Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אתמול הכל היה בסדר...

היום באתי להניע את הרנו מגאן והיא מציגה הודעה שהיא לא מזהה את הכרטיס / מפתח.

חשבתי שנגמרה הסוללה, הבאתי את הכרטיס הרזרבי, גם אותו היא לא מזהה.

עם הכרטיסים ניתן לפתוח ולסגור את האוטו, כך שיש סוללה...

הקוד הסודי של הקודן לא השתנה.

 

אז למה המגאן לא מזהה את המפתח?

היא לא נותנת להזין את הקוד הסודי ולא ניתן להניע את האוטו !!

 

יש למישהו מושג?

 

בתודה מראש,

אורי

פורסם

יכול להיות הקורא כרטיס לא עובד או שיש אבק .

או שנהרס לך הקידוד של הכרטיס .

הפתרון היחידי או גרירה של האוטו למוסך רנו

פורסם

נראה כמות תקלה בקודנית שעושה ניתוק לאימובלייזר המקורי.

 

אגב, הסוללה בכרטיס היא רק להפעלת נעילה מרכזית, בשביל להניע את המנוע לא צריך סוללה.

 

 

 

ולגבי האבק בקורא כרטיסים - אין מגע פיזי בין הכרטיס ל"קורא כרטיסים" כך שגם אם יש בו אבק זה לא מפריע לו לעבוד.

 

 

פורסם

ברנו מגאן צריך לשים לב שאם בטעות לחצת על כפתור ההנעה ללא לחיצה על דוושת הברקס אז אתה כביכול במצב של חצי סטרטר.

תלחץ על הלחצן פעמיים כדי שהחשמל ייכבה ואז תקיש את הקוד ותניע.

ישנה עוד אופציה שהיא ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההנעה ואז להקיש קוד ולהניע.

לא בטוח שזה יפתור את הבעיה אבל זה יכול לפחות לשלול את המצב הזה, גם משהו :wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
ברנו מגאן צריך לשים לב שאם בטעות לחצת על כפתור ההנעה ללא לחיצה על דוושת הברקס אז אתה כביכול במצב של חצי סטרטר.

תלחץ על הלחצן פעמיים כדי שהחשמל ייכבה ואז תקיש את הקוד ותניע.

ישנה עוד אופציה שהיא ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההנעה ואז להקיש קוד ולהניע.

לא בטוח שזה יפתור את הבעיה אבל זה יכול לפחות לשלול את המצב הזה, גם משהו :wink:

 

 

מה שליאור כתב זה מה שצריך לעשות. הלחיצה הארוכה היא כ-5 שניות, אאל"ט. אתה יכול לזהות מצב של חשמל מחובר (עם או בלי הכרטיס) ע"י הפעלת מפוח האיוורור, דיבורית אלחוטית (אם יש).

נסה להקיש את הקוד הנכון לקודן ללא כרטיס. האם הוא תופס הוא שגוי?

שים את הכרטיס בחריץ ונסה להקיש קוד. האם הקוד תופס או מצפצף שגיאה? זה יסייע להבין אם הבעיה בקודן או בכרטיס.

אם הקוד התקבל בקודן והכרטיס בפנים - עדיין יש הודעה "תכניס כרטיס" או "כרטיס לא מזוהה" ?

 

לא למהר לגרור - נסה להתייעץ טלפונית עם מוסך/חשמלאי. מנסיוני - היו אפס תקלות בכרטיס ויתכן שסיוע טלפוני יפתר לך את הבעיה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...