Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המחיר הוא XYZ - לפני מע"מ! (למה?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת, אבל אני אסביר בכל זאת:

בד"כ במוסכים זאת הצורה שמציגים את המחירים,העבודה,החלקים,הכל. לפני מע"מ.

הרי בכל מוצר או שירות אחר שאנחנו קונים, מציגים לנו ישר את המחיר המלא.

יש איזה הסבר הגיוני לזה?

V5

פורסם

כן - הוצאות על כלי רכב עשויות להיות פטורות ממס עבור בעלי עסקים ואנשים שמשתמשים ברכב לצרכי עבודה. שים לב שאותו דבר קורה אצל נותני שירותים אחרים באותו הסגנון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי הסיבה אחרת.

 

בעלי המוסכים הללו נמצאים בדילמה מסוימת. כמו כל בעל עסק הם רוצים להרוויח מה שיותר. אם לקוח שואל מראש מחיר -

 

הרי מצד אחד הם רוצים לקבל את המחיר הגבוה ביותר האפשרי , אבל הם חוששים שאם המחיר יהיה מופרז בעיני הלקוח

 

הרי הוא עלול לעזוב , לחפש הצעות מחיר משתלמות יותר ואז יפסידו את הלקוח.

 

בדרך של נקיבת המחיר ללא מע"מ הם יוצרים מצג שווא של הצעה סבירה, ומקווים שהלקוח לא יבהל וירתע.

 

גם אם קיבלת הצעה ממקום אחד שיושבת לך בראש - נגיד עלות טיימינג מלא 2000 ש"ח , הרי אם תשמע 1845 ש"ח

 

פלוס מע"מ במקום הנוכחי - פסיכולוגית זה ישמע סביר ולא תרתע , גם אם באמת זה יותר יקר...

פורסם

במקצועות שהחיוב בהם מתבצע רובו על שירות, קיים המנהג המגונה הזה.

מבחינת בעל המקצוע, הוא רוצה שיכנס לו לכיס 400 שקל. המע"מ לא מדגדג אותו.

מכל בחינה זה פשוט יותר נוח להם, מאשר להגיד "344.8 פלוס מע"מ, סהכ 400"

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מבחינת בעל המקצוע, הוא רוצה שיכנס לו לכיס 400 שקל. המע"מ לא מדגדג אותו.

מכל בחינה זה פשוט יותר נוח להם, מאשר להגיד "344.8 פלוס מע"מ, סהכ 400"

 

אבל לכיס שלו יכנס לא 400, אלא 344.80

המע''מ הוא לא יקבל, זה מיסוי.

אז איפה ההגיון שלך?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

המחיר שהם נוקבים זה מה שהם רוצים שיכנס להם לכיס, המע"מ זה של המדינה זה לא ממש מעניין אותם זה גם לא צריך לעניין הם סה"כ גובים של המדינה

פורסם

במוצרים המוצגים לציבור החוק מחייב הצגת מחיר כולל מע"מ.

 

בשאר המקרים דרך ההצגה היא לנוחות המוכר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פעם יצא לי לעבוד עם מאכר שכל פעם שהייתי שואל אם המחיר כולל מע"מ או לא התשובה הייתה תמיד "כמובן שלפני, המע"מ לא שלי ולא שלך!"

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

×
×
  • תוכן חדש...