצלמות מפיקות כמות דוחות מעטה מאוד.

אלו שחשבו להתפרנס מהמצלמות, עומדים לפני שוקת שבורה.

הרווח כפול: גם שמירה על החוק, וגם לא משחקים לידי אלה שחשבו שמצאו מקור הכנסה חדש.

זה גם מבטיח שפרוייקטים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד.

 

או שהמוח היהודי ימצא דרך אחרת להרוויח כסף. אתה מבין כשאתה שם לעצמך מטרה למכור לכולם אוויר והגישה שלך "מוכר אוויר ב 5שקל" ואף אחד לא קונה אתה תתחיל לחפש דרכים אחרות למכור אותו.

אם המטרה שלהם היא אכיפת מהירות ולהביא למצב שכולם יסעו כחוק אז אני מסכים איתך ב 100% אם מחר כולם יסעו כחוק, המצלמות לא יפיקו דוחות, התיחזוק שלהם והניהול שלהן שלהם לא ישתלם ויסירו אותן. אבל משהוא אומר לי שהמטרה שלהם היא לא שניסע כחוק אלה.... (נו אני בטוח שתוכל להשלים את המשפט לבד)

פורסם
או שהמוח היהודי ימצא דרך אחרת להרוויח כסף. אתה מבין כשאתה שם לעצמך מטרה למכור לכולם אוויר והגישה שלך "מוכר אוויר ב 5שקל" ואף אחד לא קונה אתה תתחיל לחפש דרכים אחרות למכור אותו.

אם המטרה שלהם היא אכיפת מהירות ולהביא למצב שכולם יסעו כחוק אז אני מסכים איתך ב 100% אם מחר כולם יסעו כחוק, המצלמות לא יפיקו דוחות, התיחזוק שלהם והניהול שלהן שלהם לא ישתלם ויסירו אותן. אבל משהוא אומר לי שהמטרה שלהם היא לא שניסע כחוק אלה.... (נו אני בטוח שתוכל להשלים את המשפט לבד)

 

אולי המטרה שלהם היא לגרום לנו לסוע כחוק ואולי לא. אבל אתה לא יודע את זה בוודאות. כנראה שהמציאות היא תמהיל מורכב של הכל. לא שחור או לבן.

 

אפשר גם להסתכל על המצלמות כעל סוג של מס לעשירים. אם אתה מרוויח משכורת גבוהה, אתה משלם מס גבוה יותר מזה שמרוויח משכורת נמוכה.

כך מי שנוהג מהר, ישלם למדינה מס גבוה יותר ממי שנוהג לאט.

פורסם

אני לא אתחייס לפסקה של "שחור-לבן" כי אני מסכים שזה לא שחור לבן ורק הזמן יראה מה המטרה שלהם.

 

אפשר גם להסתכל על המצלמות כעל סוג של מס לעשירים. אם אתה מרוויח משכורת גבוהה, אתה משלם מס גבוה יותר מזה שמרוויח משכורת נמוכה.

כך מי שנוהג מהר, ישלם למדינה מס גבוה יותר ממי שנוהג לאט.

אני רוצה להתחייס לדוגמא שלך. ככה זה צריך להיות במדינה מתוקנת, רק הבעיה היא שהגבול בין "ככל שאתה יותר עשיר ככה תשלם יותר" מזמן נמחק והוא לא קיים.

מי שיסבול זה לא אותם אנשים שיש להם כסף ו\או קשרים אלה אנשים רגילים כמונו.

 

עבירת מהירות היא אחת מעבירות חמורות לנהג חדש שיכולות להביא אותו לעמידה מחדש במבחן נהיגה מעשי\עיוני ויקבע את הסטטוס שלו כנהג חדש שוב. אני לא מסתיר בשום מקום שאני נהג חדש, כמו כן אני לא חסיד ולא נוסע 90 על המחוג (אומנם גם לא נוסע במהירויות גדולות ולא זכור לי שהגעתי ל 120+) אבל מספיק שאני אתפס פעם אחת (וזה לא מן הנמע כי אני אזרח פשוט שאין לא כסף\יכולות לקנות מכשירים לזיהוי מצלמות וכדומה [וזה ד"א רפרנס לדוגמא שלך של עשירים מול עשירים פחות האחרונים שוב סובלים]) ואני, איך הנוער אומר את זה היום, "יוכאל אותה בגדול".

