Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי דייהטסו אפלאוז 97 אוטומט.

אני לא מצליח להניע את הרכב, אלא רק ע"י כבלים...

האוטו נוסע, אם אני מכבה את האוטו וחוזר להניע אחרי שעה צריך שו כבלים...

ז"א שהמצבר לא נטען...

הייתי באוטו דיפו ועשו לי בדיקת מצבר,אמרו לי שהמצר תקין.

האם זה אלטרנטור?

פורסם

אם בדקו לך את המצבר ואמרו שהוא תקין אז כנראה שהבעיה באמת נובעת מהאלטרנטור השאלה אם לאחר נסיעה אתה מכבה את הרכב ומניע ישר הוא מניע?

פורסם

באוטודיפו לא בדקו לך גם את הטעינה? זה די בסיסי וכל חשמלאי יכול לבדוק את זה.

 

בכל מקרה אם הכבלים פותרים את הבעיה אז כנראה שזה מצבר או אלטרנטור. תבדוק גם את הקטבים של המצבר, לפעמים מצטברת שם קורוזיה שמפריעה לזרם.

פורצה יובה!

פורסם

ניקיתי את הקורוזיה וזה עדיין לא עוזר...

ולגבי שאלת שמש, כשאני מכבה מנוע וישר מניע אין שום תקלה.

רק אחרי חצי שעה,שעה

פורסם

עליך לבדוק את ערכי הטעינה של האלטרנטור ואת המתח שיש במצבר גם במצב שהרכב עובד (בשביל האלטרנטור) וגם שהרכב מכובה (בשביל המצבר). לפי זה תוכל לדעת היכן הבעיה בדיוק. כמו כן יש מצב של פריקה מהירה של המצבר מצרכן חשמלי שפשוט גומר אותו.

:)
פורסם
ניקיתי את הקורוזיה וזה עדיין לא עוזר...

ולגבי שאלת שמש, כשאני מכבה מנוע וישר מניע אין שום תקלה.

רק אחרי חצי שעה,שעה

 

אם כך אז אין בעיה במצבר הבעיה היא מהאלטרנטור, בד"כ כשיש תקלה במצבר אפשר להניע עם כבלים אבל כשמכבים הוא באותה דקה כבר לא מניע.

פורסם
אם כך אז אין בעיה במצבר הבעיה היא מהאלטרנטור, בד"כ כשיש תקלה במצבר אפשר להניע עם כבלים אבל כשמכבים הוא באותה דקה כבר לא מניע.

זה לא בדיוק נכון ידידי...

שהאלטרנטור מטעין כמו שצריך המצבר לא ייפרוק את עצמו שניה לאחר שכובה הרכב אלא אם כן המצבר באמת גמור. מה גם שברגע שהאלטרנטור לא מטעין כמו שצריך תידלק נורת טעינה בלוח המכוונים. ועוד דבר חשוב שאסור להיתעלם ממנו זה האופציה לצרכן חשמלי ברכב שככל הניראה לוקח זרם ומתח מהמצבר כאשר הרכב כבוי. האם הותקנה מערכת כלשהיא לאחרונה? אזעקה? חיישני רברס? או כל צרכן אחר?

:)
פורסם
זה לא בדיוק נכון ידידי...

שהאלטרנטור מטעין כמו שצריך המצבר לא ייפרוק את עצמו שניה לאחר שכובה הרכב אלא אם כן המצבר באמת גמור. מה גם שברגע שהאלטרנטור לא מטעין כמו שצריך תידלק נורת טעינה בלוח המכוונים. ועוד דבר חשוב שאסור להיתעלם ממנו זה האופציה לצרכן חשמלי ברכב שככל הניראה לוקח זרם ומתח מהמצבר כאשר הרכב כבוי. האם הותקנה מערכת כלשהיא לאחרונה? אזעקה? חיישני רברס? או כל צרכן אחר?

 

למה ? הרי מה שאמרתי לו אם הרכב לא נדלק שנייה אחרי שכובה אז הבעיה במצבר עצמו אבל לו זה קורה כחצי שעה אחרי שהרכב כובה מה שאומר שאלטרנטור לא מטעין כמו שצריך, לגבי צרכן שפורק את המצבר לא נראה לי סביר אם הוא לא עשה שום שינוי ברכב לאחרונה לכן אמרתי שכנראה האלטרנטור לא מטעין כמו שצריך, מסכים איתי?

 

ול bditai סטרטר לא יכול להיות כי מניע לו עם כבלים.

פורסם

אני מהמר שזה מצבר. כל ההסברים כבר ניתנו, לפי תאור התופעה ועל סמך ניסיון העבר שלי אני מניח שהמצבר לא תקין.

 

 

פורסם
למה ? הרי מה שאמרתי לו אם הרכב לא נדלק שנייה אחרי שכובה אז הבעיה במצבר עצמו אבל לו זה קורה כחצי שעה אחרי שהרכב כובה מה שאומר שאלטרנטור לא מטעין כמו שצריך, לגבי צרכן שפורק את המצבר לא נראה לי סביר אם הוא לא עשה שום שינוי ברכב לאחרונה לכן אמרתי שכנראה האלטרנטור לא מטעין כמו שצריך, מסכים איתי?

 

ול bditai סטרטר לא יכול להיות כי מניע לו עם כבלים.

אם הרכב מניע מייד עם כיבויו האלטרנטור תקין כי הוא הטעין כל עוד הרכב היה מונע. טווח זמן של חצי שעה והרכב שוב לא מניע זה מספיק זמן למצבר מת לפרוק עצמו מהטענה מושלמת ולכן הסבירות הגבוהה שמדובר במצבר גמור. כמה זמן קיים המצבר הנ"ל?

:)
פורסם

אז ככה לסיכום:

הלכתי אתמול למוסכניק שלי (לא הלכתי אליו עד היום משבוע שעבר כי היה בחופשה...)

ובדק את המצבר עם מד ידני (לא ממחושב כמו שהשיכור מאוטו דיפו בדק לי)

וקבע סופי כי המצבר גמור!

החלפתי מצבר וקוטבים ועכשיו עובד פיקס!!!!

ההימור של בוקי ו vogivog הצליח...

×
×
  • תוכן חדש...