Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילואים בגבול מצרים \ הר חריף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש לי תעסוקה מבצעית כחודש (הרבה זמן :> ...) בהר חריף בגבול מצרים ,

הבנתי מהמכתב של המג"ד שזה בעיקר מניעת הסתננות סודנים וכ'ו , הברחות סמים , וזונות .

רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הבסיס הנ"ל או יצא לו להיות שם ?

בסיס הר חריף ? האם יש שם מגורי-קבע עם מקלחות ? או שישנים באוהלים אישיים ?

והאם היציאה מהבסיס קלה יחסית ? יש תחבורה ציבורית ? לבאר שבע .. או WHATEVER ?

ובכלל האם הבסיס סביר יחסית לבסיסי צה"ל .. או שהולך ממש להיות לי חודש קשה..

 

תודה

פורסם

עשיתי את הקו הנ"ל במילואים בנובמבר הקודם.

 

במלה אחת- שואה.

 

ב 2 מילים- שואה אטומית.

 

הייתי בבסיס כרמית (~30 ק"מ דרומית להר חריף)- המגורים זה קראוונים עם מזגן.

 

תחבורה היא זוועה: צריף טרמפ לתחנת אוטובוס ואז 2-3 שעות נסיעה לב"ש. נסעתי עם האוטו הפרטי- כביש 10 זה פשוט זוועה. כל הכביש מלא בורות ולא ניתן לנסוע מעל 30 קמ"ש (באור) בלילה אחרי 30 דקות נסיעה על הציר הרגשתי שירדו לי שנתיים מהחיים..

 

אבל הבעייה הכי גדולה זה האוכל- האספקה זוועתית, רעבנו במשך חודש..

 

בקיצור, תביא לפטופ עם הרבה סרטים וצ'ימדן עם שימורים.

פורסם

הבנתי , תודה.

המוזר הוא שקיבלתי מכתב אישי מהמג"ד שכדאי להגיע עם אוהל אישי WTF ?!

אתה בטוח שיש קרוואנים עם מזגן (נשמע חלומי) ?

לפי המכתב שלו אני בספק אם יש מקלחות ... איי איי אני רק חושב חודש בשטח בלי מקלחת אני נהיה חולה.

נראה לי הולך להיות לי חודש קשה קשה ..... אני כבר מתגעגע לבית :>

פורסם

נצל"ש קטן

מחר יש לי יום מילואים אחד - רענון נהיגה (מעולם לא הייתי נהג בצבא..)

מישהו יודע מה זה אומר? והאם צריך לבוא על מדים ליום אחד?

פורסם
נצל"ש קטן

מחר יש לי יום מילואים אחד - רענון נהיגה (מעולם לא הייתי נהג בצבא..)

מישהו יודע מה זה אומר? והאם צריך לבוא על מדים ליום אחד?

 

הלוואי עליי , אתה עוד לא בא כבר נגמר היום :>

אני מאמין שזה ריענון בכיתה , בסגנון נהיגה מונעת , עברתי כזה לפני מספר שנים בצריפין.

מגיעים ב8 , עד 10 מתייצבים , 16:00 הולכים לבית.

פורסם

שואה לגמרי + טונות של מסתננים.

אין תחבורה ציבורית ישירה למקום וכדי להגיע לב"ש (עניין של שעתיים) צריך לעשות חלק מהדרך בטרמפ.

אבל תענוג של שקיעה. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מדוע אני צריך רענון נהיגה? מעולם לא נהגתי בצבא על שום דבר!

 

ולצערי הרענון מתבצע בעמיעד, בעוד אני מהמרכז..

 

והכי חשוב לי לדעת - האם צריך לבוא על מדים? (אני חדש בעולם המילואים..אנא רחמו עליי)

×
×
  • תוכן חדש...