Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פענוח דו"ח בדיקה - סיטרואן C5 II שנת 2005, מבקש את עזרתכם.


omer_1636
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני מעלה לכאן טופס בדיקה של רכב שהתעניינתי בו, אשמח אם תתנו לי הערות והארות כלליות לגבי מצב הרכב.

 

פרטי הרכב:

סיטרואן C5 שנת 2005 הצורה החדשה, מנוע 2.0 רמת גימור SX PACK (מפוארת) , יד 2 פרטית עם 216,000 ק"מ.

מחירון לוי יצחק: 54,000 ש"ח / יד 2: 53,000 ש"ח

לאחר שקלול ק"מ וידיים: לוי יצחק: 43,200 ש"ח /יד 2: 49,500 ש"ח

 

נפלה בחלקי הזדמנות לרכוש את הרכב במחיר מאוד אטרקטיבי, הייתי רוצה לקבל את חוות דעתכם על מצב הרכב ע"פ דוח הבדיקה.

הרכב במצב חיצוני בסדר גמור, אין לו דפיקות או מעיכות בפח,

מנסיעה שלי עליו הרכב נח ומגיב טוב, לא הרגשתי נפילות כח או בעיטות מהגיר, הרכב רעד מעט בעמידה (לא הטורים, הרכב) וזה כנראה בגלל תושבות מנוע פגומות, חוץ מזה ממה ששמתי לב הכל עובד ברכב.

 

אשמח לתגובותיכם.

*מצורף דוח הבדיקה + תמונות הרכב.

j5mydindzvkl.jpg

 

41988638.jpeg

 

69332740.jpeg

 

32179338.jpeg

 

2557169.jpeg

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל כך הרבה C5 עם ק"מ נמוך משמעותית מזו, למה להתפשר על רכב עם ק"מ כל כך גבוהה ?

ה C5 אינה ננהנית משוק משומשות חזק, ניתן למצוא רכבים עם נתונים טובים הרבה יותר במחיר הנמוך משמעותית מהמחירון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע, ובכל זאת אני מבקש לקבל חוות דעת לגבי הרכב הנ"ל.

אני ציינתי שאני רוכש אותה במחיר אטרקטיבי מאוד, כמה אטרקטיבי אני לא חושב שזה פרט חשוב כאן, פשוט מבקש לקבל חוות דעת על מצבה של הC5 הנל ולמומחים כמה יעלה יישור קו לאחת כזו (דברים נצרכים, לא מחפש להכנס להשעקה גדולה עם הרכב).

 

רוב השימושים של הרכב יהיו בנסיעות של 20-30 קמ ליום לערך , הוא לא הולך לנסוע הרבה.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרכב במצב טוב מאוד יחסית לגיל ולקילומטראג' גם מבחוץ נראה טוב ,אבל טופס הבדיקה ממש לא מפורט אין שום מילה לגבי הגיר והמערכת ההידראולית אם זה אומר שהם תקינים? . במחיר הנכון בהחלט הייתי הולך על זה

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המחיר אטרקטיבי ("מושך" בתרגום חופשי) אז לך על זה.

 

קח בחשבון שמה שנראה לך אטרקטיבי לא בטוח יהיה אקטרקטיבי למישהו אחר.

בסוף הכל זה שיקולי עלות מול תועלת...

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב ממגרש אך זה מגרש שיש לי נסיון רב איתו (רכשתי 3 רכבים דרכו בעבר),

שמו: כלמוביל טרייד אין (כן זה הטרייד של מרצדס).

אני מכיר שם את המנהלים ואוהב לעבוד איתם כי יש להם איתי (ובכלל) 100% שקיפות.

 

הרכב נראה חיצונית ופנימית טוב, ראיתי רכבים שמכינים אותם למכירה, הרכב הזה ספציפית הספיק לעבור רק שטיפה ועוד לא עבר הכנה למכירה, קיבלתי טלפון ממנהל המגרש להגיע כי נכנסה מציאה אז עוד לא ממש הכינו אותה למכירה מיכוון ששמרו לי אותה.

