Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לפתוח שישרור חדש כדי לעלות את השאלה, נאם הגיע הזמן כי הנהג הישראלי יתחיל לקחת אחריות כלפי עצמו ?

 

 

לאחר קריאת הכתבה של הנשיא(המצוינת) , עלו לי כמה הסגות.

 

האם אנחנו מחפשים עוד גורם להאשים ?

 

למה בכל תאונה, אנחנו מאשמים את כולם, חוץ מאת עצמנו ?

 

כבר לפני הרבה זמן הגעתי להבנה שהבעיה הכי גדולה של תאונות הדרכים בארץ נובעת מחינוך, לא חינוך לנהיגה טובה יותר, לא חינוך תורני, אלה חינוך לנימוסים, חינוך למחשבה עצמאית, חינוך לצניעות.

 

אבל זה לא באמת באשמתנו (הנה מעביר אשמה).

זה בגלל שמגיל 7 שימים כשחותכים לנו, אומרים לנו שאנחנו הכי טובים, בהמשך חיינו אנחנו רואים איך הגדולים מתנהגים סביבנו ולומדים את כל הנידרש להישרדות. איך לדחוף, איך לצעוק, לגדף, מחזקים את המושג אני הכי טוב ואתם כולכם זבלים.

 

ואז בגיל 17 כשאנחנו מגיעים לגיל של הרשיון, אנחנו כמובן לא צריכים שום עזרה, ומתנהגים בדיוק כמו אבא, אני הכי חזק, אני הכי טוב וכולכם על הזיין שלי.

בגיל 21 אם שרדנו שלוש שנים צבא ואולי גם בזמן הזה קיבלנו רשיון לטנק או אכזרית, ששיפרו באופן משמעותי את צורת הנהיגה שלנו.

יוצאים למזרח אולי לדרום אמריקה ומראים לכל הזרים האלה כמה אנחנו טובים מהם, כי אלה טמבלים מה הם מבינים.

 

בקיצור, אנחנו טובים מכולם ואם כבר קרה משהו זה בטח שלא באשמתנו.

 

מי אמר תשתיות ? ברוב אילינוי מדינה בארה"ב שגדולה בארך פי 5 ממדינת ישראל הגדולה. מצב התשתיות בכבישים מחפיר וירוד מהרמה הגבוהה של התשתיות בארץ, אבל לא שמעתי אפילו פעם אחת שמאשימים תשתיות כשמנתחים תאונה פה.

באילנוי תמיד מוצאים אשמים, הנהג (שיכרות, עיפות, נהיגה לא זהירה, נהיגה מהירה) או הרכב השני וגם אז למרבה הפלא האשם לרוב בנהג.

 

רק אצלנו תמיד מישהו אחר חוץ מהנהג אשם,

התשתיות – המדינה המחורבנת הזאת

המפקד בצבא –שלא נתן לישון.

החום –שלא נתן לישון ולשתות.

המכוניות – זה לא אותה רמה כמו בחו"ל

המהירות – באירופה בשלוש כבישים מותר לנסוע מהר יותר.

הערבים – המצב הביטחוני יוצר תאונות דרכים.

המניקים האחרים –שניסו לגנוב אדום, והראתי להם מזה.

המכוניות בשולים – שמפריעות לרכב 100 קמ"ש

וכמובן על כל מקרה , ניתן להאשים תמיד את החבר שדחף אותך לדבר העבירה.

 

 

כי אצלנו היהודים תמיד מישהו אחר אשם, כולם חוץ ממני :cry:

פורסם

שאבתי לי את המילים מהעוקה.

למרות כל מה שכתב הנשיא, והצדק שבדבריו, אנחנו ממשיכים לחפש אשמה שלא בחצרותינו.

מה שכן נובע מנאומו של הנשיא, וזה הכי חשוב, זו האחריות!!!!שכולנו צריכים לקחת על עצמנו ועל הסובב אותנו, וכמו שכתבת- זה קשור לכל התרבות ולא רק למוטורית.

כי אם כל אחד היה משתמש בשכלו, מתאמן בשיפור התמקצעותו וכו' היינו נראים ומרגישים הרבה יותר טוב פה.

הכבישים הדפוקים, הנהגים הנוראיים, הצבא, החום - כל אלו באמת מקשים ומכשילים, אבל זה צריך לגרום לנו להיות אחראיים וזהירים פי אלף!!!!ולא להפך - לשים זין על כולם ולחשוב שאנחנו הכי טובים.

אני לא חושב שמישהו יכול לחדש משהו בנושא.

אני רק מקוה שמעט האנשים שקוראים ומתענינים בפורום הזה ובאחרים שכמותו, יפנימו ויתחילו ליישם!!!!

כי כמו כל דבר בחיים, שינויים זה לא דבר שקורה בן לילה.

רכיבה בטוחה וחכמה!

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

תחליף את המילה "נהג" ב"בנאדם", תחליף את המילה "תאונה" ב"דבר רע שקורה" ותקבל את הבעייה האמיתית. הנהיגה היא סימפטום. התאונות הן תוצאה.

הבעייה האמיתית היא אחרת.

אנחנו פשוט חרא של עם, עם חרא של מנטליות, מלמעלה ועד למטה.

אלימים בצורה יוצאת מן הכלל, מילולית ופיזית.

כולם משתינים על החוקים, החל ממי שמחוקק, דרך מי שאוכף וכלה במי שלא מציית.

אבל לא נורא, כמו שהערבים ביפו אמרו לי - "היו פה התורכים, היו פה הבריטים, עכשיו אתם פה. אבל אנחנו נהיה גם כשיחליפו אותכם".

