Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי קורות חיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם, קודם כל אני יודע שנפתחו כבר כ13,568 שרשורים לגבי קו"ח, וכמובן לפיהם בניתי את שלי, אך את השרשור פתחתי על מנת לקבל התייחסות לקו"ח שלי ספציפית מחברי הפורום שמבינים בזה קצת יותר ממני.

סיימתי י"ב ואני לפני גיוס (כ4 חודשים), והיום כשחיפשתי עבודה מישהי שקבעה איתי ראיון עבודה למחר ביקשה שאני אגיע עם קורות חיים.

המשרה היא מחסנאי בחנות כלשהי.

אין לי יותר מדי מה לרשום על עצמי מכיוון שרק לפני חודשיים סיימתי בי"ס, אז ניסיתי לעשות את זה יפה ומפורט ולעבוד עם מה שיש, וזה מה שיצא:

 

קורות חיים- (שם מלא)



ת"ז: (מס' ת"ז)

כתובת: (כתובת ביתי)

טלפון: (מס' הפלא)

תאריך לידה: (התאריך שבו ראיתי את אור היום לראשונה)

 

השכלה-

בגרות מלאה במגמה ריאלית – ביולוגיה, פיזיקה, מדעי המחשב, (התיכון שבו למדתי).

 

ניסיון תעסוקתי-

2009-2010: מקדונלדס- טבח וקופה- 6 חודשים.

2010-היום: ההתאחדות לכדורגל בישראל- שופט ראשי בדרג (כלשהו).

2011: בורגראנץ'- טבח- 4 חודשים.

בנוסף, עבודות זמניות בשיפוצים וכמלצר באולם אירועים במהלך השנים 2010-11.

 

שפות-

עברית ורוסית - שפת אם.

אנגלית- יכולת דיבור, כתיבה וקריאה ברמה גבוהה.

 

פרטים\כישורים נוספים-

יכולת שליטה גבוהה במחשב, תוכנת הPhotoshop וביישומי אופיס כגון Word, Excel, Access, Power Point .

בעל רישון נהיגה מסוג B במשך כשנה וחצי.

מגיש עזרה ראשונה במד"א במסגרת התנדבות בשנים 2008-2010.

יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה.

אחראי ורציני.

 

מה לשנות\לשפר?

ובכלל, איפה אני יכול למצוא עבודה כי נמאס לי מבורגר-מה-שמו \ מק'חתול רשת מסעדות מזון מהיר למיניהם.

יש הצעות מעניינות כלשהן ששווה לי לחפש\ לבדוק?

 

תודה על העזרה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם למשרה אין מועמדים אחרים עם ניסיון רלוונטי (מחסנאים) לדעתי אין סיבה שלא תתקבל, במיוחד אם בראיון תראה שאתה רציני ואחראי ותביע עניין בתחום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם יש לך היכרות עם המוצרים של החברה אז ציין את זה. לרוב רוצים חסנאים שיודעיםן מה זה כל דבר לא רק ברמת הברקוד אלא ברמת המוצר עצמו.

 

ציין גם נכונות לעבודה מאומצת ושעות גמישות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

באותו הנושא, סליחה שאני תופס טרמפ.

אמא שלי מחפשת עבודה בתור מלחימה, אני מצרף קורות חיים שלה.

הצעות לשיפור/יעול יתקבלו בברכה.

 

מצורף קובץ וורד.

http://tinyurl.com/4y5m6ep

אודי A4

דימה.

פורסם

Ave-

 

בצוות מחלקת הפיתוח -> במחלקת הפיתוח

בננית -> בניית

היו נדרשות -> נדרשו

לשים בולטים (עיגולים) מתחת לדרישות

ורכבת -> והרכבת

 

היו נדרשות - > נדרשו

 

נראה לא רע.

אני אישית לא אהבתי כ"כ את העיצוב של הטמפלייט - הייתי הולך על משהו יותר נקי ומובנה.

 

אבל זה כבר אינדיווידואלי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אמא שלי מחפשת עבודה בתור מלחימה, אני מצרף קורות חיים שלה.

בנוסף להערות של ליביו...

 

למיטב ידיעתי, תואר הנדסה בברה"מ לשעבר שווה ערך לתואר שני בארץ, לא ראשון.

מאידך, זה מתייחס לתואר של 5 שנים ואצלכם אני רואה רק 4, אז לא בטוח.

בכל אופן, הייתי רושם "מהנדסת פיזיקה, אונ' טשקנט" וזהו.

 

תאריך לידה וכתובת הייתי מוריד, אפשר להסתפק בגיל ועיר.

