Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כמה ימים לקחתי שרייד 97' ידנית לבדיקת מוסך הוא שמע את המנוע ומיד אמר שיש נקישות במנוע,

שזה רק מתחיל אבל שלא כדאי לי לקנות אותו.

הרעש המתכתי נשמע כאשר הטורים יורדים אחרי שהוא שם גז.

מה זה נקישות במנוע ועל מה זה מצביע,

והשאלה הכי חשובה האם באמת לרדת מהרכב או שאולי יחזיק כמה שנים ללא החלפה.

תודה

פורסם

היית צריך לשאול את הבוחן לאיזה נקישות הוא מיתכוון. יש נקישות המגיעות ממערכת שסתומים שזה בלאי שכימעט מוצאים בכל רכב.,ויש נקישות במיקרה הגרוע יותר שיכולות לנבוע מהקראנק עצמו(גל ארכובה)כתוצאה ממייסבים שחוקים. אם הנקישות בגלל המצב השני אין טעם לגעת ברכב.

פורסם

אני מאמין שזה המצב השני אחרת הוא לא היה אומר לי לרדת מזה,

בכל אופן הרעש שנשמע דומה לרעש של מאוורר לא משומן או מאוור מחשב קטן שלא מסתובב טוב

וזה נשמע בזמן שהטורים יורדים לאפס אחרי מתן גז.

אם זה אומר לך משהו אשמח לשמוע את דעתך

×
×
  • תוכן חדש...