Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכנות לפני הכנסת רכב למוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוויתי אומנם באיחור שבזמן שהרכב היה במוסך שמישהו החליט לעשות השלמת ציוד ולקח כמה פריטים מהרכב. אחרי החוויה הזו הבנתי מחברים שיש להם CHECK LIST שחייבים לבצע לפני הכנסת הרכב , כדי למנוע העלמות מסתורית של פריטים.

מה אתם יכולים לספר על נוהל מסירת רכב ואולי סיפורים על הנושא.

פורסם

אני מפנה כמה שיותר דברים מהרכב ומשאיר תא מטען רק עם נוזלים של הרכב וכמה כלי עבודה, מלפנים לא משאיר כלום.

האמת שגם כך אין לי הרבה דברים ברכב והוא תמיד ריק.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

באחד הטיפולים של רכב המשפחה, לאחר כמה ימים שמנו לב שהמצת האחורי של הרכב חסר, ועל המכסה מנוע קילפו את האות T .

 

בטיפול אחר זה כבר היה גלוי לעין, הורידו את המדבקה של פולקסווגן מאחת הטסות.

 

אני מציע לפני שאתה משחרר את הרכב מהמוסך תבדוק הכל טוב טוב ובמיוחד במקומות נסתרים שהם לא בסביבת הנהג.

פורסם

בעבר עם האקורד - הוצאתי הכל מתא הנוסעים (מאחור אני לא שומר דברים)

מוסך מרכזי מה לעשות.

 

כיום - משאיר הכל ברכב. לא חושש מאיפה שאני מטפל

קובי

:-)

פורסם

בדרך כלל לא משאיר כלום, רק מה שזרוק בבגאז' (קצת כלים אם נתקעים עם הרכב, מים לוישרים, שמן וזהו), ובתא כפפות הם לא ימצאו אוצרות - זוג משקפי ספייר, מתקן לתליית פלאפון ופיוזים...

 

אז אין לי בעיה להשאיר להם, כמובן שאת הפאנל של המערכת אני מפרק...

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מוסך שמצריך ממני לרוקן את האוטו לא יראה אותי.

 

אני עובד רק עם מוסכים שאני יכול לסמוך עליהם גם אם הם קצת יותר יקרים כי מי שגונב מתוך אוטו יגנוב גם בסוג השמן, ישים חלפים זולים במסווה של איכותיים וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מוסך שמצריך ממני לרוקן את האוטו לא יראה אותי.

 

:mm_yeah:

 

למרות שיש לי רכב חברה.

פעם גם הייתי מוציא את הסים מהטלפון דו.

כיום לוקח איתי רק את התיק.

 

סיפור קטן על השלמות מהרכב:

חבר שעובד בחברת הייטק גדולה שלח את הרכב לשטיפה.

הרכב חזר ללא משקפי שמש אופטיים שהיו במחזיק שיושב על הצלון.

למחרת שלח את הרכב שוב לשטיפה עם פתק באותיות קידוש לבנה דבוק לדש בורד שהמשקפיים אופטיים עם מספר ואם במקרה נשארו בשטיפה הוא ישמח לקבל אותם בחזרה כי הם לא יועילו לאיש מלבדו.

הרכב חזר עם המשקפיים כאילו לא אירע דבר.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

רכב ליסינג של אחד העובדים מהעבודה, נשלח לשטיפה חיצונית ופנימית, ברכב היתה המאפרה עם כספ קטן, וארי השטיפה המאפרה היתה עם כסף יותר קטן, לקחו אוליי חצי (כ-15/20 שקל).

בפעם הבאה שהרכב נשלח, אז בעל הרכב שם בכוונה מטבע של 10 שקל מתחת למאפרה, וגם הוא נעלם.

אין לי מילים. :mad::bad-word:

:digging: ממש לשחק בקקה.

פורסם

מצטרף עם עוד סיפור טרי.

מאחר והרכב שלי בליסינג אני משתדל תמיד לפרק את כל מה שלא מקובע בברגים לפני כל טיפול.

לפני כמה ימים כנראה ששכחתי ברכב מטען USB עם מבחר מתאמים לטלפונים שונים בתוך שקיק קטן מבד.

משהו שעולה לא יותר מ30 שקל.

כשהרכב חזר, השקיק היה זרוק באוטו ריק.

פורסם

לפחות לכם גנבו כסף..

הכנסתי את האוטו למוסך והיה לי באוטו אשפתון, הדבר הקטן הזה מפלסטיק פח אשפה לרכב.

יום אחרי שהוצאתי אותו מהמוסך אני רואה שמישהו נדלק על זה ולקח אותו לעצמו.

 

מה נסגר?!?!?

פח אשפה שעולה 20 ש"ח כאילו מה ?!

פורסם

כמו שמגיעים אורחים הבייתה, אז אתה דואג שהבית יראה נקי, נעים לשהיה ולא מבולגן, ככה גם באוטו; נקיון מינימלי ושאין בלגן.

אני אישית סומך על המוסך שלי בעיניים עצומות. כבר קרה שהשארתי בטעות ארנק ברכב, ובסיום הטיפול לא הייתה חסרה לי אפילו אגורה.

פורסם

אני כבר 10 שנים לפחות, מטפל במוסכי רכב מורשים של VAG.

 

תמיד מקפיד להוציא דברים מהאוטו (ארגזי כלים, כבלים עבים למצבר וכו') אף לא פעם אחת חששתי שמא דברים ייעלמו.

 

יותר סביר שבניסיון גניבת רדיו (חס וחלילה) ירוקנו את תא הכפפות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...