Jump to content

שלומי איבס

  • הודעות

    238
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלומי איבס

  1. קצת מוזר לי הסרטון . בלם היד חשמלי מבוקר על ידי מודול הabs ועל ידי בקר משלו המחובר לרשת הcanbus מעל מהירות של 25 קמש אם אני לא טועה לחיצה על הפעלה מבחינת נזק לא תפעל Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  2. לא הייתי ממליץ לנתקק קונקטור על הקוטב השלילי נלקח משם מידע על מתח המצבר שמועבר ליחידות הבקרה השונות Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. ברקס ופול גז מפעילים את מנוע הבנזין וככה בודקים Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  4. אוקי ואז לבדוק אם נורת ביקורת איזה חוט נותן פלוס בזמן הדלקת אורות? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  5. שלום לכולם חיברתי מערכת מולטימדיה דאבל דין והכל עובד תקין . השאלה היא איזה חוט אחראי על הדלקת האורות במערכת המולטימדיה בזמן השלקת אורות לוח השעונים . הכוונה היא איזה צבע חוט זה בדרך כלל הרכב הוא פורד פוקוס 2007
  6. יש לבדוק האם הממיר סתום Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  7. השינוי מתחיל בחודש נובמבר 2019 תקרא שוב . אני שייך למתכונת הישנה
  8. תודה רבה על התיקון לא מבין למה זה קורה Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  9. שלום חברים. במסגרת קבלת כתב הסמכה לחשמל רכב, משרד התחבורה מבקש להבחן מבחן עיוני בחשמל רכב בנושאים הבאים :טעינה,תאורה,הצתה,התנעה,דיאגנוסטיקה האם מישהוא בפורום עבר את המבחנים הללו ויכול לשפוך קצת מידע מהי רמת הבחינה ועל מה להתמקד ? כמו כן אשמח אם למישהוא יש לצרף מסמכי עם חומר למידה בנושאים הנ"ל. תודה רבה Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  10. משהוא השתבש אני מצטער אמחק את ההודעה ואעלה שוב . אשמח לתגובות שוב פעם Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  11. יש מצב שאתה רואה אותה קטועה באמצע? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  12. שלום חברים. במסגרת קבלת כתב הסמכה לחשמל רכב, משרד התחבורה מבקש להבחן מבחן עיוני בחשמל רכב בנושאים הבאים :טעינה,תאורה,הצתה,התנעה,דיאגנוסטיקה\אלקטרוניקה. האם מישהוא בפורום עבר את המבחנים הללו ויכול לשפוך קצת מידע מהי רמת הבחינה ועל מה להתמקד ? כמו כן אשמח אם למישהוא יש לצרף מסמכי עם חומר למידה בנושאים הנ"ל. תודה רבה Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  13. לא מצליח להבין מה לא ברור במה שרשמתי. בגדול אני רוצה חוות דעת על רמת הבחינה ועל איזה נושאים להתמקד בבחינות הללו . מאנשים שעברו את הבחינות הללו Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  14. שלום חברים. במסגרת קבלת כתב הסמכה לחשמל רכב, משרד התחבורה מבקש להבחן מבחן עיוני בחשמל רכב בנושאים הבאים :טעינה,תאורה,הצתה,התנעה,דיאגנוסטיקה / אלקטרוניקה. האם מישהוא בפורום עבר את המבחנים הללו ויכול לשפוך קצת מידע מהי רמת הבחינה ועל מה להתמקד ? כמו כן אשמח אם למישהוא יש לצרף מסמכי עם חומר למידה בנושאים הנ"ל. תודה רבה.
  15. עליך לבצע בדיקת 4 גזים ולראות האם באמת הרכב עובד בהצתה מוקדמת . אחת הסיבות שיגרמו ברכב הנ"ל להצתה מוקדמת על ידי המחשב הוא קפיצת שן בטימינג וסנכרון לא נכון בין גל הארכובה לגל הזיזים ולא מחייב בגלל פיח Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  16. מוסך מולדת יד חרוצים 4 תלפיות Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  17. נשמע כמו מינוס ראשי או פלוס מקצר Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
  18. לא כיוןן זווית היגוי זה מצב של התכנסות והדבדרות אופנים מצב זה יכול להשתנות עקב בלאי בחלקי מתלה ועוד . בדוק גם האם ההגה נשאר ישר בכביש ולא סוטה לצדדים Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
  19. בדוק תחילה לחץ אוויר בצמיגים זוויות היגוי מצב הצמיגים Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
  20. בכל סורק יחסית מתקדם
  21. יש צורך בקידוד היחידה החדשה אחרת לא יניע לך Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
  22. צריך לבדוק את הערכים המתקבלים מחיישן כמות אוויר ובמידה והוא תקין. יכול להיות כמה סיבות כמו מסנן אוויר סתום מזרק לא תקין וסת לחץ דלק לא תקין ואפילו בעיה בחיישן חמצן או אוויר חיצוני הנשאב לכיוון קריאת חיישן החמצן
  23. תקנה חיישן חדש מערכת בטיחות צריכה להיות מושלמת ולא מקומבנת חיישן לרכב מהסוג שלך משומש לא יותר מ150 שח Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
  24. שלום לכולם אשמח לתגובות מבעלי המקצוע כאן לגבי תקלה אשר קוראת באחד ממחשבי הרכב ופתרון התקלה שלכם. לצורך העניין אביא דוגמא. ברוב הרכבים היום מעל שנת 2012 ובעיקר ברכבים מתוצרת גרמניה או אמריקאים ,כאשר ישנה תקלה באחד ממחשבי הרכב לדוגמא מחשב ניהול מנוע, מחשב תיבת הילוכים,מחשב abs מחשב body וכו.. יש צורך להזמין מחשב חדש או משומש ולהחליף במחשב התקול. מכיוון שיצרני הרכב החלו לשדך למחשבי הרכב השונים את מספר הפינקוד ,החלפה של רכיב משומש תגרום לכך שהרכב לא יתניע,מכיוון שאין סינכרון בין המחשבים ותיאום בין הרכיבים ולכן בהרבה מוסכים מחליפים סט הנעה הכולל את מספר המחשבים. כמו כן ישנה אפשרות להזמין את אחד ממחשב הרכב נקיים מתוכנה ולא משומשים ולצרוב אליהם מהמחשב הישן את המידע הכולל את פינקוד האימבולייזר ובכך לפתור את הבעיה. יש לציין שהיצרן מתכנן כך את הרבים החדשים בכדי לחסל את שוק החלפים המשומשים. האם יש ברשותכם את הכלים ויכול להמליץ על הפתרון שהצעתי כפתרון שהוצלח אצלכם ? אשמח לתגובות
×
×
  • תוכן חדש...