 

אז אתה יכול להמשיך ולספר לי סיפורים עד מחר על זה שזה מס שנועד לעשירים בעיקר, בזמן שהם נוסעים בכביש 1 על 180קמ"ש ואנשים רגילים משיקיעם אלפי שקלים על מכישירים לזיהוי מצלמות ומצלמות לרכב בשביל שלא יבוא אליהם שוטר וירשום דוח על זה שהוא לא עצר מול תמרור עצור כשבפועל הוא כן עצר (וכן זה רפרנס לאותו מקרה של הבחור עם המצלמה ברכב).

פורסם
אני לא אתחייס לפסקה של "שחור-לבן" כי אני מסכים שזה לא שחור לבן ורק הזמן יראה מה המטרה שלהם.

 

 

אני רוצה להתחייס לדוגמא שלך. ככה זה צריך להיות במדינה מתוקנת, רק הבעיה היא שהגבול בין "ככל שאתה יותר עשיר ככה תשלם יותר" מזמן נמחק והוא לא קיים.

מי שיסבול זה לא אותם אנשים שיש להם כסף ו\או קשרים אלה אנשים רגילים כמונו.

 

עבירת מהירות היא אחת מעבירות חמורות לנהג חדש שיכולות להביא אותו לעמידה מחדש במבחן נהיגה מעשי\עיוני ויקבע את הסטטוס שלו כנהג חדש שוב. אני לא מסתיר בשום מקום שאני נהג חדש, כמו כן אני לא חסיד ולא נוסע 90 על המחוג (אומנם גם לא נוסע במהירויות גדולות ולא זכור לי שהגעתי ל 120+) אבל מספיק שאני אתפס פעם אחת (וזה לא מן הנמע כי אני אזרח פשוט שאין לא כסף\יכולות לקנות מכשירים לזיהוי מצלמות וכדומה [וזה ד"א רפרנס לדוגמא שלך של עשירים מול עשירים פחות האחרונים שוב סובלים]) ואני איך הנוער אומר את זה היום "יוכאל אותה בגדול".

 

אז אתה יכול להמשיך ולספר לי סיפורים עד מחר על זה שזה מס שנועד לעשירים בעיקר, בזמן שהם נוסעים בכביש 1 על 180קמ"ש ואנשים רגילים משיקיעם אלפי שקלים על מכישירים לזיהוי מצלמות ומצלמות לרכב בשביל שלא יבוא אליהם שוטר וירשום דוח על זה שהוא לא עצר מול תמרור עצור כשבפועל הוא כן עצר (וכן זה רפרנס לאותו מקרה של הבחור עם המצלמה ברכב).

 

כשאני אומר "עשירים" במובן התחבורתי, אני לא מדבר על יכולת כלכלית לקנות מכשיר לזיהוי מצלמות כזה או אחר (וביננו, מצלמה זה לא משהו שהאדם הפשוט לא יכול לקנות אם הוא מאוד רוצה).

אני מדבר על זה שמי "שיש לו יותר" (במקרה הזה לא מדובר בכסף או קשרים, אלא במהירות) ישלם יותר.

המס הירוק למשל, מטיל מס גבוה יותר על מכונית מזהמת מאשר על מכונית שאינה מזהמת. זה לא קשור ליכולת כלכלית. זה קשור לזה שמי שמזהם יותר (במקרה של איכות הסביבה, נוסע מהר יותר במקרה דנן, או מרוויח יותר במקרה של מס הכנסה) משלם יותר.

פורסם
יש גם שיטה נוספת, ברוח רשימת השיטות:

תאר לעצמך שמחר כולנו מתחילים לשמור על המהירות (שזו לא משימה קשה נוכח הפקקים בבוקר ובערב). המצלמות מפיקות כמות דוחות מעטה מאוד.

אלו שחשבו להתפרנס מהמצלמות, עומדים לפני שוקת שבורה.

הרווח כפול: גם שמירה על החוק, וגם לא משחקים לידי אלה שחשבו שמצאו מקור הכנסה חדש.

זה גם מבטיח שפרוייקטים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד.

