Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר או ניסאן קשקאי ?


kalda01
שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מצאתי ברשת מה עושה ומה מיוחד במערכת BAS של ניסאן, יכול להיות שזאת סתם מערכת הגברת בלימה שיש בכל רכב מודרני.

בקרת משיכה יש גם באאוטלנדר, זה נקרא מערכת לבקרת אחיזת כביש (MATC בלשון מיצובישי או בשם המוכר יותר TCL).

לאאוטלנדר חיבור AUX מקורי, כלומר אפשר לשמוע מה-IPOD עם כבל מתאים אבל אין אפשרות שליטה עליו.

לגבי עלות החיישנים- עזוב, סכומים כאלו לא אמורים לשנות ברכישה (לא רק של רכב) בסכומים כאלו.

 

הנה לינק להסבר מפורט מה זה BAS:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_Assist

 

בנוגע לבקרת משיכה ציינתי שזה יתרון שיש באאוטלנדר וחסר בקשקאי.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד שהיה לו כבר שני אאוטלנדרים [2008 ו- 2010] יש לי רק דברים חיוביים לומר עליו.

זה בהחלט רכב עדיף על הקשקאי מכל בחינה [נוחות, ביצועים, מרווח, איכות חומרים, יכולת שטח].

אומנם לי היה את ה 2.4L 4X4, אבל אני מניח שה- 2.0L 2X4 לא שונה מהותית [לא נהגתי עליו].

העובדה שהוא בכלל מתחרה בקשקאי מבחינת מחיר תמוהה לי וכנראה זה פועל יוצא מזה שאין ליבואן רכב אשר מתאים לקבוצה הנ"ל.

ככל הנראה זה ישתנה ברגע שיגיע המיני אאוטלנדר [לא זוכר את השם שלו]..

 

לאאוטלנדר ממש לא חסר אבזור, גם בגירסה הבסיסית, וממש לא הייתי מעדיף את הקשקאי בגלל גג פנורמי ]אפילו שזה נחמד, יש לי ב-3008] ובטח לא בגלל דיבורית או חישני חניה.

 

אגב, למה חדש??

אתה יכול למצוא אאוטלנדר שנת 2010, דגם מפואר עם מנוע 2.4L במחירים נוחים מאוד.

הדגם המפואר מגיע עם מערכת מעולה, מושבי עור ועוד כל מיני שטויות ונמכר כחדש ב 220-240K ש"ח אם אני לא טועה.

משומש כזה עולה בסביבות 150-170K [לפני ואחרי מתיחת פנים] ש"ח לשנת 2010.

יש מגוון רכבים שמורים אשר לא ראו שטח ובעלי ק"מ נמוך, אלו רכבים אמינים מאוד וממש לא הייתי חושש לרכוש אחד משומש.

לדעתי תמורה הרבה יותר טובה לכסף.

לדוגמא, שלי חזר לאחר שנה וקצת לחברת הליסינג, ובחיי שעדיין היה לו ריח של חדש:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיה לו כבר שני אאוטלנדרים [2008 ו- 2010] יש לי רק דברים חיוביים לומר עליו.

זה בהחלט רכב עדיף על הקשקאי מכל בחינה [נוחות, ביצועים, מרווח, איכות חומרים, יכולת שטח].

אומנם לי היה את ה 2.4L 4X4, אבל אני מניח שה- 2.0L 2X4 לא שונה מהותית [לא נהגתי עליו].

העובדה שהוא בכלל מתחרה בקשקאי מבחינת מחיר תמוהה לי וכנראה זה פועל יוצא מזה שאין ליבואן רכב אשר מתאים לקבוצה הנ"ל.

ככל הנראה זה ישתנה ברגע שיגיע המיני אאוטלנדר [לא זוכר את השם שלו]..

 

לאאוטלנדר ממש לא חסר אבזור, גם בגירסה הבסיסית, וממש לא הייתי מעדיף את הקשקאי בגלל גג פנורמי ]אפילו שזה נחמד, יש לי ב-3008] ובטח לא בגלל דיבורית או חישני חניה.

 

אגב, למה חדש??

אתה יכול למצוא אאוטלנדר שנת 2010, דגם מפואר עם מנוע 2.4L במחירים נוחים מאוד.

הדגם המפואר מגיע עם מערכת מעולה, מושבי עור ועוד כל מיני שטויות ונמכר כחדש ב 220-240K ש"ח אם אני לא טועה.

משומש כזה עולה בסביבות 150-170K [לפני ואחרי מתיחת פנים] ש"ח לשנת 2010.

