Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמא או אבא? תעזרו לי להחליט PS3/XBOX360?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא ילדה קטנה בת 10 שמתלהבת מלקפוץ בסלון ל5 דקות - אף אחד.

 

אין לאף אחד מהם משחקים רציניים (ברבים) ששווים את זה ויגרמו לך אשכרה לשחק.

לMove יש את קילזון 3 עם סכימת שליטה סבירה ומטה.

לקינקט יש משחק ריקודים לא רע אם אתה בקטע.

 

וזה השיא של שניהם.

המשחקים האחרים שלהם הם בערך עם ממוצע ציונים 40 ומשהו (ואני לא מגזים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב , יש המון +- לכל מכשיר ולדעתי מה שהכי יתאים לי זה הPS3 גם מבחינה שרוב הזמן הוא יהיה בשימוש במשחקים קבועים והרשת בחינם.. 50$ לשנה קצת חוצפה..

 

בכל אופן תודה לכל העוזרים =]

 

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אבל יש לי ילד בן 4...

מצד אחד, הפינג-פונג של MOVE מעולה. חוויה מדהימה לדעתי.

מצד שני, הדיסק שמגיע עם הקינקט נראה לי גם חביב.

 

אין לי ספק שהטכנולוגיה עוד לא "שם" ממש, ושהמשחקים לא מדהימים. אבל בכ"ז, מה ישמח את הילד - ומידי פעם גם אותי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עכשיו אתה שואל שאלה אחרת לגמרי.

 

לדעתי הקינקט אמנם עם יותר Wow פאקטור - אבל משחקי הmove טיפה (אבל באמת שטיפה) יותר מוצלחים ליותר מ5 דקות.

 

גם ההתעסקות עם הקינקט והכיולים קצת דרעק (שלא לדבר על לסדר את הסלון מחדש עם 3 מטר מרווח מהמצלמה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שאלה אחרונה לגבי שרשור זה במידה ואני קונה משחקים מחו"ל, ההפעלה שלהם שונה משל הארץ? כמו שהיה עם PS2 שימוש בPAL או משהו בסגנון?

 

 

 

תודה, אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אין חסימה איזורית למשחקי פלייסטיישן.

תביא מאיפה שבא לך בעולם - זה יעבוד.

 

המגבלה היחידה היא שתוספות למשחקים - אתה צריך לקנות לפי האיזור של המשחק בחנות של הpsn.

 

(לדוגמא אם קנית Call Of Duty את החבילות הרחבה תצתרך לקנות לפי מאיפה שקנית את המשחק)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה הקשר בין סטרימר לנגן בלו ריי?

מילא היית אומר פלייסטיישן כי הוא גם סטרימר סביר (וגם אז זה לא תמיד נכון - סטרימר טוב היום עולה יותר מחצי פלייסטיישן).

 

ליביו (שהאמת עם סטרימר וPS3 שמשמש גם הרבה כנגן בלו ריי)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כי מי הולך לספריית בלו ריי ולוקח דיסק? אולי רק אתה :)

הרוב המכריע רואים תכני HD שהורידו מאינטרנט.

 

אני יודע שאתה חזק מאוד בקטע של לקנות תכנים חוקיים במחירים מופקעים, אבל צריך להודות על האמת : הרוב לא ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סרט בלו ריי עולה פחות מבילוי יחיד בקולנוע (לרוב אפילו מבילוי יחיד בלי פופקורן ושתייה) והמשלוח חינם עד הבית (כלומר בן 30 ל70 ש"ח לסרט - סתם דוגמא - בדיוק קניתי את האוסף סטארוורז המלא שיצא עכשיו כל סרט יצא בערך 72 ש"ח - מהיקרים יותר שקניתי עד היום - למוצר חדש לגמרי שיצא לפני פחות מחודש, האוסף של Planet of the Apes ד"א עלה לי כולו 120 ש"ח אחרי משלוח לדוגמא - של 5 הסרטים הראשונים , וגם סרטים חדשים עולים באיזור הזה).

השכרה עם מנוי מגיעה ל12-13 ש"ח.

 

אכן מחירים מופקעים לתוכן חוקי.

אני לא אומר שאני קונה הכל , אבל את רוב מה שאני אוהב (כולל חלק ממה שראיתי בקולנוע)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...