 

תן לי להבהיר לך משהו. המצלמות האלה הוקמו והן ירוויחו כסף. אם אנשים יסעו מהר "מיוזמתם" מול המצלמות לא תהיה שום בעייה, ואם אנשים יתחילו לנסוע "כחוק", תימצא הדרך לדפוק גם אותם - והסרטון הנחמד שמסתובב ביוטיוב הוא רק דוגמה אחת ליצירתיות המוח היהודי.

ואם אתה לא מסכים עם הקביעה הראשונית שלי (המצלמות יניבו רווח בכל מקרה) כנראה שבכלל אין בסיס משתף לשיחה בינינו, ואני אאחל לך בהצלחה.

פורסם
תן לי להבהיר לך משהו. המצלמות האלה הוקמו והן ירוויחו כסף. אם אנשים יסעו מהר "מיוזמתם" מול המצלמות לא תהיה שום בעייה, ואם אנשים יתחילו לנסוע "כחוק", תימצא הדרך לדפוק גם אותם - והסרטון הנחמד שמסתובב ביוטיוב הוא רק דוגמה אחת ליצירתיות המוח היהודי.

ואם אתה לא מסכים עם הקביעה הראשונית שלי (המצלמות יניבו רווח בכל מקרה) כנראה שבכלל אין בסיס משתף לשיחה בינינו, ואני אאחל לך בהצלחה.

 

 

בדקתי שוב את כל מה שפרסמתי.

בשום מקום לא כתבתי שהן לא ירוויחו. כמו שאמרת, הן יניבו הכנסה.

מצד שני, מה רע בזה שהן ירוויחו? אם תיסע כחוק, לא תשלם. אם לא תיסע כחוק, כן תשלם.

עדיין לא הבנתי את הבעיה. צרות עין? הרי בעצם כל הכנסות המדינה שייכות לציבור.

אם זה סוג של מס (וככה אולי צריך להתייחס אליו), אז למה המס הזה לא ו100 מיסים אחרים כן?

 

נ.ב. אין לי מושג על איזה סרטון אתה מדבר. אם מדובר על הסרטון של השוטר שנתן דו"ח על אי-עצירה בעצור לרכב שעצר בעצור, מדובר בסה"כ בטעות של שוטר. לא מדיניות מכוונת של המשטר הציוני נגד אזרחי ישראל במטרה לרושש אותם עד הכחדה.

פורסם

נכון לעכשיו יש פלוס גדול במצלמות האלו. והוא הקופה הגדולה יחסית שהן יעשו על חשבון הנהגים שביום יום המוטו שלהם הוא ״אני לא נוסע מהר אני טס נמוך״. ברגע שהמצלמות ימתנו את המשוגעים יהיה מה לדבר על הנזק שהן עושות לנהגים מתונים (שמההתחלה לא ברור לי איזה נזק הן יעשו למי שנוסע כחוק)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

סליחה אבל זה לא לעניין.

מבזבזים מיליארדים כשמתוך ה200 מצלמות נדמה לי שיש רק כמה עשרות של רמזורים, רוב המצלמות כאמור הינן מצלמות מהירות שמוצבות בכבישים ישרים ורחבים. זה לא לעניין. ועל זה בדיוק יש להתקומם. בדיוק כמו בסרטון האחרון עם המצלמה לאחר הורדה ל90 קמש, המטרה היא רק לעקוץ ולא באמת לאכוף.

 

אם המצלמות היו באמת לעניין של בטיחות והכסף היה מושקע חזרה במניעה ושיפור תשתיות ניחא, כשהאוצר יקח את הכסף הזה ויחלק חזרה לחרדים, אז זה לא לעניין. לי אישית נשבר הז** ממה שקורה פה בכמה השנים האחרונות. אין פה שום עניין של אכיפת החוק אלא יותר כמו ניצול הזדמנות לעשות רווח קל. אם המצלמות היו מוצבות באמת במקומות בעייתיים אז גם הייתי טוען אחרת.

ולראיה, גם מנכ"ל עמותת אור ירוק שלא בדיוק אהוד פה, אם תבדקו אצלו באתר תראו שגם הוא יצא חוצץ נגד מיקום המצלמות.

על זה רצוי וצריך למחות.

אברה קדברה

×
×
  • תוכן חדש...