Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי לאון כחצי שנה על הכביש מנוע 1.8 ידנית.

שמתי לב כבר מההתחלה שהרכב אצלי כשאני מתחיל נסיעה בהילוך ראשון ועוזב את הגז רק ביישורת/ או ירידה יש מעין בלימת מנוע והרכב "קופץ" כאילו הקלאץ' נעזב/נזרק.

בנוסף בהעברה להילוך שלישי בטורים מעט גבוהים יש תחושה כאילו ההילוך נכנס בשני קליקים ולא חלק.

 

יש לציין שנסעתי על לאון כמו שלי בדיוק וההרגשה של הקלאץ' הייתה שונה לחלוטין.

פתחתי את הנושא הזה בשנית לאחר מספר חודשים כי חשבתי שזה רק ענין של הרגל.

 

כבר אמרו לי שיכול להיות שחסר שמן גיר, אמת?

בעלי לאון ידניות נוספות, אצלכם אותה ההרגשה?

הרכב גמע 4000 ק"מ בלבד!

 

תודה לעוזרים!

פורסם

שלום חבר

יש לי את אותו הרכב בדיוק

TSI 1.8 לאון סטיילנס

גם אצלי אותו הדבר, ההילוכים לא מרגישים חלק, אמנם הרגע גמע 46000 ק"מ (מודל 2009)

אבל לרכב החליפו קלאץ למקורי לפני פחות משבוע במוסך מורשה מרכזי, ולכן מין הסתם החליפו גם שמן גיר (ראיתי בטיפול)

ועדיין התחושה של ההחלפת הילוכים זהה.

לא יודע אם זאת בעיה או שזה ככה בכל הרכבים אם אתה אומר שאצלך זה כך ב 4000 ק"מ בלבד. זה מוזר.

אשמח לשמוע עוד אנשים בעלי הרכב הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...