Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב בין השנים 2000-2005 בסדר גודל של עד 25000 ש"ח

הסיטרואן C3 מצאה חן בעיניי מאוד.

רציתי לקבל חוות דעת עליה בנושא של כדאיות קנייה צריכת דלק אמינות וכו

גם הצעות לבחירות יותר טובות במסגרת הפרמטרים שציינתי ייתקבלו בברכה.

המון תודה.

פורסם

מנסיוני, 1.4 ידנית הוא רכב עירוני נוח שיודע גם לשייט בכבישים בינעירוניים בקלות. צריכת דלק ממוצעת 1:12

מנוע 8 שסתומים לא חזק במיוחד אבל אמין. יש גם מנועי 16 שסתומים. שים לב לדליפות שמן מאטם הראש בצד של רצועת הטיימינג.

הגה כח מאד מקל על החנייה אבל סובל לעיתים מתקלות חשמל.

תנוחת ישיבה גבוהה וזקופה ושדה ראיה טוב. צריך להסתגל למיקום קורת A בסיבוב שמאלה.

הרכב לא ספורטיבי וחד כמו 206 , נוטה לגלגול בגלל כיול בולמים רך. מושב שטוח לא מספק תמיכה צידית.

בדוק הסטוריה של טיפולים, החלפת רצועת טיימינג בזמן וכו'.

 

נראה לי ש 1.4 אוטומטי יהיה מעט חלש (לא נהגתי בו).

×
×
  • תוכן חדש...