Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון/אייפוד בסקודה סופרב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

זהו הפורום הכי מתאים שמצאתי לשאול בו את השאלה, לכן נסו לקטול כמה שפחות.. :lol:

 

האם בסקודה סופרב החדשה יש תאימות למוצרי אפל כגון אייפון או אייפוד?

 

הכוונה היא,

במידה וארצה להעביר שיר דרך מערכת המולטימדיה המובנית ברכב ולא דרך האייפון,

האם זה יהיה אפשרי?

 

והאם נתוני השיר (שם, אלבום, ז'אנר.. ) שמוצגים באייפון יהיו מוצגים גם במערכת הרכב המובנית?

 

אשמח במיוחד אם גם בעלי הרכב סקודה סופרב יגיבו.

תודה רבה לכל העוזרים! :-)

פורסם

אתה צריך מתאם / מחבר מקורי - MDI. זה עולה כ-140 יורו (באירופה) ויש בו USB, וכדומה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אתה אומר זאת על סמך ידיעה מוכחת שאין תאימות מובנית בין האיפון לבין הרכב?

 

אין! המערכת בסקודה הCRD 510 והיא אינה תומכת באייפון\אייפד

פורסם
אין! המערכת בסקודה הCRD 510 והיא אינה תומכת באייפון\אייפד

 

היא תומכת - אך ורק דרך MDI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מובן, תודה.

 

ראיתי חנות באינטרנט של CLASS-A שגם מציעים פתרון שכולל קידוד המכשיר וחיבור רכיב ה- MDI,

אני יתקשר ויברר יותר פרטים בפאתי שבוע הבא.

 

זהו בהחלט הפתרון היחיד שניתן לביצוע בארץ?

אין דרך יותר זולה? לדעתי זה יותר מידי יקר בשביל אופציה זוטרית שכזו.

יש גם למישהו מושג איך המתמר הזה נראה?

 

תודה רבה לכם! :wink:

פורסם

תרכוש מכשיר אפטרמארקט דאבל דין שיש בו אופציית שליטה עם שן-כחולה "בלוטות'" וכך תשלוט על האייפון/אייפד/אייפוד.

 

בהצלחה

Golf 2008 MK5

פורסם

טוב שלא אמרת לו לקנות רכב חדש שמגיע עם bluetooth מהמפעל

 

וכמו שכבר אמרו, למערכות המקוריות של VAG ניתן לקנות מתאמים ל-BT/USB

×
×
  • תוכן חדש...