שלום, אני מחפש רכב, שיהיה קצת יותר חזק מהממוצע - אוטומט בלבד
ההתלבטות שלי כרגע היא בין המכוניות האלו
גולף - מנוע 2000 FSI שנת 2007
מאזדה 3 - מנוע 2000, 150 כ"ס, שנת 2008
הודנה סיווק(סדאן או הצ'בק), מנוע 1.8, 140 כ"ס, שנים 2007-2008
השאלות שלי הם לגבי אמינות, צריכת דלק וכמובן - תחזוקה
בקיצור, מי מהם תיתן לי הכי הרבה יחס של ביצועים/עלות תחזוקה
וכמובן, אם יש לכם עוד הצעות מעניינות, אשמח לשמוע