Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הוא בעבודה עם סאבים?

האם אפשר להגביר איתו שתי סאבים?

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

מגבר מאוד חזק...השאלה היא איזה 2 סאבים?

HUPIONEER 80PRS front speaker: cresendo audio pwx+ft1 amp1 celestra fa 475 amp 2celestra fa 2150 amp 3dc audio 3.5k power xs power d3100 front battry xs power d2400 rear battry

פורסם

כאלו

http://www.morel.co.il/products/mob_subwoofers_ultimo_sc.html

לגבי מערכת החשמל ברכב

הרכב שלי הוא סיאט איביזה 2011,אני רוצה להתקין גם עוד מגבר (TRU S45)שיגביר לי קומפונט של קלארוס לקדימה ודוטק אוביישן 6 לאחורה,השאלה שלי היא האם חיבור המגבר הנל (P1000)+סאב וכל מה שרשמתי למעלה יכביד על הרכב?

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

יגביר בלי בעיות ב-1 אום

את הסאבים אתה צריך עם סליל בודד של 2 אום

ואז בחיבור מקבילי שלהם תקבל מעגל סופי של 1 אום.

 

אבל

 

אני לא ממליץ לך ללכת על זה

סאב מורל אולטימו SC12 אחד עם סליל בודד של 2 אום

יעשה את העבודה מעל ומעבר עם המונובלוק P500BD שהמלצתי לך עליו בשרשור קודם.

 

אני לא ממליץ לך על דוטק אוביישן מאחור

אם אין לך תקציב לעוד קלארוס

אני ממליץ לך ללכת על קומפוננט של HAT אימגיין שהוא סט שעולה באזור 1000 שח

בעל ביצועים טובים מאוד וכמובן בעל סאונד זהה פחות או יותר לקלארוס.

פורסם

סגור אחי אז תן לי לינק בהודעה פרטית ובמקום לפתוח טרדים אני כבר ישאל אותך בהפ סבבה?

דרך אגב כבר דיברתי עם הבחור בקשר למגבר TRU והקלארוס

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

זה קישור לאימגיין ,זה סט כניסה של הייבירד אודיו וגם אותו אתה יכול לרכוש כמובן אצל אליקו

http://www.hybrid-audio.com/products.htm

 

מה שטוב בסט הזה זה שהוא יכול להיות גם סט קומפוננט בתצורת פאאס פלג' {הקונוס שנימצא במרכז הרמקול}

וגם סט קוואסלי {ניתן לפרק את הקונוס ולהתקין במקומו את הטוויטר} וזה חוסך ממך התקנה

של הטוויטר במיקום אחר או על המגש האחורי ,כך הרכב ניראה מקורי לחלוטין ,אך כמובן משודרג :-D

×
×
  • תוכן חדש...