Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה BMW


השושנים
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלו אותי כבר כמה פעמים למה דווקא BMW התשובה החלקה כאן:

 

http://www.youtube.com/watch?v=yspiwORLt-c&feature=relmfu

 

http://www.youtube.com/watch?v=ukIyh4u2-Tw&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=ToITMfe8mEE&feature=relmfu

 

 

תהינו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן , רק תיזהר לא לעבור בין שני עצים ! גם תזהר שלא להשכיב בסיבובים אחרת תהפוך לסביבון .

סתם בצחוק ...... { היה לי בעבר גם אופנוע , 500 . CX . מנוע V אבל *90 לא *180 }

תמיר

פורסם

רק שתדע שהרבה יותר קשה לעבור בין מכוניות עם ה-KLR המודרני למרות שהוא צר בהרבה

המראות שלו שמורכבות על כידון רחב מתעקשות לפגוע בכל המראות של הרכבים המסחריים...

שב-BMW עוברות מעל...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן,

 

אם כבר אופנועי ב.מ.וו בפורום אספנות, שמת לב שאחד מה K1 בארץ (לדעתי יש שלושה) היה למכירה לפני כמה שבועות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת, פספסתי אבל לא בכדי...

סדרת מנועי ה-K הביאו בשורה חדשה לרוכבי BMW לא כולם היו ומוכנים לקבלה אז, וגם כיום יש לה מתנגדים.

 

הסמל המסחרי של מנועי ה-BMW היו מאז ומתמיד מנועי בוקסר קירור אוויר וציר הינע במקום שרשרת.

היתרון הגדול שלהם היתה הטכנולוגיה ואיכות היצור הגרמניות וכמובן ההשקעה והפיתוח שהיו כמה וכמה רמות מעל

אחיהם המקבלים באירופה ובארה"ב בשנים ההם.

 

לאופנועי ה-BMW יצא שם של אופנועי מאריכי חיים והמסוגלים לגמוע אלפי ק"מ ללא בעיות, והטיפול בהם שהיה בד"כ

אחריותו של הרוכב היתה פשוטה וקלה.

 

האופנועים הנ"ל בניגוד לאחרים, לא נזלו, לא התקלקלו, ושרדו הרבה מעבר למקובל בתקופה, לצער רבים הם גם

תומחרו הרבה מעבר למחירים של האחרים.

 

עם הצגת האופנוע החדש מסדרת ה-K מנוע מרובע צלנדים מקורר מים ושטוח, יצאה צעקה בקרב הגרעין הקשה

של מקוררי האוויר ,ולמרות שהחברה הפסיקה את יצורם, חזרה בה החברה ושבה ליייצר אחרי הפסקה שוב

מקוררי אוויר. לעוד מס' שנים.

 

עצם יצור שני סוגי המנוי במקביל יצר בעצם שני סוגי לקחות לחברה, אלה המאמינים במנוע הבוקסר, והמרובעים

אוהבי המנועים הפחוסים.

 

החברה ממשיכה לייצר עד היום את מנועי הבוקסר בהתאמה לדרישות הסטנדרטים המודרנים, ואיתם במקביל

גם את מנועי ה-K. אגב באופנוע ה-K1 הורכבה גם בפעם הראשונה מערכת ה-ABS באופנוע.

 

בתחילת שנות התישעים יוצרה סידרה שהתבססה על מנועי האלף סמ"ק המוכרים והאהובים סידרה זו נקראה

R100R החברה אספה מהמדפים את כל הפריטים המוצלחים ביותר והרכיבה אופנוע מיוחד.

 

שילדת ה-GS המוצלחת, מנוע הR100 המדהים ושאר מגדנות וחלקים מהמוצלחים ביותר, כל זאת על מנת

לרצות את קהל הלקוחות שהעדיף קלאסיקה על מודרניזציה.

 

היום נחשבת החברה לחלוצה בתחום הפיתוחים טכנלוגים לאופנועים והאופנועים שלהם הם בין היקירים בנמצא..

 

ה-R100R למי שרוצה להכיר:

 

 

r100r.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

למרות שאני מסכים עם כל מה שכתבת ולמרות שגם אני חסיד יותר של הבוקסר מאשר של ה K, עדיין אי אפשר לקחת מה K1 את היחודיות והקלאסיות שלו.

 

בנעורי גדלתי בצפון תל אביב, 2 בתים ממסעדת "הסינית האדומה", לבעלים היה אחד כזה אדום, כל יום הייתי מפנטז עליו (על האופנוע כן? לא על הבעלים).

 

היה לו אכן ABS אבל היה לו עוד כמה תכונות מעניינות (שלמען האמת היו בכל סדרת ה K רק לא ב K שיובאו לארץ) כמו כיוון גובה מושב, קידום והרחקת מושב, כיוון גובה רגליות, כיוון גובה ומרחק של ידיות הכידון וכיוון גובה המשקף והכל בשליטה חשמלית.

ידיות הכידון וכמו כן 2 המושבים היו מחוממים.

 

במשך שנים הוא הבטיח לי שכשאקבל רשיון הוא יתן לי סיבוב, בסוף הוא מכר חודשיים לפני שעברתי טסט :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה באמת הקטע?

 

מה נהיה?

 

דרך אגב, אם אני ארכוש אותו אז אני חושב שהישוב שלי ישבור שיא עולמי במספר R100RS לנפש.

 

יש אצלנו 300 משפחות, ויש כרגע 2 RS, אחד דו גוני ברונזה, שני דו גוני כחול-תכלת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה בובה! יפייפיה!

 

מכיר את הקונספט שנקרא R7?

 

bmw_r7.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...