Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מצאתי כמה הודעת בנושא אבל אף אחת לא מהזמן האחרון לכן אני שואל שוב.

ברכב שלי (פונטו 2001) הותקן מנוע מפירוק, יש לי את שטר המכר חתום ומספר הרכב שממנו המנוע פורק.

בחודש הבא יש לי טסט פעם ראשונה בחיי, אני יכול להגיע לכל מכון טסטים ביום של הטסט ופשוט להציג את שטר המכר או שיש עוד משהו שאני צריך לעשות בעניין? משרד רישוי, וכו'?

בנוסף קיבלתי בדואר "רישיון לרכב" עם סכום לתשלום, את המכתב הזה אני גם מביא למכון טסטים, משלם וזהו בעצם התשלום על הטסט? או שאני צריך לשלם לפני ואז להגיע?

שאלה נוספת, יש דרך פשוטה לבדוק באמצעות המספר רכב שממנו פורק המנוע כמה ק"מ הוא עבר? אני יודע שעדיף לבדוק לפני שקונים אבל הייתי תמים מדיי בשביל לבדוק אז (המוסכניק הציג את זה בתור "מנוע חדש" אבל זה כבר סיפור אחר)..

 

תודה רבה!

פורסם

אתה משלם בדואר / בבנק את האגרה לרכב

 

בנוסף אתה תשלם למכון הטסטים עוד כ 80 ש"ח

 

את הרישום של המנוע "החדש" אתה מבצע במכון הטסטים

 

תקרא כאן http://www.iga.co.il/assets/hozrim/07-337.pdf

 

לגבי המידע על הקילומטרג' אולי במשרד הרישוי יהיו מוכנים לתת לך את הנתון הזה, במידה והרכב עבר טסט מ 1.1.2010

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום

אתה צריך להכין מיספר דברים.

1 שטר מכר למנוע

2 אישור מוסך מורשה על הרכבת המנוע

3 אגרת רשוי משולמת

4 ביטוח בתוקף

5 ת,ז של בעל הרכב הרשום

6 רכב מוכן לטסט בטיחוטי.

 

בברכה בני ל. בהצלחה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

אתה צריך להכין מיספר דברים.

1 שטר מכר למנוע

2 אישור מוסך מורשה על הרכבת המנוע

3 אגרת רשוי משולמת

4 ביטוח בתוקף

5 ת,ז של בעל הרכב הרשום

6 רכב מוכן לטסט בטיחוטי.

 

בברכה בני ל. בהצלחה

 

יש לי שטר מכר למנוע, אבל מה זה אישור מוסך מורשה על הרכבת המנוע? לא קיבלתי כזה מהמוסכניק, רק את השטר מכר והוא אמר שזה מספיק.

 

תודה לכם!

פורסם

שטר המכר מורכב משני חלקים

 

בחלק התחתון יש אישור של המוסך להרכבת המנוע.

 

תראה אם הוא ממולא , אם לא, לך למוסכניק שימלא אותו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שטר המכר מורכב משני חלקים

 

בחלק התחתון יש אישור של המוסך להרכבת המנוע.

 

תראה אם הוא ממולא , אם לא, לך למוסכניק שימלא אותו.

 

הבנתי, החלק הזה גם מלא. תודה רבה

פורסם

במידה והרכב עם המנוע שרכשת עבר טיפולים בעבר במוסך מורשה המפוקח על ידי איגוד המוסכים,

אז הקילומטרז שרשמו לו בטיפול מופיע ברישומי איגוד המוסכים, לפי מספר רכב תיצור איתם קשר ותשאל.

אני בדקתי ככה קילומטרז ברכב שרציתי לקנות והיה חשוב לי לוודא שהקילומטרז לא מזויף כי הוא היה נמוך מאוד יחסית לשנתון.

אים היו לציפורים מכוניות בכייף היתי יושב על חוט חשמל ומחרבן עלהם :lol:8)

×
×
  • תוכן חדש...