Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני לפני רכישת רכב אני מתלבטת בין ורסו לפיקסו. הפיקסו יותר קוסמת לי אבל שמעתי אזהרות לגבי כניסה מרובה שלה למוסך לעומת טיוטה. רציתי לברר האם הדבר נכון? ולקבל המלצות לאחד מהרכבים

תודה מראש ושנה טובה

פורסם

הפיקסו הרבה יותר שימושית, אוונגרדית, מאובזרת ומרווחת מהטויוטה.

מצד שני השילוב מנוע גיר בטויוטה פשוט מדהים, הרכב ה"מפלצתי" הזה יכול להשאיר הרבה משפחתיות/מנהלים מאחור.

אם מה שמעניין אותך זה שקט נפשי והמרווח בטויוטה מספק אותך אז אני בטוח שבמבחן הזמן הטויוטה תנצח. אם בא לך להכנס להרפתקה/אתה זקוק למרווח הנוסף/בא לך להתפנק אז הסיטרואן צריכה להיות הבחירה שלך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

+1 על המנוע-גיר בטויוטה.

מהבחינה הזאת הרכב מדהים.

נוחות נסיעה ושיוט מאוד גבוהים. הגה חשמלי שנוח בחנייה.

 

את צריכה להחליט לגבי כמה מקום את צריכה, הטויוטה אכן קטנה מהמתחרות (גם מאזדה 5)

שזה יכול להיות יתרון (חניות ונסיעה בתוך העיר) וגם חסרון.

 

יש לקחת בחשבון שאם הרכב בתפוסה מלאה (7 מקומות) אין כמעט מקום בבגאז'.

 

לא מכיר את האיבזור בסיטרואן, אבל קיימת גרסא מאובזרת יותר של וורסו (ג'נטים וכו') שהגיעה במסגרת מבצע לפני כמה חודשים (באותו מחיר).

פורסם

בשביל לקבל ייעוץ מדויק, יש לתת תיאורים מדויקים.

 

כוונתך אני משער, לסיטרואן C4 פיקאסו, נכון? ולא לסיטרואן קסארה פיקאסו.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
הפיקסו הרבה יותר שימושית, אוונגרדית, מאובזרת ומרווחת מהטויוטה.

מצד שני השילוב מנוע גיר בטויוטה פשוט מדהים, הרכב ה"מפלצתי" הזה יכול להשאיר הרבה משפחתיות/מנהלים מאחור.

אם מה שמעניין אותך זה שקט נפשי והמרווח בטויוטה מספק אותך אז אני בטוח שבמבחן הזמן הטויוטה תנצח. אם בא לך להכנס להרפתקה/אתה זקוק למרווח הנוסף/בא לך להתפנק אז הסיטרואן צריכה להיות הבחירה שלך.

 

כבעל סיטרואן פיקאסו דור קודם אני יכול להגיד לך שלביטחון שלך אין כל כך ביסוס עובדתי.

סיטרואן בניגוד מוחלט לתדמית שלהם בארץ , ובמיוחד סדרות ה C נהנות מאמינות טובה מאוד ללא כל בעיות ידועות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה לכם על התגובות ראשית מדובר בC4 ,,שנית כשכתבת הרפתקאה למה בדיוק התכוונת? ולבסוף נטיית הלב שלי היא לרכבים מרווחים אך במהלך השנה האחרונה מצאתי את עצמי כמו כולם יוצאת מדעתי עקב מחירי הדלק והטיפולים במוסך לכן אני למעשה מחפשת יצור כלאיים מכונית כמה שיותר מרווחת חסכונית בדלק ואמינה. שני הדגמים לעייל הומלצו בפני על ידי מספר אנשים אך אם למישהו מכם יש המלצה אחרת שעונה על הדרישות שלי אשמח לשמוע תודה

פורסם

לא ציינת מחיר, אז אם זה רלוונטי תוכלי לרכוש C4 פיקאסו ממודל 08 עם שנתיים אחריות יבואן מלאה דרך הליסינג של לובינסקי, מה שיסגור לך את הפינה של התלבטות לגבי אמינות (שבכל מקרה לא צריכה להדאיג אותך האמת).

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
כבעל סיטרואן פיקאסו דור קודם אני יכול להגיד לך שלביטחון שלך אין כל כך ביסוס עובדתי.

סיטרואן בניגוד מוחלט לתדמית שלהם בארץ , ובמיוחד סדרות ה C נהנות מאמינות טובה מאוד ללא כל בעיות ידועות.

 

אז לי יש ניסיון מר עם עשרות רכבים (ליסינג). בעיקר עם העובדה המעצבנת שפקדי הלחיצה עם ההגה מתקלפים, משתגעים ומפסיקים לעבוד (ואני מדבר פה כמובן על רכבים עד גיל 3 שנים ו-100K ק"מ).

מצד שני גם טויוטה בזמן האחרון לא שיא האמינות אבל הרכבים בנויים בצורה משמעממת ועימדה להפליא, אני לא אתפלא אם הרכב הזה ישרוד פצצה גרעינית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...