Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הפרוייקט החדש שנכנס לי לראש כרגע הוא רישות הבית.

החלטתי שאני מחבר את כל החדרים ומייצר מרכז תקשורת בסלון.

אם אני לוקח 5 חדרים ומייצג אותם בסלון אני אצטרך של 10~12 נקודות רשת עם שקעי RJ45.

 

מבירור קצר ומהיר מצאתי חנות זולה ואדיבה באזור אור יהודה.

http://www.mm-pc.co.il/category.asp?salestag=1

 

השאלה היא האם כדאי לי ללכת על כבלי CAT7 או CAT5E שמבחינת ביצועים אני לא יודע אם אי פעם אגיע לרמה 7.

והשאלה השניה האם משהו מכיר חנות זולה יותר באיזור רעננה ?

 

תודה.

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אתה בטוח שאתה רוצה את מרכז התקשורת בסלון? בעייני יותר הגיוני לעשות זאת בארון תקשורת (ולמקם שם סוויץ').

 

בשביל לחסוך - אתה יכול לשים שקעים (יקררררררים) בחדרים ורק תקעי RJ45 בקצה השני של הכבל בארון החשמל.

 

אני קניתי 100 מ' CAT5 ב"דור חדש" באזוה"ת פולג נתניה - במחיר מעולה ביחס לכל המקומות שבדקתי, אבל זה היה לפני 5 שנים. בכל מקרה, תבדוק בחנויות לחשמל/חשמלאים.

:turn-l:
פורסם

תכל'ס בפינה של הפינת אוכל [שממוקמת בקצה הימני של הסלון] תהיה עמדת מחשב,

תכננתי לרכז שם את מרכז התקשורת שיוסלק בארונית של המחשב ביחד עם המודמים והראוטרים.

לא רציתי לארגן ארון תקשורת יקר והשקעים שראיתי עלו בסביבות ה 20 ש"ח לשקע.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אין צורך ביותר מ 5e

 

אני מיקמתי את כל החמל של הראטרים בבוידעם (בנוי מגבס-נקרא לזה מסתור מזגן)

 

הוא ממוקם מעל ארון החשמל

 

ריכזתי את כל הכבלים בארון

 

חצבתי עם פטיש ואיזמל 20 סמ לתוך הבויעדם ששם שוכן לו המזגן

 

העברתי לאותו מקום הזנת חשמל עם 6 שקעים

 

וכל הכבילה והראוטרים והשנאים יושבים שם למעלה, אפילו אחד הממירים של הבית נמצא שם והמתאם טלפון של 012

 

ניתן להגיע ולטפל בהם בקלות דרך הפתח אויר חוזר של המזגן

 

ונחשו מה, אפילו האלחוט בבית השתפר, לפני כן לא היתה לי קליטה במרפסת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דווקא היום שיש עלייה בכמות צריכת התוכן ובמהירות הגלישה, צריך לתכנן קדימה.

כלומר, לשים כבילה שיכולה להעביר 10Gbit וציוד שתומך ב-100/1000.

 

כך תוכל לשדרג את החומרה בעתיד ולהוסיף סטרימר בכל חדר (בעתיד האיכות הסטנדרטית תהיה שוות ערך ל-HD),

להוסיף כונן קשיח ולהשתמש בקצבים מאוד גבוהים להעברה וכו'.

 

 

בשנה הקרובה ישראל משודרגת מסיב אופטי אחד לאיטליה, ל-3 סיבים אופטים,

בתוך 5-8 שנים מהירות האינטרנט בארץ תקפץ גבוהה גבוהה.

----

פורסם

קצת אוברקיל

 

לאף אחד כיום אין ציוד שיכול להעביר יותר מגיגביט

 

שלא נדבר על כרטיסי רשת אונבורד שמוצהרים גיגביט אבל לא מעבירים בפועל יותר כמה עשרות מגה ואפילו החיצוניים היקרים (400 שח) נמצאים בתחום המאה כשהם מוצהרים גיגה

 

ומה זה קשור לתשתית אינטרנט? עכשיו היא 10 מגביט, גם אם תהיה 100 זה לא מצריך יותר מ 5e בבית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

את האמת אני אפילו שוקל באחד הצינורות להעביר במקביל לכבל הרשת כבל HDMI במידה וארצה לראות משחקים\סרטים ישירות מהמחשב. [בין מרכז התקשורת\עמדת מחשב שבסלון לנקודת הטלוויזיה שבסלון יש משהו כמו 2.5 מטר.]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

זה פרוייקט די פשוט אם יש לך זוג ידיים נורמליות.ביצעתי את זה לפני כחודשיים.

