Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-D רצ"ב קובץ בדיקת תצרוכת דלק של 4 רכבים שנערך במשך שנה שלמה לכל רכב 3 רכבים היו חדשים שיצאו מהחברה

ואחד יד שניה כול תדלוק נרשם המסקנה העיקרית אין נסיעה אחת דומה לשניה בכל נסיעה שלכם תצרוכת הדלק משתנה

ותלויה בהרבה דברים מהירות פקקים בנהג בכביש במטען ברמזורים ובעוד הרבה סיבות

מה שכן רשמתי את התצרוכת הממומצעת שהיתה זה כולל בעיר מחוץ לעיר ובקיצור בכל הנסיעות

הממוצע שיצא מצורף בקובץ המצורף

מקום ראשון הונדה סיוויק 4 דלתות צורה חדשה מנוע 1800 מודל 2006

מקום שני מאזדה 3 צורה חדשה מנוע 2000 מודל 2009

מקום שלישי הונדה סיוויק 5 דלתות מנוע 1800 מודל 2010

מקום רביעי שברולט מליבו מנוע 3500 מודל 2010

נא חוות דעתכם :lol:

השוואת תצרוכת דלק 4 רכבים.zip

הונדה סיוויק ספורט 5 דלתות 1800 מודל 2010

שברולט מאליבו 2010 3.5 LT

שברולט קאפטיבה ספורט 2013 LS

שברולט מאליבו 2000 טורבו 259 כ"ס 2015

פורסם

תן לי לנחש: או שזה לא אותו הנהג בשתי ההונדות, או שהיה שינוי בתנאי הנהיגה (מעבר דירה?). הרי מדובר בשתי מכוניות כמעט זהות, אבל ההפרש בצריכה הוא יותר מ-15%. בכל מקרה, בלי ציון הפרמטרים האלו ההשוואה כולה קצת מיותרת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עבודה יפה ומלמדת משהו מהשטח, אפילו אם כל נהג נוהג אחרת ובדרך אחרת.

דווקא הסיביק הקשישא היתה הכי חסכונית ! בראבו !

 

הפתיעה אותי לרעה המאליבו, שנסעה אלפי קילומטרים יותר, מה שאמור לתת צריכה טובה יותר בהנחה שחלקם היה בשיוט נינוח.

ככה או אחרת, ההבדל בין המזדה 3 לסיביק השניה זניח, ומלמד שמנוע גדול יותר, 2.0 מול 1.8, לא תמיד יהיה צרכן גדול יותר.

(אגב, לפי הטבלה המפורטת המזדה עמדה על 10.6. תבדק)

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

למה יותר קילומטרים אומרים בהכרח צריכה טובה יותר? אולי הנהג פשוט נוסע הרבה יותר, בעיר וגם מחוצה לה. בכל מקרה, למאליבו מנוע גדול פי 2 - לא מפתיע שהצריכה פחות טובה.

ההבדל בין ה-3 לסיוויק החדשה אמנם זניח, אבל לא נאמרה מילה על תנאי הנהיגה, שעשויים להוות את הגורם המרכזי לכך. הרי אתה לא באמת חושב ששתי סיוויק עם אותו המנוע יציגו צריכה כל כך שונה בתנאים זהים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ברצוני להוסיף שהסיוויק 5 דלתות נסעה קצת יותר בנסיעות עירוניות

מבחינת אמינות הסיוויק 4 דלתות היתה אצלי 4 וחצי שנים 0 תקלות נמכרה עם 83000 ק"מ היתה רק בטיפולים

כל 15000 ק"מ הפתיעה לטובה שלא היה צריך להחליף ברקסים עד שנמכרה.

המזדה היתה אצלי שנה וחודשים כנ"ל 0 תקלות

הסיוויק 5 דלתות עדין אצלי שנה ושלשה חודשים כנ"ל 0 תקלות

המליבו שנה וחודשים פעם אחת נדלקה מנורה צהובה הוחלף חישן אבל הנסיעה שלה תענוג אמיתי מכונית ליגת על

במחיר שלה עלות מול תועלת עדיפה על מאזדה 6 פורד מונדאו טיוטה קאמרי והונדה אקורד סובארו ב4

הונדה סיוויק ספורט 5 דלתות 1800 מודל 2010

שברולט מאליבו 2010 3.5 LT

שברולט קאפטיבה ספורט 2013 LS

שברולט מאליבו 2000 טורבו 259 כ"ס 2015

×
×
  • תוכן חדש...