 

חשוב לציין ש2 הידיים הקודמות אלו בעלים פרטיים (לא ליסינג) וקיים ספר טיפולים לרכב במורשה.

 

מבדיקה שערכתי עם חבר מסיטרואן הוא עבר על ההיסטוריה של הרכב, אמר לי שהרכב מטופל לפי הספר ולא היו בעיות עם המנוע/גיר/מערכת מתלים בהיסטוריה של הרכב.

מה גם שהרכב מרגיש טוב ואין איזה רכיב שלא עובד ברכב.

 

למי שהתעניין לגבי המחיר, סלח לי אבל לרגע לא מנסה להתנשא על החברים פה.

וכן המחיר, אז מציאה זה 23,000 שח

פחות מ1/2 ממחיר המחירון המשוקלל!

חס

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אותך בכלל??? למה לקנות סיטרואן כשיש לך אודי a6? שני הרכבים כל כך שונים והאודי הרבה יותר מפוארת ונוחה עם ביצועים הרבה יותר טובים ואין בכלל על מה לדבר בקשר לאמינות...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי הולך על זה הרבה אוטו בכלום כסף!

גם נשמע שהמגרש אמין..

רק תתחבר למחשב במוסך מורשה שיבדקו שאין תקלות

וכשתרצה למכור מקסימום תמכור לליסינג כזה או אחר או באופן פרטי במחיר מתאים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיצונית, הרכב נראה באמת טוב, המודל דיי גבוה והמחיר זנותי.

רק הק"מ הגבוה דיי מטריד אותי. אני מקווה שחלק מהבלאי של הרכב כבר מאחוריך במידה ותרכוש (תקלות שתוקנו ע"י הבעלים הקודמים).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי, אך אני לא מבין למה בכלל העלת את שאלת הרכישה בפורום הזה, כפי שאתה נשמע אז אתה כבר סגור על הרכב הספציפי הזה ומחפש חיזוקים.

 

אבל תרשה לי להעלות מספר נקודות:

 

הרכב ממגרש אך זה מגרש שיש לי נסיון רב איתו (רכשתי 3 רכבים דרכו בעבר),

שמו: כלמוביל טרייד אין (כן זה הטרייד של מרצדס). וזה מה שמשכנע לרכוש ממגרש? הפלופלור? אני בטוח שקראת מספיק בפורום על רכישות (רובן כושלות) ממגרשים שונים ומשונים ואתה יכול להסיק כי הטרייד אין של מרצדס טוב במעט ממגרשים אחרים אך לא בהרבה.

אני מכיר שם את המנהלים ואוהב לעבוד איתם כי יש להם איתי (ובכלל) 100% שקיפות. אשריך.

 

הרכב נראה חיצונית ופנימית טוב, ראיתי רכבים שמכינים אותם למכירה, הרכב הזה ספציפית הספיק לעבור רק שטיפה ועוד לא עבר הכנה למכירה, קיבלתי טלפון ממנהל המגרש להגיע כי נכנסה מציאה אז עוד לא ממש הכינו אותה למכירה מיכוון ששמרו לי אותה.

 

חשוב לציין ש2 הידיים הקודמות אלו בעלים פרטיים (לא ליסינג) וקיים ספר טיפולים לרכב במורשה. ו-2 הידיים הקודמות עשו על הרכב נסועה כפולה מהממוצע, וזה לא נראה טיפה מוזר? ישנן לא מעט מכוניות יפניות מהמאה הקודמת עם נסועה נמוכה יותר. להזכירך, רכב מודרני ממוצע (ותסלח לי, סיטרואן C5 ברמת גימור SX PACK נחשבת כרכב ממוצע) מתוכנן לשרוד כ-200K+ ק"מ.

 

מבדיקה שערכתי עם חבר מסיטרואן הוא עבר על ההיסטוריה של הרכב, אמר לי שהרכב מטופל לפי הספר ולא היו בעיות עם המנוע/גיר/מערכת מתלים בהיסטוריה של הרכב. חבל, בנסועה בזו הייתי שמח למצוא חלקים רציניים שהוחלפו ולקבל שקט בעתיד. מה שאתה בעצם אומר הוא שהחלקים הם החלקים המקוריים שעברו 200K+ ואתה מקווה שהם יחזיקו לאורך תקופת השימוש שלך ברכב:?

