Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני אנסה לתאר את הבעיה.

האור ברכב מהבהב הוא פשוט לא דולק בצורה הכי אחידה וקבועה, זאת אומרת נחלש ומתחזק בקטנה, אם מסתכלים טוב רואים בעצם שהתאורה מהבהבת.

לדוגמה שהאור דולק מקדימה או בלוח שעונים או מאחור הכל עובד כמו שצריך, אך התאורה מהבהבת כל זמן שהיא דולקת.

זה עדיין נשאר דולק וקבוע אך מהבהב, וגם שזה נחלש מתי שזה מהבהב זה עדיין דולק, אבל לא ברמה אחידה.

 

את האמת שמתי לב לזה שקניתי את האוטו לפני כ-4 חודש אך לא ייחסתי לזה חשיבות כי זה לא מפריע או משהו אך יכול להיות בעיה.

נכנסתי במקרה לחשמלאי רכב להחליף נורת חנייה והוא הפנה את תשומת לבי לכך, הוא בדק טעינה ואמר יכול להיות משהו באלטרנטור הוא אמר שהטעינה עוברת את ה-14 וזה לא תקין, ויכול להיות שיש טעינת יתר. למרות שראיתי במכשיר ועמדתי לידו וראיתי שהוא בכלל לא עבר את ה-14 במדידה.

שוב, הוא אמר שהטעינה עוברת את ה-14 ואני ראיתי שלא.

הוא מנסה לעשות סתם קופה או שיש משהו לא תקין ?

פורסם

לפי דברך את מודה שיש בעיה האורות .בדרך כלל בעיה כזו היא בעית טעינה .החשמלאי שבדק הוא נשמע אמין וישר .ותקוה שזה האלטרנטור ולא תקלה יותר מסובכת שעולה יותר מהאלטרנטור...

×
×
  • תוכן חדש...