Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר או ניסאן קשקאי ?


kalda01
שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תגיד כל דבר אתה שואל פעמיים?

 

שאלת על הדיבורית גם כאן וגם פתחת שירשור חדש עם אותה שאלה בדיוק? לא נראה לך קצת מוגזם

 

כפי שאתה רואה פה לא ענו על זה. יתכן שבפורום הטכני יש למישהו מידע.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק גם אופציה של הספורטז של קיה,לטעמי הרכב היפה והמאובזר בקטגוריה.

 

קיה נפל כבר בהתחלה. לא אהבנו את העיצוב, לא בחוץ ולא בפנים.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לדיבורית. האם יש אפשרות להוסיף באאוטלנדר דיבורית בלוטוס שתתחבר למערכת השמע המקורית

ותעשה MUTE כשנכנסת שיחה ?

 

באאוטלנדר שלי זה עבד, היה לי טלפון קבוע ברכב אשר השתיק את המערכת.

באופן כללי זה קיים כמעט בכל מערכת פשוטה שנמכרת כיום.

 

לדעתי אתה עושה טעות שאתה הולך על דגם ה-2.0L, כמו שאמרת הנסועה שלך נמוכה אז לא משנה לך ק"מ לפה או לשם.

הרכב עם ה 2.4L מרגיש קליל וזריז, מה שלא בטוח שניתן לומר על מנוע ה 2.0L, מה גם שאני לא ממש יודע עד כמה הוא יותר חסכוני.

 

הטעות השניה שלך היא שאתה מחפש חדש..

אם תלך על יד-2 תמצא רכב שעונה יופי על הדרישות שלך.

תמורת בערך 150K ש"ח אתה יכול למצוא אאוטלנדר שמור עם ק"מ נמוך (יש כאלו עם 20K ק"מ, זה כלום לרכב כזה, בדרך כלל יגיע עוד עם ריח של חדש..), הדגם הכי מפואר שכולל מערכת מעולה (כוללת סאב מוגבר ו-9 רמקולים) הכולת GPS ודיבורית מובנית (נראה לי שזה מאוד חשוב לך).

בנוסף תקבל חלון בגג, פנסי קסנון, מושבי עור, חישוקים מוגדלים (אני הייתי מוותר עליהם, פוגע בנוחות נסיעה וביכולת שטח) עוד כל מיני פיצ'פקס שעושה רושם שחשובים לך.

 

הרכב הזה נמכר כחדש ב 220-240K ש"ח!! וממש אין מה להשוות בינו לבין הקשקאי!

 

אגב, לא נגעת ביכולת שטח ואולי זה לא חשוב לך, אבל אני חייב לציין כי נסיעת שבילים זה פשוט חוויה עם הרכב הזה (100 קמ"ש בשבילי כורכר ועפר, מרגיש קצת כמו נהג ראלי).

אולי עכשיו זה לא מדבר אליך, אבל עם הריח בא התאבון.

עם הקשקאי תשכח מזה..

 

חוץ מזה הישיבה בו גבוהה יותר מהקשקאי (חשוב מאוד לדעתי).

 

אני חושב שאין מה להשוות בין הרכבים ואני באמת שלא מבין למה אנשים רוכשים קשקאי כאשר באותה גזרת מחיר יש אאוטלנדר בסיסי?!

אבזור לא משכנע אותי, זה כמו לרכוש מאזדה 6 מאובזרת במקום מרצדס E בסיסית, כי מקבלים באותו המחיר גם מסך מגע, גג פאנורמי והכי חשוב, חיישניי רברס... :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באאוטלנדר שלי זה עבד, היה לי טלפון קבוע ברכב אשר השתיק את המערכת.

באופן כללי זה קיים כמעט בכל מערכת פשוטה שנמכרת כיום.

 

לדעתי אתה עושה טעות שאתה הולך על דגם ה-2.0L, כמו שאמרת הנסועה שלך נמוכה אז לא משנה לך ק"מ לפה או לשם.

הרכב עם ה 2.4L מרגיש קליל וזריז, מה שלא בטוח שניתן לומר על מנוע ה 2.0L, מה גם שאני לא ממש יודע עד כמה הוא יותר חסכוני.

 

הטעות השניה שלך היא שאתה מחפש חדש..

אם תלך על יד-2 תמצא רכב שעונה יופי על הדרישות שלך.

תמורת בערך 150K ש"ח אתה יכול למצוא אאוטלנדר שמור עם ק"מ נמוך (יש כאלו עם 20K ק"מ, זה כלום לרכב כזה, בדרך כלל יגיע עוד עם ריח של חדש..), הדגם הכי מפואר שכולל מערכת מעולה (כוללת סאב מוגבר ו-9 רמקולים) הכולת GPS ודיבורית מובנית (נראה לי שזה מאוד חשוב לך).

בנוסף תקבל חלון בגג, פנסי קסנון, מושבי עור, חישוקים מוגדלים (אני הייתי מוותר עליהם, פוגע בנוחות נסיעה וביכולת שטח) עוד כל מיני פיצ'פקס שעושה רושם שחשובים לך.

