Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצג (מד מרחק) מותקן על הדשבורד. מכיון שהפלסטיק מחורץ (מזדה 6), אין אחיזה טובה, וכל העסק יוצא מהדבקה.

החלפתי כבר כמה סוגי דבק דו צדדי, ללא תועלת - כנראה החום ברכב ממיס את הדבק.

האם ניתן רק בעזרת דבק מראות ? לא הייתי רוצה משהו "קבוע" עד כדי כך.

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם

כנראה שקנית דבקים דו"צ שלא מתאימים.

נסה את 4011 של M3.

(להשיג בקרביץ, האריזה וגם הצד שמקלפים הם בצבע אדום עולה כ25 ש' לחבילה)

השתמשנו בו להתקנות של דברים יותר כבדים בהרבה רכבים, והוא מחזיק יופי

 

עמיד בחום UV ומחזיק משקל גבוה יחסית.

בגלל שהוא ספוגי הוא מתגבר בקלות על שטחים מחורצים

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא, השכבה הדביקה היא כמו קצף אפור.

יש המון סרטי דו"צ שעל אריזתם כתובים ניסים ונפלאות לגבי היכולות שלהם.

מניסיון של הרבה מאד שנים בהתקנות, ה4011 הוא היחיד ששווה ותופס.

מצגים של דיבוריות BT ומתקני AUX כבדים (אבל בעלי שטח מגע טוב) ועד פסי קישוט חיצוניים ופנימיים הדבקנו איתו הכל.

אני אעלה לך תמונה בערב, לדעתי יש לי אריזה חדשה בארגז.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בהחלט גם אני ממליץ בחום על הדבק הזה של 3M- רק תדאג שמשטח ההדבקה יהיה נקי משומן וכל מיני שאריות דבר ישנות

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

דאג קודם לניקוי משטח ההדקבה בעזרת צמרגפן ספוג במעט אלכוהול, לאחר מכן שהאיזור יהיה יבש תדביק, הצג הזה לא שוקל הרבה ודבק דו"צ מדביק אותו יופי, רכוש את הדבק שהציעו לך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אכן ניקיתי והדבקתי בעזרת הדבק שהצעתם (מצאתי באופיס דיפו).

בינתיים (4 ימים) מחזיק איתן.

תודה !

פולו 1.6 שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...