הבעיה הכי גדולה שנתקלתי בה היא עובי הצינורות.אני השחלתי בצינור של הקו טלפון ובאחד הקטעים הייתי צריך להשחיל 2 כבלי רשת בצינור אחד והיה די קשה.

אני גר בדירה די חדשה שכל הצנרת חיוט בה הוחלפה לפני כשש שנים. מתאר לעצמי שבדירה ישנה הדבר יהיה יותר קשה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אגב, לא ציינו פה, אבל תצטרך להצטייד בצינור "שרשורית".

סוג של קפיץ ארוך וקשיח מצופה גומי. אתה דוחף אותו בתעלות, ואז מושך את הכבל עצמו.

פורסם
קצת אוברקיל

 

לאף אחד כיום אין ציוד שיכול להעביר יותר מגיגביט

 

שלא נדבר על כרטיסי רשת אונבורד שמוצהרים גיגביט אבל לא מעבירים בפועל יותר כמה עשרות מגה ואפילו החיצוניים היקרים (400 שח) נמצאים בתחום המאה כשהם מוצהרים גיגה

 

ומה זה קשור לתשתית אינטרנט? עכשיו היא 10 מגביט, גם אם תהיה 100 זה לא מצריך יותר מ 5e בבית

 

לא אוברקיל, אלא הסתכלות לעתיד.

Router תמיד אפשר להחליף ולשדרג למהירות גבוהה יותר.

אבל הגדילה במהירות האינטרנט בארץ, תגרום לעלייה באיכות הסרטים שאנשים צופים בהם, ובעתיד (עוד אנשים בבית, עוד ציוד תקשורת, טכנולוגיה מתפתחת, סטרימרים, טלוויזיות שמחוברות ישירות לרשת) הצריכה בבית תהיה הרבה יותר גדולה.

 

הצוואר בקבוק הוא יותר מכיוון ה-HD, אם תיצור כונן RAM תגיע למהירות גבוהה יותר.

----

פורסם

כרגע יש לי סטרימר שמזרים 1080P ללא שום בעיה או לאג דרך קו 100 מגה ביט, הרשת היא ג'יגה, אבל הציוד הוא 100 מגה.

 

לדעתי כבל CAT5E יספיק לפחות ל5 - 10 שנים, כבל CAT 7 עולה המון והוא קצת יותר קשה להשחלה בגלל פלסטיק מיוחד שיושב בתוכו אשר מפריד את כל הגידים אחד מן השני,

אני הזמנתי את כל הציוד מהאתר הזה:

http://www.mediagalaxy.co.il

לאחר שעשיתי חקר מאוד גדול גיליתי שזה האתר הכי רציני בתחום, החבילה הגיעה אליי תוך יום!!

אתה צריך סטלבנד(כבל השחלה מקצועי) אם הבית ישן הייתי קונה גם ג'ל מיוחד שמורחים על הסטלבנד אשר עוזר להשחלה,

מומלץ לבצע את החיבור של הכבל לשקעים עם לוחץ קורונה זה יתן חיבור חזק ויציב, למרות שבעבודה חאפרית אפשר גם עם מברג.

אם אתה רוצה בצד השני של הכבל ראש RJ45 אז אתה צריך גם לוחץ ראשי RJ45 מיוחד,

אני מצאתי שמאוד כיף לעשות את העבודה הזאת ומעניין, למרות שהחלק של ההשחלה יכול להיות מאוד מתיש ומעצבן אם נתקלים באבנים, עיקולים וצינורות מעוכים בגלל בטון וכו.. אבל אסור להתייאש.(אני חייב לציין שקיללתי הרבה בני מיעוטים שבנו את ביתי בזמן ההשחלה)

את הכבל הייתי ממליץ לחבר בתקן 568B

הנה התמונות לחיבור ראש כבל רשת RJ45 וגם לשקע גוויס לפי התקנים, בהצלחה!!

 

נ.ב עוד אתר מצויין אשר מסכם את כל המידע שרק צריך על רשתות:

http://www.netcheif.com

T568B.gif

פורסם

כבל 5e,עובד היטב ברשת גיגה,והמהדרין מתקינים cat6

cat7,מיותר בתכלית,גם במבט קדימה

והוא גם,יקר בהרבה וגם לא נוח לעבודה.

פורסם

cat7 טוב אם יש לך ציוד שיכול לנצל אותו = בד"כ שרת

 

אם אתה מעביר גם צינורות, אל תשתמש בשרשוריים.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...