Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש יעוץ לחבילה מישתלמת בHOT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

שבוע טוב

 

לפני שאני משנה את החבילות רציתי לישאול אם גם אצלכם יש הרבה ניתוקים באינטרנט?

לפחות כמה פעמים ביום זה קורה

פשוט היה אצלנו כבר לפחות 3 טכנאים שלא מבינים דבר, כל פעם סידרו את בעיית הניתוקים, ולאחר שבוע חזר על עצמו.

ככה 3 פעמים.

בפעם האחרונה סידרו למשך תקופה ארוכה (חודשים) את הבעיה ועכשיו זה שוב חוזר

אי אפשר ליצפות בסרט צפיה ישירה מבלי שלפחות פעם או פעמים זה יקרה.

 

טוב, זאת היתה פריקה קטנה redface.png

אנחנו כמה שנים בHOT ומשלמים הרבה וזה מספיק כבר

 

מה שאנחנו משלמים זה -

 

מסלול דבר חופשי טלפון - 60 ש"ח ומקבלים 2000 דקות

טלויזיה - 259 ש"ח

אינטרנט - 70 ש"ח רוחב פס 1.5 MB

 

איך אני מוציא מהם חבילה יותר זולה, הרבה יותר זולה

האם יש משהו מומלץ שאני צריך לבקש?

פורסם

לבקש "ניתוק" או על כל שקר אחר,כדי להגיע לשימור לקוחות ושם תקבל עדכון מרענן למחירים האלו,

 

סתם שתדע ש 259+70+60 שווה להרבה יותר מהטריפל הכי גבוה שלהם שמסתכם ב325 ש"ח בלבד.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

כל חבילה אחרת שתיקח מהם תהיה יותר משתלמת כספית ממה שיש לך עכשיו

 

הטריפל הכי גבוה שלהם כולל כל הערוצים ספק+תשתית 12M וטלפון(לא זוכר כמה דקות)

 

מומלץ שתיכנס לאתר שלהם,תתעדכן.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

האינטרנט שלך, לא משהו, בלשון המעטה.

אני חדש עם הוט, החל ממאי השנה, טלפון 1000 דקות ואינטרנט 2.5 ב-100 פלוס מינוס לחודש יחדיו.

לא מדובר על כבלים בשום פנים ואופן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

החבילה שסגרתי לפני שבועיים-

 

TV עם 2 חבילות - 190

 

טלפון עם 1000 דקות לנייח - 39

 

תשתית 2.5 - 39

 

וזה לא טריפל.

 

אם תפנה במייל אוכל להעביר לך את החוזים איתם.

 

צביקי

פורסם

צביקי אתה לקוח קיים או חדש?

 

אני סגרתי גם לפני שבועיים

 

3 חבילות טיוי+ תשתית 2.5 219 ש"ח

 

+ 1000 דקות לנייח בלבד 39 ש"ח (ששלושה חודשים ראשונים 9.9 ש"ח)

 

ההתקנה חינם (ההתקנה כי אני לקוח חדש)

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אני גם ניתקל בתופעות של ניתוקים בתקופה האחרונה.

תעדכן את החבילה שלך בדחיפות, תקבל בפחות כסף חבילה יותר טובה (הן מבחינת רוחב פס והן מחבילות ערוצים).

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

לפותח השרשור - אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי את הפרטים שלך (כולל טלפון שאפשר להשיג אותך, ת"ז של בעל המנוי, כתובת ו-4 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום) ואני אחזור אליך מחר טלפונית עם התשובות לאחר שאני אתחקר את המנוי שלך (אני עובד בשירות).

פורסם
צביקי אתה לקוח קיים או חדש?

 

אני סגרתי גם לפני שבועיים

 

3 חבילות טיוי+ תשתית 2.5 219 ש"ח

 

+ 1000 דקות לנייח בלבד 39 ש"ח (ששלושה חודשים ראשונים 9.9 ש"ח)

 

ההתקנה חינם (ההתקנה כי אני לקוח חדש)

לחבילת טלויזיה ואינטרנט קוראים "דאבל" ולי היא הוצעה לפני יותר משנה. עם התחייבות ל18 חודשים

לטלפון כמובן אין כל התחייבות.

כמה ממירים קיבלת ואיזה?

×
×
  • תוכן חדש...