Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס 230e


sam1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

קודם כל מזל טוב, W123 רכב מעולה, אמין ויפה. לגבי הצריכה:

איזו הזרקה זאת בדיוק? מכנית (K-Jetronic) או אלקטרונית (KE-Jetronic)?

במידה וזאת K-JET הצריכה של 1 ל-7 היא סבירה. ניתן להוציא קצת יותר, אבל זה כבר תלוי ברגל שלך.

 

כשהגיע אליי ה-W116 שלי (מנוע 2.8, הזרקה K-JET) הצריכה שלו הייתה פשוט מחרידה - משהו כמו 1 ל-3.5. כעת הצלחתי "להרגיע" אותו ל-1 ל-7, וביום טוב גם 1 ל-8, וזה דיי סביר. אני מקווה שאצליח להוריד יותר כשאחליף את המזרקים. יש לציין שאין הרבה הבדל בין צריכה בין רכבים עם גיר אוטומטי לרגיל.

 

 

ראשית - תתחדש!

 

אני בעליו של w123 230CE אוטומטי עם הזרקה מכנית k-jetronic של בוש...

תצרוכת דלק ממוצעת אצלי:

 

נסיעה ביו עירונית + מזגן 1:7.5

נסיעה בין עירונית ללא מזגן -8.5 /1:8 (ואני אחד שלוחץ :lol: )

נסיעה מעורבת באזור ה 1:7

נסיעה עירונית בלבד - תתכונן למלא דלק והרבה

 

יש מצב שאצלך ירשמו נתונים פחות טובים - הרכב שלי הוא קופה ולכן המרכב קל יותר מצד שני שלך גיר ידני... - כדי לקבל את זה אני מבצע כיוון כל חצי שנה....

 

הי אורן,

 

מממ... אפשר לשאול מה בדיוק מכוונים כל חצי שנה בהזרקה מכנית?

תודה!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
הי אורן,

 

מממ... אפשר לשאול מה בדיוק מכוונים כל חצי שנה בהזרקה מכנית?

תודה!

 

הצתה

co

סל"ד

בדיקת ה- (warm up regulator( cold start

מערכת מנופי מצערת

 

......

פורסם
הי,

 

קודם כל מזל טוב, W123 רכב מעולה, אמין ויפה. לגבי הצריכה:

איזו הזרקה זאת בדיוק? מכנית (K-Jetronic) או אלקטרונית (KE-Jetronic)?

במידה וזאת K-JET הצריכה של 1 ל-7 היא סבירה. ניתן להוציא קצת יותר, אבל זה כבר תלוי ברגל שלך.

 

כשהגיע אליי ה-W116 שלי (מנוע 2.8, הזרקה K-JET) הצריכה שלו הייתה פשוט מחרידה - משהו כמו 1 ל-3.5. כעת הצלחתי "להרגיע" אותו ל-1 ל-7, וביום טוב גם 1 ל-8, וזה דיי סביר. אני מקווה שאצליח להוריד יותר כשאחליף את המזרקים. יש לציין שאין הרבה הבדל בין צריכה בין רכבים עם גיר אוטומטי לרגיל.

 

 

 

 

הי אורן,

 

מממ... אפשר לשאול מה בדיוק מכוונים כל חצי שנה בהזרקה מכנית?

תודה!

 

 

ה W116 זהו הבודי והדגם מנוע הוא M110 שזהה גם בדגמים נוספים

פורסם

תודה לכולם

 

ההזרקה היא מכנית,

הרכב לא מכפר אורנים

 

אז כפי שנאמר כאן, הרכב בעל חוויית נהיגה לא רגילה

וקיים הבדל משמעותי מאד בתצרוכת הדלק, בין נהיגה רגועה לנהיגה נמרצת.

פורסם
ה W116 זהו הבודי והדגם מנוע הוא M110 שזהה גם בדגמים נוספים

 

אני יודע... מה רצית להגיד במשפט הזה, לא הבנתי?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...