 

הרכב הזה נמכר כחדש ב 220-240K ש"ח!! וממש אין מה להשוות בינו לבין הקשקאי!

 

אגב, לא נגעת ביכולת שטח ואולי זה לא חשוב לך, אבל אני חייב לציין כי נסיעת שבילים זה פשוט חוויה עם הרכב הזה (100 קמ"ש בשבילי כורכר ועפר, מרגיש קצת כמו נהג ראלי).

אולי עכשיו זה לא מדבר אליך, אבל עם הריח בא התאבון.

עם הקשקאי תשכח מזה..

 

חוץ מזה הישיבה בו גבוהה יותר מהקשקאי (חשוב מאוד לדעתי).

 

אני חושב שאין מה להשוות בין הרכבים ואני באמת שלא מבין למה אנשים רוכשים קשקאי כאשר באותה גזרת מחיר יש אאוטלנדר בסיסי?!

אבזור לא משכנע אותי, זה כמו לרכוש מאזדה 6 מאובזרת במקום מרצדס E בסיסית, כי מקבלים באותו המחיר גם מסך מגע, גג פאנורמי והכי חשוב, חיישניי רברס... :roll:

 

נתחיל בזה שכל הדגמים המפוארים גם אם הם יד2 גוררים דרישה לאיתורן, ואני כבר החלטתי שחד משמעית אני לא מוכן

לקחת רכב שדורש איתורן.

נמאס לי להחליף מצבר כל שנתיים ולהניע עם כבלים כל פעם שהרכב לא זז יומיים. אנחנו נוסעים מעט והרבה נסיעות קצרות, והבעייה הזו מטרידה אותנו ב12 השנים האחרונות מאז שפעם ראשונה דרשו להתקין מערכת איתור.

לגבי מערכת שמע משוכללת ומסך מגע, זה לא מהווה פקטור בשיקולים שלנו.

בסופו של דבר גם הקשקאי וגם האאוטלנדר מתאימים לצרכים שלנו ולכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות.

אני גם לא פוסל יד2. הכל פתוח.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink:

 

 

א. הגה מתקשר ב SUV?! אתה מבין על איזו קטגוריה מדובר? בכל מקרה אין שום בעיה בהגה של האאוטלנדר, נוח, מדוייק ועם משקל טוב.

ב. אחיזת הכביש שלו פשוט מעולה! לא משנה באיזו מהירות נכנסתי לפניה, הוא אף פעם לא איכזב אותי ובמקרה הצורך היה משלב 4X4. כמעט ואף פעם הוא לא הפעיל את הקרת היציבות, פשוט לא היה צורך.

אומנם רכב ספורט הוא ממש לא, אבל האחיזה שלו עדיפה בכמה רמות על אחיזה של משפחתית ממוצעת.

אגב, לצמיגים במקרה זה יש השפעה ענקית, האאוטלנדר שקיבלתי לפני מתיחת הפנים אחז הרבה יותר מזה שאחרי מתיחת הפנים (שקיבל צמיגים של יוקוהומה אם אני זוכר נכון).

 

 

לגבי ה- 3008 (החליף את האאוטלנדר):

ביצועים מעולים, שילוב מנוע גיר מעולה עם פעולה חלקה ושקטה ומנוע בשרני עם המון מומנט.

התנהגות ספורטיבית לעומת שאר ה SUV (בטח בהשוואה לאאוטלנדר), עם זוויות גלגול אפסיות, אחיזה גבוהה מאוד, הטיות משקל טובות. פשוט כיף לנסוע איתו בכביש מעוקל (כמובן בהשוואה לשאר הקטגוריה).

איכות חומרים טובה מאוד ובכלל איכות בניה גבוהה (תסתכל איך תחתית הרכב נראית ותבין, הכל מהודק במקום).

איכות הרכבה טובה.

מרווח פנים סביר (קטן משמעותית מאשר באאוטלנדר, זהה לדעתי לשאר הג'פונים הקטנים כמו הקשקאי).

בידוד רעשים טוב, אך סובל קצת ממידת צמיגים גדולה אשר מקבלת ביטוי באספלט לא איכותי (רעשי רוח כמעט ואין).

צריכת דלק טובה ב 30-40% מאשר באאוטלנדר 2.4L (1:10.5 בעיר עם פקקים, 1:14.5 בנסיעה בינעירונית לאילת במהירויות של 130-140 קמ"ש). כמובן שהכל מדוד בפועל ולאורך זמן (לפי הכמות שנכנסת במיכל בפועל בזמן התידלוק והנסועה של הרכב).

התלונה היחידה שיש לי על הרכב היא לגבי נוחות הנסיעה, הרכב פשוט נוקשה.

הוא אומנם לא מתרסק על שיבושי כביש, אבל הוא בהחלט נוקשה (אם כי זה משתפר עם הזמן, אך עדיין רחוק מאוד מהאאוטלנדר).

