Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה שמן אתה יכול להוריד במשקל, לאוטו יהיה קל יותר לסחוב בעליות.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה שמן אתה יכול להוריד במשקל, לאוטו יהיה קל יותר לסחוב בעליות.

 

אם אתה מצחיק, אני מציע שתכתוב ת'בדיחות שלך על הקיר של צחוק מעבודה - אולי שלום עוד יקריא את זה :-D

פורסם

Mwalker, תפסיק לכתוב כמו ילד.

אמרתי לך שיש לי רכב זהה, מעולם לא הייתי צריך לרדת לשני בעליות, ואני מירושלים. יש לי את הרכב חצי שנה, אז נסעתי מספיק.

הרכב נוסע מצוין בעליות עם הילוך שלישי ו4K סל"ד, שומר על 80 קמ"ש בדרך כלל.

אם אתה באמת מתחיל נסיעה בעלייה מטורפת, שוב, אל תפחד להגיע גם ל6K סל"ד (למרות שמעולם לא היה לי צורך בזה).

אתה לא קורע את האוטו, כי לזה הוא נועד. עם צריכה ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר גם אין לך מה לפחד מצריכת דלק.

 

שום שיפור לא חוקי בארץ. עם קומבינות יש אנשים שהצליחו לאשר מנוע 1.6. טורבו בחיים לא יאשרו לך בארץ על הונדה סיוויק.

Honda civic EJ6

פורסם

סיוויק ידנית 96' 4D שהגיעה במקור עם 125כ"ס ו-1.6, עכשיו עם אותו המנוע (מבחוץ)! רק 1.8 ו-195כ"ס.

לא יכול לומר עוד מילה :bugeyed:.

 

תנסה להשיג צנרת לפילטר פתוח שייכנס בפגוש הקדמי+פילטר פתוח של SIMOTA.

צנרת-יש בEBAY ב-35$. פילטר-PITSTOP 350 ש"ח.

(הסטאפ הנ"ל מותקן בסיוויק - בדיינו-עוד 10כ"ס ).

 

חשבת על מכירת הרכב וקנייה של איזו איביזה טורבו?

:twisted:
פורסם
Mwalker, תפסיק לכתוב כמו ילד.

אמרתי לך שיש לי רכב זהה, מעולם לא הייתי צריך לרדת לשני בעליות, ואני מירושלים. יש לי את הרכב חצי שנה, אז נסעתי מספיק.

הרכב נוסע מצוין בעליות עם הילוך שלישי ו4K סל"ד, שומר על 80 קמ"ש בדרך כלל.

אם אתה באמת מתחיל נסיעה בעלייה מטורפת, שוב, אל תפחד להגיע גם ל6K סל"ד (למרות שמעולם לא היה לי צורך בזה).

אתה לא קורע את האוטו, כי לזה הוא נועד. עם צריכה ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר גם אין לך מה לפחד מצריכת דלק.

 

שום שיפור לא חוקי בארץ. עם קומבינות יש אנשים שהצליחו לאשר מנוע 1.6. טורבו בחיים לא יאשרו לך בארץ על הונדה סיוויק.

 

תודה על התגובה, אכן אני יכול לנסוע על 80 אבל מזה בדיוק חששתי, שאני על סל"ד גבוהה מדי ... ואני רואה ת'צריכה דלק

נסעתי מתל אביב לבקעת הירדן, הייתי על פול(דלק) - עד לשם כמעט ולא ירד לי הדלק, בחזור, היה לאוטו מאוד מאוד קשה ת'עליות והדלק ירד עד טיפה מתחת לחצי, זה בסה"כ נסיעה של שעה וחצי ... בערך

כשאני נוסע לצפון (קרית שמונה) הדלק יורד לי לחצי מהפול וזה שעתיים וחצי נסיעה ... מה שמראה שבעליות מאוד מאוד קשה לו ...

 

alexander8824 - מה שעשית חוקי ברשיון ? לא עושים לך בעייה על זה בטסט ? ו .. אני לא רוצה לפתוח פילטר

פורסם

האמת שלא ניסיתי להצחיק, במכוניות כאלו שהכוח יחסית לא גדול המשקל משפיע מאוד.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

במקומך היתי הולך על העניין של הסעפת יחסית זול ונרצ זרימה חופשית אפשר להוריד שטח מהראש והרחיב כניסות יניקה ופליטה בראש עם ציפ יכול לעזור מאד!!

יפגע טיפה באמינות משחק הראש וגם יעלה את צריכת הדלק אבל גם חיוך על הפרצוף!!

האוטו אמור לנסוע יותר טוב אבל גם להרעיש יותר, אם זה לא מפריע לך לך על זה!!

ושוב אני מצטרף לאחרים צריך להכיר את האוטו לראות איך הוא מתנהג איזה הילוך מתאים לסוג הכביש והנסיע הרצויה!!

תראה יש תווח יעיל נגיד שה95 סוסים שלך יעילים ומתקבלים נגיד ב5500 סל"ד, אתה חושב שיש לך 95 סוסונים גם ב2000 סל"ד? לא לא ולא, וגם לא שיא המומנט!!

ברגע שאתה בתווך היעיל של המומנט והכ"ס אז אתה תראה שהאוטו נוסע בסדר גמור וגם אינך קורע את הרכב כיוון שהוא נועד לעבוד בסל"דים האלה.

