Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

יש לי בעייה בקומפוננט של מורל טמפו שקניתיי לפני כחודשיים בערך, הבעייה זה שטוויטר אחד הפסיק לעבוד בלי שום סביה. חשבתי שמדבור בכבל שהתנתק מהקומפוננט עצמו אבל זאת לא הייתה הבעייה כי ניתקתי וחיברתי אותו מחדש ועדיין אינו עובד.

מישהו אוליי יודע מה יכולה להיות הבעייה?

והקומפוננט מחובר ישירות למגבר של JBL 1004

תודה רבה לעוזרים והמשך שבוע מצוין.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

רגע ואיך אני יכול לדעת בוודאות שהטוויטר באמת נשרף, כי אני לא ממש זוכר איפה שמתי את תעודת האחריות של הקומפוננט והחנות שממנה קנייתי נמצאת באזור רחובות ואני בעצמי מחיפה ועכשיו זה וואחד סיפור לנסוע עד לשם בשביל קומפוננט.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

חבר מתח יציאה מהרמקול של הרדיו ישירות לטוויטר

אם עובד אז הבעיה בחיווט

אם לא אז נשרף

ובסופו של דבר כולה טוויטר

לא צריך להילחץ וצריך להרים טלפון לחנות ברחובות ולבקש טוויטר חדש במשלוח דואר

דרור

פורסם

תגיע למפגש צפון בנשר (לא לצפמרכז כי אני לא יהיה לצערי) אני יתן אחד מתנה של פולס יש לי לא של הטמפו, זה אותו טוויטר אחד לאחד.

 

יוני.

פורסם

הנה קיבלת פיתרון

בכל אופן לפני החלפה תוודא שהבעיה היא בטוויטר ולא בסטאפ בחיווט ואו בכיוון כי במידה וכן אז גם הטוויטר של יוני עלול להישרף

דרור

פורסם

וואלה תודה רבה חבר'ה בסופ'ש יהיה לי קצת יותר זמן פנויי ואני ינסה להפעיל את הטוויטר דרך מתח ישיר מהרדיו דיסק מקווה שיעבוד. ויוני תודה רבה, מתי יש מפגש בזמן הקרוב?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם
תגיע למפגש צפון בנשר (לא לצפמרכז כי אני לא יהיה לצערי) אני יתן אחד מתנה של פולס יש לי לא של הטמפו, זה אותו טוויטר אחד לאחד.

 

יוני.

 

זה לא.

פתחתי פעם שרשור בנושא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ערב טוב לכולם,

יש לי בעייה בקומפוננט של מורל טמפו שקניתיי לפני כחודשיים בערך, הבעייה זה שטוויטר אחד הפסיק לעבוד בלי שום סביה. חשבתי שמדבור בכבל שהתנתק מהקומפוננט עצמו אבל זאת לא הייתה הבעייה כי ניתקתי וחיברתי אותו מחדש ועדיין אינו עובד.

מישהו אוליי יודע מה יכולה להיות הבעייה?

והקומפוננט מחובר ישירות למגבר של JBL 1004

תודה רבה לעוזרים והמשך שבוע מצוין.

ערב טוב אבקש ממך לעשות כמה בדיקות 1 תיקח חוט ותחבר באופן ישיר את הטויטר ליציאת רמקולים למערכת או לצד שני שהטויטר עובד ותבדוק!עם עובד הטויטר יש בעיה בקרוס עם לא עובד הטויטר הלך הטויטר וצריך לקנות חדש!
פורסם

עכשיוו חיברתי את הטוויטר לקרוס השניי והוא לא עובד, אז כנראה הבעייה הסופית היא שהטוויטר נשרף..

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

איך אני יכול לבדוק למה נשרף ליי הטוויטר.?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

×
×
  • תוכן חדש...