Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין לקנות אחד מהרכבים האלו.

 

 

 

ואני רוצה תשובות מאנשים שהיו להם או שיש להם את הרכבים האלו, כאילו תשובות מדויקות ורצניותי.

 

 

 

קליאו ספורט שנת 2001, איביזה טורבו, וי אר 6.

 

ויש עוד רכבים בסגנון ושכחתי אז תתנו הצעות

 

 

אז נתחיל:

 

1. אמינות?

 

2. בלאי? מה כדאי לבדוק ומה תקלות אופיניות?

 

3. צריכת דלק?

 

4. נתונים?

 

5. התנהגות כביש? החיזה, יציאה מהמקום, נוחות?

 

6. שמירת ערך של האוטו?

 

7. למי מהם יש שוק חזק?

 

8. את מה כדאי לקנות?

 

9. מה הכי טוב לשפר (זה שיש לאיביזה טורבו אני יודע, אבל גם איך השניות)

פורסם

היו ה-מ-ו-ן דיונים על כל הרכבים.

 

אם אתה רוצה רכב חזק מאוד בקו ישר, (בעיקר אחרי שיפורים) - איביזה.

התנהגות - קליאו.

 

VR6 חזקה בקו ישר, אבל איביזה תהיה יותר קלה לשיפור (אלא אם אתה מגדיש את ה VR6, שזה יהיה יקר משהו.

 

תבחר בין המון כוח בקו ישר ופחות יכולת בפניות (איביזה) לבין די הרבה כוח בקו ישר , ויכולת פניה והנאה מנהיגה גבוהה הרבה יותר - קליאו ספורט.

 

אם צריכת דלק מטרידה אותך אל תשפר את האיביזה. ואז היא תהיה יחסית חסכונית. אבל אם צריכת דלק באמת מעניינת אותך - תוותר על הרכבים האלו.

 

גם לקליאו וגם לאיביזה יש שוק חזק (לאלו שהן במצב טוב ושמורות)

 

איביזה יהיה הרבה יותר קל לשפר.

 

רכבים שאתה יכול להוסיף לרשימה - גולף GTI, אימפרזה טורבו GT.

 

בכל מקרה תריץ קצת חיפוש בפורום היו המון דיונים בזמן האחרון בדיוק על הרכבים האלו (דניאל שאל לא מעט)

 

גיא

פורסם
היו ה-מ-ו-ן דיונים על כל הרכבים.

 

אם אתה רוצה רכב חזק מאוד בקו ישר, (בעיקר אחרי שיפורים) - איביזה.

התנהגות - קליאו.

 

VR6 חזקה בקו ישר, אבל איביזה תהיה יותר קלה לשיפור (אלא אם אתה מגדיש את ה VR6, שזה יהיה יקר משהו.

 

תבחר בין המון כוח בקו ישר ופחות יכולת בפניות (איביזה) לבין די הרבה כוח בקו ישר , ויכולת פניה והנאה מנהיגה גבוהה הרבה יותר - קליאו ספורט.

 

אם צריכת דלק מטרידה אותך אל תשפר את האיביזה. ואז היא תהיה יחסית חסכונית. אבל אם צריכת דלק באמת מעניינת אותך - תוותר על הרכבים האלו.

 

גם לקליאו וגם לאיביזה יש שוק חזק (לאלו שהן במצב טוב ושמורות)

 

איביזה יהיה הרבה יותר קל לשפר.

 

רכבים שאתה יכול להוסיף לרשימה - גולף GTI, אימפרזה טורבו GT.

 

בכל מקרה תריץ קצת חיפוש בפורום היו המון דיונים בזמן האחרון בדיוק על הרכבים האלו (דניאל שאל לא מעט)

 

גיא

 

 

אין לי בעיה כל כך עם דלק אבל שיהיה סביר 1 ל8 ק"מ

 

לא 1 ל5 ק"מ

אני יערוך חיפוש בכל מקרה

פורסם

על הקליאו שמעתי והתרשמתי! :mm_yeah:

 

 

אני רוצה גם כמה תגובות על איביזה טורבו, מישהו נסע, התרשם הייתה לו משהו?

 

חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה מתאימה.

×
×
  • תוכן חדש...