Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4157254,00.html

 

היום אני יודע להגדיר מה זה שר התחבורה זה פשוט שר הגבייה !

 

פשוט לא יאומן עוד מעט ישימו לנו מערכת ניטור על ה XXXXX ויבקשו מס הנאה :evil:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם צודקים

למה לבנות רכבת סביב כל גוש המטרופולין

למה לבנות אוטוסטרדה 4 נתיבים מצד לצד של מדינת ישראל

למה לא לבנות תחבורה ציבורית סופר יעילה ובעלת נתיבים משלה

 

יותר קל לקחת כסף ולא לעשות כלום!.

את הניסוי הזה כולנו יודעים שיגמר כמו שהתחיל, בהרבה רעש ומעט עשן

פורסם
הם צודקים

למה לבנות רכבת סביב כל גוש המטרופולין

למה לבנות אוטוסטרדה 4 נתיבים מצד לצד של מדינת ישראל

למה לא לבנות תחבורה ציבורית סופר יעילה ובעלת נתיבים משלה

 

יותר קל לקחת כסף ולא לעשות כלום!.

את הניסוי הזה כולנו יודעים שיגמר כמו שהתחיל, בהרבה רעש ומעט עשן

:mm_yeah::lol:

זמין 8)

פורסם

כבר היה דיון בנושא ממש לא מזמן. חשבתי באמת עוד גזירה חדשה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא מספיק יש פה הרבה ידים שמאליות ומתעסקים עם מערכת החשמל,עכשיו עוד להתקין מערכת שלא בטוח כמה פשוט היא תהיה להרכבה? פלסטיק שלא חוזר למקום?

 

ממש נפלא.:evil:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הלוואי וזה יגמר רק בפלסטיק מקרקש, ולא בשריפת מחשב ברכב,

 

 

ויש שיטה לעקוף את המערכת הזאת - הרי המכשיר שיתקינו יקבל מתח מהמצבר,

במקום למצבר אתה מחבר אותו בחדר השינה לשנאי 12V וכך "כביכול" הרכב חונה תמידית,

פעם בשבוע אתה לוקח את ה"כלב" לסיבוב, שיחשבו שאתה נוסע,

 

לגבי הניתוק, זה גם כן פשוט,

אתה פשוט מחבר למערכת עוד מצבר (כמו שעושים בהתנעה)

ותוך כדי מנתק אותה מהרכב שלך, אתה לוקח אותה עם המצבר השני תוך כדי שהיא מחוברת אליו לתוך

הבית, ובבית אתה מחבר שנאי 12V תוך כדי שהיא מחוברת למצבר השני,

ואז פתרת את הבעיה, - יש מצב שזה יהיה יותר מסובך מזה,

אבל מספיק למצוא סכימה של השיקוץ הזה באינטרנט כדי לדעת לעקוף אותה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין מה דעת אזרחי הולנד על השיטה הזאת.

ומעניין מה יהיה ערך המס החדש.

 

אם זה באמת יקרה, הייתי מת להדביק את המכשיר הזה לאיזו מעלית בגורד שחקים, המטומטמים האלה עוד יחשבו שבניתי רכב מעופף...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הגזרה הזאת נוגדת את החוק המהולל "איסור שינוי מבנה" אשר לפיו הרכב צריך להישאר בדיוק כמו שיצא מהחברה...

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

אני חושב שאם זה יקרה, אני אעשה כל שביכולתי לרדת מהארץ.

לשלם על חנייה? ניחא, מקובל בכל העולם. חוצפה לדעתי, אבל אני רואה בזה סוג של צדק.

לשלם על נסיעה בכביש? כביש אגרה הוא כביש פרטי, זכותו של בעליו לדרוש תשלום, זכותו של בעל רכב לא לנסוע בכביש (אם כי זה מעצבן מאד, כבישי האגרה האלה יכולים לחסוך כל כך הרבה פאקינג דרך). אני עוד יכול איכשהוא להבין את זה, כשזכותי לבחור.

אבל לשלם על כמה שאני נוסע, מחוץ לעלות הבלתי הגיונית של הדלק?