מה גם שהרכב מרגיש טוב ואין איזה רכיב שלא עובד ברכב.

 

למי שהתעניין לגבי המחיר, סלח לי אבל לרגע לא מנסה להתנשא על החברים פה.

וכן המחיר, אז מציאה זה 23,000 שח

פחות מ1/2 ממחיר המחירון המשוקלל! שלושה דברים:

-אם אתה רוכש רכב "פאר" משומש (מאוד) ומחיר קנייה נמוך מהווה שיקול חשוב ברכישה אז רד מזה. ברכבים כאלה מה שחשוב הוא עלות התחזוקה (מניסיון, הרכבים שלי בסמלון)

-לא ממש מטריד אותך המחיר הנמוך (מאוד, פחות ממשפחטומטית יפנית בת 10+)? המגרש תמיד ינסה למקסם את הרווח שלו ואם הוא מוכר במחיר כזה אז זה אומר משהו על העיסקה הזאת.

-מחיר המחירון הוא בדיחה כאשר מדובר ברכבי "פאר" וממש לא הייתי מסתמך עליו, אם תחפש בימר או מרצדס בת 5 תגלה כי ניתן בקלות לרכוש אותה ב 30% פחות ממחיר המחירון.

 

בכל מקרה, בהצלחה ושלא נפגוש אותך בפורום המקביל (טכני, אחזקה וטיפולים):-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בשוק המון C5 שלא מצליחות להימכר,

בשנתון הזה הייתי מצפה לרכב עם ק"מ סביר יותר וגם שם שחיטה במחיר.

 

הרכב הזה גם עבר פגיעה בצד, האם דוח הבדיקה זה מה שהסוחר הראה לך או שלקחת אותו למכון ?

 

זה לא יהיה הימור גדול מדי לומר שהרכב נמצא קרוב מאוד למצב בו כל הבלאי מתחיל לצוף על פני המים ואתה עלול להכנס להוצאות אדירות .

(גיר AL4, מערכת הידראולית, מערכת חשמל, מנוע צרפתי שחצה 200K ק"מ , אין ספור נקודות כשל פוטנציאליות!)

 

עוד טיפ שיהיה שווה זהב בשבילך:

מרצדס קונים מהטרייד אין של מרצדס,

פיג'ו סיטרואן קונים מהטרייד אין של לובינסקי , לפחות שם אתה קונה ממקום שיכול לתת לך אחריות כמו שצריך במוסך מורשה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה גם עבר פגיעה בצד, האם דוח הבדיקה זה מה שהסוחר הראה לך או שלקחת אותו למכון ?

 

זה לא יהיה הימור גדול מדי לומר שהרכב נמצא קרוב מאוד למצב בו כל הבלאי מתחיל לצוף על פני המים ואתה עלול להכנס להוצאות אדירות .

(גיר AL4**** נכון, במיוחד ששסתומים הוחלפו רק לאחרונה. תתכנן הוצאה של כ9K ש"ח תוך כשנתיים לדעתי , מערכת הידראולית**** נכון חלקית, אם המערכת תקינה כדאי רק לוודא שלמות צנרות גומי ולוודא מפלס נוזל LDS., מערכת חשמל**** נכון כמו כל רכב ישן אחר. מנוע צרפתי שחצה 200K ק"מ**** המנוע דווקא נחשב אמין מאד, אבל עדיין זה קמ"ג' גבוה מאד לרכב בנזין. , *******)

 

עוד טיפ שיהיה שווה זהב בשבילך:

מרצדס קונים מהטרייד אין של מרצדס,

פיג'ו סיטרואן קונים מהטרייד אין של לובינסקי , לפחות שם אתה קונה ממקום שיכול לתת לך אחריות כמו שצריך במוסך מורשה.**** נכון

 

נשמע שאתה מת לקחת את הרכב. המחיר נמוך מאד אבל הרכב נמצא בשלב שמה שלא הוחלף סביר שישבוק בשנתיים הקרובות.

 

לשיקולך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...