בנוסף תבדוק באיזה סל"ד מתקבל כל הכוח ועל תעבור אותו כי לא יצאה מזה שום דבר טוב!!

פורסם

אחרי כל מה שרשמתי לך מקודם אתה עדיין שואל אותי מה אתה יכול להוסיף לאוטו?

אני מסביר לך שוב, בעברית ברורה ופשוטה: אתה לא מנצל את מה שיש כבר לרכב להציע.

אז אין טעם להוסיף כלום!

קודם כל לרכב שלך יש במקור 90 כ"ס, והם מתקבלים ב6400 סל"ד יש לך 12.2 קג"מ, שמתקבלים ב4500 סל"ד.

 

כדי לנסוע בעליות עם צריכה מינימלית ושהרכב יסחוב לך יפה, אתה צריך להחזיק את הרכב בתחום הזה. זה טווח הפעולה האופטימלי של המנוע שלך, לכל מנוע יש טווח פעולה שונה. אם אתה רוצה רכב שיסחוב טוב בסל"ד נמוך תקנה טורבו דיזל.

יש לך הונדה, והונדה אוהבת סל"ד גבוה. אז במקום לחפש שיפורים מיותרים, תתחיל בלנהוג נכון עם הרכב.

כשאתה בעליה תחזיק את הרכב על 4500 סל"ד ותראה איך הרכב סוחב לך יופי.

 

כשאתה נמצא מתחת לטווח היעיל של הרכב, במצב של עליה או עומס (יציאה לעקיפה למשל) הרכב מבזבז יותר דלק מאשר אם היית בטווח היעיל באותה סיטואציה.

 

תנסה אותי.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
סיוויק ידנית 96' 4D שהגיעה במקור עם 125כ"ס ו-1.6, עכשיו עם אותו המנוע (מבחוץ)! רק 1.8 ו-195כ"ס.

לא יכול לומר עוד מילה :bugeyed:.

 

כלומר מבחוץ הוא 1600 ומבפנים הוא 1800?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
אחרי כל מה שרשמתי לך מקודם אתה עדיין שואל אותי מה אתה יכול להוסיף לאוטו?

אני מסביר לך שוב, בעברית ברורה ופשוטה: אתה לא מנצל את מה שיש כבר לרכב להציע.

אז אין טעם להוסיף כלום!

קודם כל לרכב שלך יש במקור 90 כ"ס, והם מתקבלים ב6400 סל"ד יש לך 12.2 קג"מ, שמתקבלים ב4500 סל"ד.

 

כדי לנסוע בעליות עם צריכה מינימלית ושהרכב יסחוב לך יפה, אתה צריך להחזיק את הרכב בתחום הזה. זה טווח הפעולה האופטימלי של המנוע שלך, לכל מנוע יש טווח פעולה שונה. אם אתה רוצה רכב שיסחוב טוב בסל"ד נמוך תקנה טורבו דיזל.

יש לך הונדה, והונדה אוהבת סל"ד גבוה. אז במקום לחפש שיפורים מיותרים, תתחיל בלנהוג נכון עם הרכב.

כשאתה בעליה תחזיק את הרכב על 4500 סל"ד ותראה איך הרכב סוחב לך יופי.

 

כשאתה נמצא מתחת לטווח היעיל של הרכב, במצב של עליה או עומס (יציאה לעקיפה למשל) הרכב מבזבז יותר דלק מאשר אם היית בטווח היעיל באותה סיטואציה.

 

תנסה אותי.

 

היום בבוקר חזרתי מטבריה, אם אתה מכיר אז כביש 65 (שמאלה מצומת גולני, מכיוון זיכרון) בחזור הוא עלייה מטורפת, שכן רוב הדרך שם האוטו היה בסל"ד על 4+, האוטו נסע די יפה אבל המנוע ממש ממש מרעיש, פחדתי שיקרה משהו, אני לא לעולם לא נוסע בל"ד כל כך גבוהה

אני בכל מקרה אחפש את ה 1.6 עם ה 125 כ"ס, נראה איך ילך לי בחיפושים, כמו שראיתי לא פשוט אחת שלא קרעו לה ת'צורה

פורסם

אני אחסוך לך זמן בחיפושים - גם המנועים 1.6 של הונדה נותנים מעט כח בסל"ד נמוך וכל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ יותר על הגז ולהשאר בהילוך נמוך.

לגבי הרעש שלדעתי הוא באמת נוראי - זה האוטו - 0 בידוד רעשים. רוצה תא נוסעים שקט? אל תקנה הונדה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

אם האוטו שלך חלש לך ושמעת שיש לו גרסא עם מנוע חזק יותר זה אומר שאתה צריך להחליף דווקא אליה ? :-P

אולי יש אוטו שיהיה טוב יותר בשבילך באותו המחיר ? :roll:

פורסם
אם האוטו שלך חלש לך ושמעת שיש לו גרסא עם מנוע חזק יותר זה אומר שאתה צריך להחליף דווקא אליה ? :-P

אולי יש אוטו שיהיה טוב יותר בשבילך באותו המחיר ? :roll:

 

התאהבתי בהונדה, אבל אני לא פוסל ... אתה מוזמן להציע


×
×
  • תוכן חדש...