Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במקרה שקרה עכשיו.

ניסן אלמרה אוטומתית שנת 96 שעברה 170 אלף.

אוטו שמור במיוחד שבמשך ה8 שנים האחרונות לא נכנס למוסך מלבד לטיפולים.

אבא שלי נסע לאיזה חוג. בדרך חזרה מנסה להניע את האוטו אך האוטו משמיע תקתוקים איטיים מאד ובצקב אחד. כל פעם 2 תקתוקים.

כמובן מיד חשדנו במצבר. באתי עם כבלים מהאוטו שלי, אין שינוי. אותם התקתוקים שנשמעים מהסטרטר.

מצבר חדש לפני כחצי שנה.

הכבלים הם של אבא שלי מלפני בערך 10 שנים ובפעם האחרונה שהלך לו המצבר (לפני כחצי שנה) עבדו בסדר גמור.

עכשיו גם אני ניסיתי להניע לו וגם בן אדם אחר עם אותם הכבלים ואותה התוצאה (אין שינוי).

מה יכול להיות? האם יכול להיות כבלים?

 

תודה

Renault clio RT 1994

פורסם

אולי קצר במערכת החשמל איפשהו.

ברכבים הצרפתים(בתכלס ניסן ורנו זה כמעט אותם מנועים) יש בעיה מוכרת של חשמל. קטונתי מלהרחיב על הנושא כי אין לי שמץ של מושג.

גם לחשמלאי שאתה מכיר והוא כבר יפתור לך את הבעיה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

מצב הרכב ממש טוב וזאת התקלה הראשונה מזה שנים. איך אפשר לזהות שזה באמת כויל ולא סטרטר? שומעים בבירור שהסטרטר לא מסתובב איך הסקת שזה כויל?

Renault clio RT 1994

פורסם

בדוק את הדברים הבאים :

פתח סוויץ ושים לב אם נדלקים אורות רדיו לוח שעונים וכו... במידה ולא סביר להניח שהמצבר תקול ויש להחליפו עוד אופציה היא שקטבי המצבר לא יושבים טוב על המצבר ויש להדק אותם חזרה למקומם

במידה ויש סוויץ והכל בסדר זה עניין של סטרטר

פורסם
אולי קצר במערכת החשמל איפשהו.

ברכבים הצרפתים(בתכלס ניסן ורנו זה כמעט אותם מנועים) יש בעיה מוכרת של חשמל. קטונתי מלהרחיב על הנושא כי אין לי שמץ של מושג.

גם לחשמלאי שאתה מכיר והוא כבר יפתור לך את הבעיה.

 

לא יודעים- לא עונים.

 

לפי דעתי:

 

לאור התסמינים,מצב הרכב והק"מ,הלך לך כוייל

 

לא יודעים - לא עונים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם מדובר בכבלים "איכותיים" מחנויות "עשה זאת בעצמך" (כלומר הרבה פלסטיק עם קצת נחושת באמצע) הם לא מספיקים להתנעה במקרה שהמצבר פרוק לגמרי. השאר את המכוניות ה"תורמת" מחוברת לפחות רבע שעה עם מנוע דולק, ונסה שוב.

 

לשני ה"יועצים" - לאלמרה 96 מנוע כשל הסאני, אין לו שום קשר צרפתי, וקויל תקול לא ימנע מסטרטר לפעול.

:turn-l:
פורסם

ניסינו עם עוד כבלים. לא עוזר.

האורות נדלקים בצורה חזקה כולל כל האורות בלוח השעונים.

משמע- זה לא מצבר.

האם מומלץ לנסות לדפוק על הסטרטר בשביל לשחרר אותו?

Renault clio RT 1994

פורסם
אם הרכב הוא ידני תניע בדחיפה עד למוסך ואם לא תזמין גרר

 

ניסן אלמרה אוטומתית שנת 96 שעברה 170 אלף.

 

האם מומלץ לנסות לדפוק על הסטרטר בשביל לשחרר אותו?

 

אפשר לנסות, אם כי הגישה אל הסטרטר לא נוחה.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...