עם זאת, המושבים נוחים מאוד ותומכים היטב, הישיבה גבוהה ושלטת, והנסיעה הכללית יותר נוחה ונינוחה מהאאוטלנדר (עקב יציבות הרכב ובידוד הרעשים, האאוטלנדר היה מתנדנד על הזמן).

לגבי עיצוב, לדעתי הוא נראה טוב רק בשחור, בכל צבע אחר הוא נראה בין סביר למכוער/מוזר (משהו בעיצוב הפגושים, סבכה ויחידות התאורה).

 

אגב, יכולת שטח לא נראה לי שקיימת ולא בא לי לבדוק את זה :wink:

 

סה"כ אנחנו מאוד מרוצים.

 

שלא תבין לא נכון, האאוטלנדר רכב לא פחות ממצויין, אך בא לנו להתחדש ועל הדרך גם לחסוך כמה גרוש בצריכת הדלק.

ידוע לך שיש הבדל של שמים וארץ ביןם הגרסה שעליה כבודך מדבר לבין גרסאת 2.0 2X4 ועדיין אנחנו מדברים פה על מיצובישי ולא על איזה שברולט ענקית ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שבעולם אידאלי שדלק וכסף לא מהווים בעייה אז דגם ה2400 עדיף מבחינת ביצועים ואיבזור.

אלא שאני כבר כתבתי פה לא פעם שאנחנו מתלבטים בין הקשקאי לאאוטלנדר עם מנוע 2 ליטר.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סיפור.

לאחר התלבטות ארוכה הזמנו קשקאי אסנטה בהנחת סוף שנה מאוד משמעותית בגובה 16K.

הרכב אמור להיות במלאי בארץ כל שיש לקוות שתוך שבועיים נקבל אותו.

תודה לכל המייעצים.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לך שיש הבדל של שמים וארץ ביןם הגרסה שעליה כבודך מדבר לבין גרסאת 2.0 2X4 ועדיין אנחנו מדברים פה על מיצובישי ולא על איזה שברולט ענקית ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר

 

מה ההבדל הענקי בין הגרסאות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם,

 

ממש במקרה נכנסתי לפורום לאחר המון זמן שלא ביקרתי בו. ובמקרה אני רואה את השרשור הזה.

 

אז ראשית, שיהיה בהצלחה עם הרכב שקניתם.

 

שנית, בתור מישהו שיש לו נסיון רב עם אאוטלנדר, אני ראוה כאן בשרשור המון גיבובי שטויות.

 

לדעתי, אין השוואה בין האוטלנדר לבין הקשקאי! בשום פרמטר. מיש שמתעקש על זה, מוזמן לבצע מבחן ראש בראש.

 

המושבים באאוטלנדר, הכי נוחים בקטגוריה הזאת. וזאת לאחר בדיקה של כל הקטגוריה כולל הקשקאי.

צאו לנסיעה ארוכה של שעה, שעה וחצי. לא מרגישים את זה.

כ"ש שהונדה אקורד לא מגיעה לרמה הזאת של הנוחות! אולי אולי הצרפתיות מגיעות לאיכות הזאת.

 

האוטו משייט בצורה מדהימה. אין רעשי רוח. אין קפיצות. אין נדנודים.

 

מי שכתב על ההגה שלא מתקשר.... צר לי לאכזב אותו, אבל הוא טועה לחלוטין. וכנראה שלא נהג על הרכב הנ"ל.

אותו אחד מוזמן לנהוג בעצמו על הרכב או לחפש מבחני דרכים, ולראות בעצמו את רמת הדיוק של ההגה. מדהים.

 

איכות החומרים וההרכבה, הכי גבוהה מבין דגמי מצובישי כולל הפאג'רו. כל כפתור כל משטח פלסטיק מורכב ומרגיש כמו שצריך.

אין ולא תשמעו קרקוש אחד בנסיעה גם במהמורות קשות.

 

יכולות שטח- הרכב הוא בסה"כ ג'יפון. לא איזה ג'יפ מסיבי. ובכל אופן יש לו יתרון גובה על פני המתחרים וכמובן על הקשקאי.

אין בעיה לעשות מסלולים בינוניים עם הרכב.

 

אפשר עוד להרחיב המון על התא מטען הענק וכללית על המרחב העצום הפנימי שיש לרכב. אבל לדעתי פשוט צריך לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם.

 

דבר אחד נכון, לרכב אין את כל הקשקושים כמו מסכי מגע ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים לחלוטין שלאאוטלנדר יש הרבה יתרונות על הקשקאי.

לנו ספציפית הגודל של הקשקאי התאים יותר. חיפשנו רכב שיושב גבוה ומגיע עם איבזור נדיב.

יכולות שטח לא רלוונטיות לשני הדגמים בהנעה של 2X4.

אני לא מאמין שמישהו שוקל את הדגמים האלה לנסיעה בשטח רק עם הנעה קדמית.

מי שצריך רכב נוח גדול ומרווח ל5 נוסעים ומוכן לשלם כמה אלפיות יותר מהקשקאי, אז האאוטלנדר בהחלט בשבילו.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...