Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשורים "איזה ב.מ.וו אתם הכי אוהבים?" ו- "מהי סדנת השיפורים למרצדס שאתם הכי אוהבים?"

 

הנה סקר לכל אלו מכם שלא עומדים כל היום באולם של קמור ומתלבטים עד כסיסת ציפורניים, או ששנתם טרופה מהלבטים לגבי מי יזכה לשפר את ה CL500 שלהם.

 

אני מבין שרוב הפורום טרוד רוב היום בעיקר בשאלות האלו, אבל לכל האחרים -

 

דרגו את הדגמים האהובים עליכם של דייהו לפי סדר יורד!

 

אני אתחיל -

1. הדייהו שאני הכי אוהב היא הרייסר. כי השם שלה משלב מירוצים ואורז, שזה שני דברים שאני מאוד אוהב.

2. במקום שני כמובן הסופר סלון (נקראה בארץ גם אייס). בגלל שהיא נראית כמו מרצדס שעיצב ילד בורמזי על בסיס גלגלים של רייסר. וחוץ מזה כי פעם נסעתי בכזאת ויש לה פתחי מיזוג בדלתות.

3. ואי אפשר לשכוח את ה SS-209 עם ההינע ההיברידי דיזל/חשמל. אפשר לקרוא עליה כאן: http://www.globalsecurity.org/military/world/rok/ss-209.htm

 

 

תיהנו מהסקר!

daewoo.jpg

פורסם

כרגיל... הצלחת לגלגל אותי מצחוק...

 

אבל, הרשה לי לחלוק עליך בנוגע ל BMW לפחות (אין מה להגיד על השיפורים של BENZ, די לא מציאותי ל 98% מאזרחי המדינה), אני אישית תמיד אהבתי E30, וגם הצלחתי (4 חודשים לאחר השחרור מהצבא, מה שמעיד על מצב כלכלי די רעוע) להגשים חלום ולקנות אחת...

 

אומרים "לא כל הנוצץ זהב", אז גם כאן זה תופס - "לא כל בעל BMW הוא מיליונר" (כמו שחושבים בעיקר המוסכניקים שאתה בא אליהם עם הבימר)

פורסם

הסופר רייסר !

רכב ממש לא רע, לחבר שלי יש אחד, לא עושה בעיות וסוחב ממש לא רע יחסית לגיל שלו.

למרות שהאשכול הזה בצחוק, אני עדיין אוהב את הסופר רייסר ! :D

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

עם כל הכבוד לדייהו

ואין הרבה כבוד.

דייהו רייסר נמכרה במקור בארה"ב בשם Pontiac Le Mans.

זה לא שהם זייפו את האופל. GM נתנו להם לייצר אותה בשביל שיהיה להם דגם זול.

 

וגם שם המכונית הייתה זבל.

הם לא שווים הרבה כסף שם

אייל

פורסם
ללא ספק הרייסר - ולו רק בגלל החדשנות העיצובית :!:

 

רייסר

 

P1010033.jpg

 

קדט

 

KadettCabrioHavarieReparaturNachherLinksVorne.jpg

איזה רייסר ואיזה חדשונת עיצובית

תן לי לחדש לך אם עוד לא ידעת, הדיוהו (החדשנות העיצובית שלך) הייתה פעם אופל קאדט

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...