יש מגוון רכבים שמורים אשר לא ראו שטח ובעלי ק"מ נמוך, אלו רכבים אמינים מאוד וממש לא הייתי חושש לרכוש אחד משומש.

לדעתי תמורה הרבה יותר טובה לכסף.

לדוגמא, שלי חזר לאחר שנה וקצת לחברת הליסינג, ובחיי שעדיין היה לו ריח של חדש:-)

 

אני בכל מקרה מעדיף את המנוע הקטן יותר שבטוח צורך פחות דלק וגם מזהם פחות.

אם הייתי מוצא 2010 יד2 ממקור אמין עם ק"מ נמוך אז בוודאי הייתי שוקל בחיוב.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה לינק להסבר מפורט מה זה BAS:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_Assist

 

בנוגע לבקרת משיכה ציינתי שזה יתרון שיש באאוטלנדר וחסר בקשקאי.

 

כמו שאמרתי, מערכת תיגבור בבלימה זה לדעתי משהו שיש ברוב הרכבים היום ואולי זה כבר משולב במערכת EBD לחלוקת עוצמת הבלימה. ניתן לבדוק זאת עם גורם מוסמך.

 

לא שמתי לב למה שרשמת בקשר לבקרת המשיכה. בכל מקרה, יפתיע אותי מאוד אם לקשקאי אין כזו כי לא נתקלתי ברכב עם בקרת יציבות שאין לו בקרת משיכה (סה"כ תיכנות נוסף של המחשב המקבל קריאה מחלק מהחיישנים הקיימים של בקרת היציבות).

 

אני בכל מקרה מעדיף את המנוע הקטן יותר שבטוח צורך פחות דלק וגם מזהם פחות.

אם הייתי מוצא 2010 יד2 ממקור אמין עם ק"מ נמוך אז בוודאי הייתי שוקל בחיוב.

 

נסה לחפש בכלמוביל טרייד אין, אם יש שם כזה הוא כנראה יהיה שמור.

בכל מקרה הדגם אחרי מתיחת הפנים (2010+) מציע חומרים עדיפים בתא הנוסעים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האאוטלנדר אין לי מידע ממקור ראשון.

 

דווקא יש לך, אני עונה לך פה. תשאל מה שאתה רוצה לדעת.

 

לטעמי דיבורית וחיישני רוורס לא רלוונטים להחלטה על קניית רכב, הסכומים שלהם זניחים יחסית להוצאה על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש לך, אני עונה לך פה. תשאל מה שאתה רוצה לדעת.

 

לטעמי דיבורית וחיישני רוורס לא רלוונטים להחלטה על קניית רכב, הסכומים שלהם זניחים יחסית להוצאה על הרכב.

 

לא מדובר רק בעלות הכספית. תמיד עדיף אביזר אורגינלי מאשר שאיזה מתקין בן 20 יפרק לך חצי רכב עוד לפני

שהנעת אותו בפעם הראשונה.

חוץ מזה שדיבורית לא מקורית לא תציג את זיהוי השיחה על הצג של הרכב.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר רק בעלות הכספית. תמיד עדיף אביזר אורגינלי מאשר שאיזה מתקין בן 20 יפרק לך חצי רכב עוד לפני

שהנעת אותו בפעם הראשונה.

חוץ מזה שדיבורית לא מקורית לא תציג את זיהוי השיחה על הצג של הרכב.

 

הסר דאגה מליבך גם בחו"ל דיבוריות מקוריות של אאוטלנדר לא מציגות זיהוי שיחה על הצג למעט אאוטלנדרים עם MMCS.

 

את הרכב שלי הוצאתי מהחברה רק עם קודן (וגם אז רק בהתקנה מסויימת).

 

את הJVC 846 המצלמה האחורית וחיישני הרוורס התקנתי בעצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי מידע לגבי כל אחד מהרכבים:

האאוטלנדר אומנם ענקי גדול מרווח והכל

אבל :

א. ההגה שלו מנותק לגמרי מהעולם הזה

ב. אחיזת הכביש לא יותר מבסדר

 

קשקאי :

רכב גבוה נוח אוחז בסדר גמור

אבל:

ביצועיים בינוניים

וחבל חבל לרכוש רכב בגלל דיבורית ועוד של ניסאן שאפילו הדיבורית של פוקוס לא רואה אותה ממטר!

מה לגבי 3008?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסר דאגה מליבך גם בחו"ל דיבוריות מקוריות של אאוטלנדר לא מציגות זיהוי שיחה על הצג למעט אאוטלנדרים עם MMCS.

 

את הרכב שלי הוצאתי מהחברה רק עם קודן (וגם אז רק בהתקנה מסויימת).