הייתי גם מוריד את השורה של ה"המלצות". ברור שהן ישלחו לפי דרישה, זה טריוויאלי.

בשורה של השפות הייתי מוסיף "נסיון בעבודה עם ספרות טכנית", זה הולך יד ביד עם קריאת שרטוטים ועבודה לפי תקני ISO.

 

שאלה: האם לאמא שלך יש ידע בתחום הבטיחות והגיהות? EHS, ESD, דברים כאלה? בטיחות בעבודה זה גם חלק מתקני

ISO וגם דבר מאד שימושי למי שעובד בסביבה נקיה. אם יש נסיון בתחום, שווה לציין אותו. אם אין, שווה לבדוק אם יש איזה

קורס או השתלמות שאפשר לקחת (לבד או דרך משרד העבודה) - זה גם מועיל, גם מעניין וגם מהווה ערך מוסף למעסיק.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

דריש 4 שנים זה בין הכסאות , עדיף לומר תואר ראשון בהנדסה שזה חופף ללימודים בארץ.

בכללי היא מחפשת עבודה בתור מלחימה, רקע של לימודים אקדמיים זה רק בונוס , אני לא חושב שיש יתרון כול שהוא אם היתי כותב תואר שני.

לגבי EHS, ESD אני יבדוק, על קורסים אפשר לוותר, היא לא בדיוק בגיל אופייני להתחיל ללמוד.

 

Liviur אני בספק עד כמה העיצוב משפיע אבל פתוח להצעות :).

 

בכול מקרה תודה לשניכם.

קובץ טיפה מעודכן יותר http://tinyurl.com/44adc4e

אודי A4

דימה.

פורסם
רקע של לימודים אקדמיים זה רק בונוס

 

אם ככה אתם רואים את זה, אז הייתי מזיז את ההשכלה מדרגה אחת למטה, אחרי הנסיון התעסוקתי.

 

על קורסים אפשר לוותר, היא לא בדיוק בגיל אופייני להתחיל ללמוד.

 

אל תמעיט בערכם של קורסים, גם בגיל מאוחר.

 

אמא שלי למשל הגיעה כמו כל הרוסים עם תואר בהנדסה, וכמו כל עליית שנות ה-90 הלכה לעבוד בנקיון ובהמשך "השתדרגה" למחלקת הנקניקים בסופרמרקט. בגיל 45, אחרי שהיא איבדה עוד עבודה זמנית, היא הלכה לקורס של משרד העבודה בענייני יבוא וסחר חוץ. זה הוביל אותה לתפקיד של פקידה בחברת ספנות, ובגיל 50 היא עברה לעבוד אצל יבואן ושם למדה עוד כמה טריקים חדשים. בגיל 52 היא המשיכה לחברה קטנה יותר ושם ניהלה שתי פקידות נוספות בתפקיד דומה, ובגיל 55 השתלבה בחברה שמייבאת את מוצרי קודאק לארץ בתפקיד ראש תחום, דרגה אחת מתחת לסמנכ"ל התפעול, רמה שלישית בחברה. כיום היא אחראית על כל מה שנכנס ויוצא מישראל בתחום הצילום האנלוגי (עדיין שוק די מפותח), על כל המסלול הלוגיסטי של מוצרי Lexar, ועוד כל מיני דברים שפחות ידועים.

 

הפואנטה שלי פשוטה - לפעמים השתלמות קטנה יכולה לעשות הבדל גדול. כמובן שזה תלוי בבן אדם לאן לוקחים את זה, אבל עם קצת השקעה ורצון זה אפשרי.

פורסם

הסיפור של אמא שלי דומה אבל הולך ברצף כרונולוגי הפוך בכיוון של לרדת מהייטק ולעבור לנקיון גם ככה המשכורות דומות.

כול פעם שאני רק מנסה להציע לה לשלוח קורות חיים למשרות קצת יותר מענינות מהלחמה עוד לפני ששלחתי אני נתקל במיליון תירוצים למה היא לא מתאימה לדעתה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אכן, כפי שציין SlowRide אני לפני גיוס, שאמור לבוא בסוף נובמבר-תחילת דצמבר.

זה די בעייתי שמעסיקים רואים שחלון הזמן שבו אוכל לעבוד הוא 4 חודשים, ומעדיפים לומר NEXT.

פורסם

תוריד את הת.ז. ואת התאריך לידה.

אולי הייתי שוקל לכתוב את שנת הלידה (כדי להראות שאתה "צעיר"), אבל תאריך מדוייק? מיותר.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

×
×
  • תוכן חדש...