(מספר משפטים צונזרו במקור ע"י הברווז. המילים והביטוים הציוריים הללו, אין מקומם בפורום ציבורי. למעשה, גם בבית-בושת יסמיקו כשישמעו כמה מהם)

שילכו לחפש את אחותם, ולשדך לה ZיוN עם כנופייה של ניאו-נאצים מעתלית בתיעוד מלא בפייסבוק כולל פרשנויות וכתוביות בערבית, רוסית, סינית מנדרין, תאילנדית ואמהרית (זה המשפט שלא צונזר, כן?).

 

שמעתי שקנדה נחמדה בכל עונות השנה. אולי אנסה את מזלי שם בכל זאת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הניסוי, שיתבצע באמצעות חברת נתיבי איילון, הוא חלק מתוכנית ממשלתית שמטרתה לבחון שינויים בשיטת המיסוי הנהוגה כיום בשוק הרכב: הפחתת מסי הקנייה המוטלים על מכוניות חדשות, והחלפתם באגרות המותנות באופי השימוש ברכב. במהלך

 

מדובר בניסוי ולא במיסוי ועוד חזון למועד.

 

ומדובר בהפחתה מכאן ( בכחול ) מול מיסוי נוסף (באדום ).

 

כאשר תנסו למצוא חניה בתל אביב במשך שעה תבינו .

 

ונכון צריך גם למצוא פתרונות של תחבורה ציבורית שתהווה תחליף לנסיעה ברכב פרטי.

 

ובקנדה רחבת הידיים באמת לא נזקקים להמצאות האלה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מס שיטיב יותר עם העשירים, ידפוק את הקבצנים ואת מעוטי היכולת לגמרי.

אחלה מדינה, תכלס מתפקנים כל חודש מחדש שביבי בשלטון זה לא נורמאלי, ועוד להאמין שהצבעתי בשבילו.

הבן אדם הזה אלוף, מצד אחד אני מרגיש שהצבעתי נכון, מצד שני מאז שהוא בשלטון יש כ"כ הרבה הפתעות חדשות.

פעם הבאה מעדיף לא להצביע בכלל

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

ברווז, רק לידיעה כללית. גביית אגרה בכביש אגרה נוצרת עקב שתי סיבות עיקריות. אחת, בראש ובראשונה להחזיר את ההשקעה העצומה של סלילת הכביש כולל כרייה בהרים וחפירת מנהרות. סיבה שניה, תשלום עבור תחזוקה ברמה גבוהה מאוד של הכביש. עוד 20 או 30 שנים כאשר כביש 6 יעבור לבעלות מדינת ישראל זה יהיה מפגר מצידה אם היא תהפוך אותו לחינם. מי שרוצה לחסוך זמן,דלק וכסף תוך שימוש בכביש איכותי וברמה, שישלם.

 

לגבי כל השאר ובכן, עם ישראל עוד מימי התנ"ך רצה להיות ככל הגויים.

 

עלאק קנדה נחמדה בכל עונות השנה. אנשים בחורף רצים בתוך הקניונים. יש לך אולי 4 חודשים בשנה של מזג אויר לא חורפי.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

איזה מדינה בא לי להקיא עליה פשוט.

רק מנצלים את האזרחים לא מספיק הצבא הזה שמנצל את החייל 3 שנים?

מה הם רוצים להרוג אותנו או מה בקושי אני גומר את החודש בדלק אז להשים לי מיסים על הכבישים?

עדיף כבר למות או לחיות במדינה אחרת חרא של חיים.

פורסם

אתה בטוח במה שאתה אומר? חרא של מדינה? מילונים של אנשים היו מוכנים להתחלף איתך עכשיו. תאמין לי שלא כדאי לך.

מעדיף להיות הומלס בישראל מאשר הומלס באמריקה. כאן יטפלו בך במידה ואתה זקוק לטיפול רפואי ואין לך גרוש על התחת. באמריקה יביאו אותך לבית החולים ויוציאו אותך באמבולנס בשושו מהדלת האחורית ויזרקו אותך באיזה סימטה אפלה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...