נמשיך ככה, וזה מה שמחכה לנו.

איך המזג אוויר שם בשיקגו, תזכיר לי?

:lol:

נו באמת!

פורסם
תחליף את המילה "נהג" ב"בנאדם", תחליף את המילה "תאונה" ב"דבר רע שקורה" ותקבל את הבעייה האמיתית. הנהיגה היא סימפטום. התאונות הן תוצאה.

הבעייה האמיתית היא אחרת.

אנחנו פשוט חרא של עם, עם חרא של מנטליות, מלמעלה ועד למטה.

אלימים בצורה יוצאת מן הכלל, מילולית ופיזית.

כולם משתינים על החוקים, החל ממי שמחוקק, דרך מי שאוכף וכלה במי שלא מציית.

אבל לא נורא, כמו שהערבים ביפו אמרו לי - "היו פה התורכים, היו פה הבריטים, עכשיו אתם פה. אבל אנחנו נהיה גם כשיחליפו אותכם".

נמשיך ככה, וזה מה שמחכה לנו.

איך המזג אוויר שם בשיקגו, תזכיר לי?

:lol:

 

 

היום חם ולח 8)

 

לגבי השאר :mm_yeah:

פורסם
החלטתי לפתוח שישרור חדש כדי לעלות את השאלה, נאם הגיע הזמן כי הנהג הישראלי יתחיל לקחת אחריות כלפי עצמו ?

 

 

לאחר קריאת הכתבה של הנשיא(המצוינת) , עלו לי כמה הסגות.

 

האם אנחנו מחפשים עוד גורם להאשים ?

 

למה בכל תאונה, אנחנו מאשמים את כולם, חוץ מאת עצמנו ?

 

כבר לפני הרבה זמן הגעתי להבנה שהבעיה הכי גדולה של תאונות הדרכים בארץ נובעת מחינוך, לא חינוך לנהיגה טובה יותר, לא חינוך תורני, אלה חינוך לנימוסים, חינוך למחשבה עצמאית, חינוך לצניעות.

 

אבל זה לא באמת באשמתנו (הנה מעביר אשמה).

זה בגלל שמגיל 7 שימים כשחותכים לנו, אומרים לנו שאנחנו הכי טובים, בהמשך חיינו אנחנו רואים איך הגדולים מתנהגים סביבנו ולומדים את כל הנידרש להישרדות. איך לדחוף, איך לצעוק, לגדף, מחזקים את המושג אני הכי טוב ואתם כולכם זבלים.

 

ואז בגיל 17 כשאנחנו מגיעים לגיל של הרשיון, אנחנו כמובן לא צריכים שום עזרה, ומתנהגים בדיוק כמו אבא, אני הכי חזק, אני הכי טוב וכולכם על הזיין שלי.

בגיל 21 אם שרדנו שלוש שנים צבא ואולי גם בזמן הזה קיבלנו רשיון לטנק או אכזרית, ששיפרו באופן משמעותי את צורת הנהיגה שלנו.

יוצאים למזרח אולי לדרום אמריקה ומראים לכל הזרים האלה כמה אנחנו טובים מהם, כי אלה טמבלים מה הם מבינים.

 

בקיצור, אנחנו טובים מכולם ואם כבר קרה משהו זה בטח שלא באשמתנו.

 

מי אמר תשתיות ? ברוב אילינוי מדינה בארה"ב שגדולה בארך פי 5 ממדינת ישראל הגדולה. מצב התשתיות בכבישים מחפיר וירוד מהרמה הגבוהה של התשתיות בארץ, אבל לא שמעתי אפילו פעם אחת שמאשימים תשתיות כשמנתחים תאונה פה.

באילנוי תמיד מוצאים אשמים, הנהג (שיכרות, עיפות, נהיגה לא זהירה, נהיגה מהירה) או הרכב השני וגם אז למרבה הפלא האשם לרוב בנהג.

 

רק אצלנו תמיד מישהו אחר חוץ מהנהג אשם,

התשתיות – המדינה המחורבנת הזאת

המפקד בצבא –שלא נתן לישון.

החום –שלא נתן לישון ולשתות.

המכוניות – זה לא אותה רמה כמו בחו"ל

המהירות – באירופה בשלוש כבישים מותר לנסוע מהר יותר.

הערבים – המצב הביטחוני יוצר תאונות דרכים.

המניקים האחרים –שניסו לגנוב אדום, והראתי להם מזה.

המכוניות בשולים – שמפריעות לרכב 100 קמ"ש

וכמובן על כל מקרה , ניתן להאשים תמיד את החבר שדחף אותך לדבר העבירה.

 

 

כי אצלנו היהודים צמיד מישהו אחר אשם, כולם חוץ ממני :cry:

 

לפני חודשיים וקצת בערך העלתי את זה.

 

http://www.bikesmagazine.co.il/magazine_item.asp?id=123&t=2&tt=26

 

אין לי הרבה מה לומר מעבר כבר.

 

על סף התייאשות.

אולי בסוף ישארו רק הרוכבים השקולים והמנוסים על הכביש.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

בואנה...r929 ....הבהלת אותי עם הכותרת שלך... :lol:

 

מילים יפות רשמת..

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
בואנה...r929 ....הבהלת אותי עם הכותרת שלך... :lol:

 

מילים יפות רשמת..

 

:p , לא אישי

 

אני פשוט לא רואה שום פיתרון :?

×
×
  • תוכן חדש...