 

את הJVC 846 המצלמה האחורית וחיישני הרוורס התקנתי בעצמי.

 

אני לא מתכוון להתקין כלום אחרי מסירת הרכב. נראה לי הכי רצוי שהסוכנות תתקין מה שצריך ושתהיה כתובת אחת

למקרה שיתגלו תקלות.

בקשר לדיבורית לא הכרחי שהשיחה תוצג אבל כן חשוב שברגע שנכנסת שיחה האודיו יעבור לMUTE.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink:

אוקיי מידע לגבי כל אחד מהרכבים:

האאוטלנדר אומנם ענקי גדול מרווח והכל

אבל :

א. ההגה שלו מנותק לגמרי מהעולם הזה

ב. אחיזת הכביש לא יותר מבסדר

 

קשקאי :

רכב גבוה נוח אוחז בסדר גמור

אבל:

ביצועיים בינוניים

וחבל חבל לרכוש רכב בגלל דיבורית ועוד של ניסאן שאפילו הדיבורית של פוקוס לא רואה אותה ממטר!

מה לגבי 3008?

 

 

א. הגה מתקשר ב SUV?! אתה מבין על איזו קטגוריה מדובר? בכל מקרה אין שום בעיה בהגה של האאוטלנדר, נוח, מדוייק ועם משקל טוב.

ב. אחיזת הכביש שלו פשוט מעולה! לא משנה באיזו מהירות נכנסתי לפניה, הוא אף פעם לא איכזב אותי ובמקרה הצורך היה משלב 4X4. כמעט ואף פעם הוא לא הפעיל את הקרת היציבות, פשוט לא היה צורך.

אומנם רכב ספורט הוא ממש לא, אבל האחיזה שלו עדיפה בכמה רמות על אחיזה של משפחתית ממוצעת.

אגב, לצמיגים במקרה זה יש השפעה ענקית, האאוטלנדר שקיבלתי לפני מתיחת הפנים אחז הרבה יותר מזה שאחרי מתיחת הפנים (שקיבל צמיגים של יוקוהומה אם אני זוכר נכון).

 

 

לגבי ה- 3008 (החליף את האאוטלנדר):

ביצועים מעולים, שילוב מנוע גיר מעולה עם פעולה חלקה ושקטה ומנוע בשרני עם המון מומנט.

התנהגות ספורטיבית לעומת שאר ה SUV (בטח בהשוואה לאאוטלנדר), עם זוויות גלגול אפסיות, אחיזה גבוהה מאוד, הטיות משקל טובות. פשוט כיף לנסוע איתו בכביש מעוקל (כמובן בהשוואה לשאר הקטגוריה).

איכות חומרים טובה מאוד ובכלל איכות בניה גבוהה (תסתכל איך תחתית הרכב נראית ותבין, הכל מהודק במקום).

איכות הרכבה טובה.

מרווח פנים סביר (קטן משמעותית מאשר באאוטלנדר, זהה לדעתי לשאר הג'פונים הקטנים כמו הקשקאי).

בידוד רעשים טוב, אך סובל קצת ממידת צמיגים גדולה אשר מקבלת ביטוי באספלט לא איכותי (רעשי רוח כמעט ואין).

צריכת דלק טובה ב 30-40% מאשר באאוטלנדר 2.4L (1:10.5 בעיר עם פקקים, 1:14.5 בנסיעה בינעירונית לאילת במהירויות של 130-140 קמ"ש). כמובן שהכל מדוד בפועל ולאורך זמן (לפי הכמות שנכנסת במיכל בפועל בזמן התידלוק והנסועה של הרכב).

התלונה היחידה שיש לי על הרכב היא לגבי נוחות הנסיעה, הרכב פשוט נוקשה.

הוא אומנם לא מתרסק על שיבושי כביש, אבל הוא בהחלט נוקשה (אם כי זה משתפר עם הזמן, אך עדיין רחוק מאוד מהאאוטלנדר).

עם זאת, המושבים נוחים מאוד ותומכים היטב, הישיבה גבוהה ושלטת, והנסיעה הכללית יותר נוחה ונינוחה מהאאוטלנדר (עקב יציבות הרכב ובידוד הרעשים, האאוטלנדר היה מתנדנד על הזמן).

לגבי עיצוב, לדעתי הוא נראה טוב רק בשחור, בכל צבע אחר הוא נראה בין סביר למכוער/מוזר (משהו בעיצוב הפגושים, סבכה ויחידות התאורה).

 

אגב, יכולת שטח לא נראה לי שקיימת ולא בא לי לבדוק את זה :wink:

 

סה"כ אנחנו מאוד מרוצים.

 

שלא תבין לא נכון, האאוטלנדר רכב לא פחות ממצויין, אך בא לנו להתחדש ועל הדרך גם לחסוך כמה גרוש בצריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink:

 

 

א. הגה מתקשר ב SUV?! אתה מבין על איזו קטגוריה מדובר? בכל מקרה אין שום בעיה בהגה של האאוטלנדר, נוח, מדוייק ועם משקל טוב.

ב. אחיזת הכביש שלו פשוט מעולה! לא משנה באיזו מהירות נכנסתי לפניה, הוא אף פעם לא איכזב אותי ובמקרה הצורך היה משלב 4X4. כמעט ואף פעם הוא לא הפעיל את הקרת היציבות, פשוט לא היה צורך.

אומנם רכב ספורט הוא ממש לא, אבל האחיזה שלו עדיפה בכמה רמות על אחיזה של משפחתית ממוצעת.

אגב, לצמיגים במקרה זה יש השפעה ענקית, האאוטלנדר שקיבלתי לפני מתיחת הפנים אחז הרבה יותר מזה שאחרי מתיחת הפנים (שקיבל צמיגים של יוקוהומה אם אני זוכר נכון).

 

 

לגבי ה- 3008 (החליף את האאוטלנדר):

ביצועים מעולים, שילוב מנוע גיר מעולה עם פעולה חלקה ושקטה ומנוע בשרני עם המון מומנט.

התנהגות ספורטיבית לעומת שאר ה SUV (בטח בהשוואה לאאוטלנדר), עם זוויות גלגול אפסיות, אחיזה גבוהה מאוד, הטיות משקל טובות. פשוט כיף לנסוע איתו בכביש מעוקל (כמובן בהשוואה לשאר הקטגוריה).

איכות חומרים טובה מאוד ובכלל איכות בניה גבוהה (תסתכל איך תחתית הרכב נראית ותבין, הכל מהודק במקום).

איכות הרכבה טובה.

מרווח פנים סביר (קטן משמעותית מאשר באאוטלנדר, זהה לדעתי לשאר הג'פונים הקטנים כמו הקשקאי).

בידוד רעשים טוב, אך סובל קצת ממידת צמיגים גדולה אשר מקבלת ביטוי באספלט לא איכותי (רעשי רוח כמעט ואין).

צריכת דלק טובה ב 30-40% מאשר באאוטלנדר 2.4L (1:10.5 בעיר עם פקקים, 1:14.5 בנסיעה בינעירונית לאילת במהירויות של 130-140 קמ"ש). כמובן שהכל מדוד בפועל ולאורך זמן (לפי הכמות שנכנסת במיכל בפועל בזמן התידלוק והנסועה של הרכב).

התלונה היחידה שיש לי על הרכב היא לגבי נוחות הנסיעה, הרכב פשוט נוקשה.

הוא אומנם לא מתרסק על שיבושי כביש, אבל הוא בהחלט נוקשה (אם כי זה משתפר עם הזמן, אך עדיין רחוק מאוד מהאאוטלנדר).

עם זאת, המושבים נוחים מאוד ותומכים היטב, הישיבה גבוהה ושלטת, והנסיעה הכללית יותר נוחה ונינוחה מהאאוטלנדר (עקב יציבות הרכב ובידוד הרעשים, האאוטלנדר היה מתנדנד על הזמן).

לגבי עיצוב, לדעתי הוא נראה טוב רק בשחור, בכל צבע אחר הוא נראה בין סביר למכוער/מוזר (משהו בעיצוב הפגושים, סבכה ויחידות התאורה).

 

אגב, יכולת שטח לא נראה לי שקיימת ולא בא לי לבדוק את זה :wink:

 

סה"כ אנחנו מאוד מרוצים.

 

שלא תבין לא נכון, האאוטלנדר רכב לא פחות ממצויין, אך בא לנו להתחדש ועל הדרך גם לחסוך כמה גרוש בצריכת הדלק.

 

ישבתי בתוך ה3008 בסוכנות בהרצליה ולא התחברתי אליה. אנחנו גם עושים אולי 8000 ק"מ בשנה כך שעוד ק"מ פחות ק"מ

לליטר ממש לא משמעותי. גם העיצוב לדעתי לא משהו במיוחד הפרונט.

לשלב הסופי הגיעו האאוטלנדר והקשקאי.

היום קיבלתי הצעת מחיר ממיצובישי ומחר אלך לקחת הצעה מניסאן.

ננסה להגיע להחלטה מושכלת עד סוף השבוע.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...