Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עוד משהו מוזר בקליאו.מחוג ספידומטר נתקע באופן פתאומי .ומה שהכי מוזר שאני מסובב סוויץ' (לא להדליק)

הספידומטר נוחת קצת למטה (לא עד הסוף ) מה הבעיה אולי לנתק מצבר יעזור ?

פורסם
האם קילומטרז' ממשיך להתקדם ?

 

אם כן - זה לא חיישן מהירות, זו בעיה בלוח שעונים.

את זה לא בדקתי, אתה יודע ברנו בדגם הזה המד קילומטרז' דיגיטלי ? עוד משהו שאני מסובב סוויץ' (לא להניע)

המד צונח קצת למטה. לא עד הסוף.זה לא מצביע על בעיית חשמל ? תודה :-)

פורסם

מונה קילומטרז ושעון מהירות מקבלים פולסים מאותו חיישן על הגיר.

 

כך שאם הקילומטרז' מתקדם החיישן (ככך הנראה) תקין.

 

ברור המד המרחק הוא דיגיטלי, אולי בעצם לא הבנתי את השאלה שלך.

 

 

פורסם
זה מה שאמרתי לא?

יש מנוע קטן, ולפי התיאור שלך זה לא חיישן ספידומטר

כן אמרת.אז לפי שהקילומטרז' מתקדם זה לא חיישן מהירות ? אני ממש מודה לך על הכיוון בנושא :-)

שיהיה לי זמן אני יפרק את הלוח שעונים ויבדוק את המנוע של המחוג הבעייתי !

ידוע לך מאיפה אפשר להשיג מנוע כזה ומה העלות ?

פורסם

אתה הולך לעשות שגיאה רצינית.

  1. פירוק לוח שעונים לא פשוט ברוב המכוניות.
  2. פתיחת ותיקון לוח שעונים היא פעולה לא פשוטה שמצריכה ידע.
  3. לא תהיה לך שום אפשרות לבדוק את המנוע. קודם כל לא תצליח לפרק אותו מהמעגל ללא אמצעי הלחמה מתאימים. לבדוק אותו על המעגל עלול לגרום נזק לאלקטרוניקה ושלישית המנוע הוא בכלל מנוע יוניפולרי ודורש בקר מתאים להפעלתו.

רוב הסיכויים שהנסיונות שלך יסתיימו בנזק ללוח השעונים, שיהיה מאד יקר לתקן.

גש לבעל מקצוע שמכיר את הרכב לבדיקת הנושא. בעל מקצוע אמין יגיד לך אם הבעיה בחיישן ולא יתעסק עם לוח השעונים ללא צורך.

פורסם

נמחק הציטוט המיותר.

 

שלום אביב, בקשר לפירוק הלוח אני יסתדר.הלחמות וכאלה אפשרי ללמוד אבל אין כלים מתאימים :-(

אז אתה אומר לא כדאי לצאת ראש ? תודה לך על העצות שממש נכונות. אני יפנה למכון ספידומטרים מקצועי יש המלצה לאחד כזה באזור ירושלים? תודה !

×
×
  • תוכן חדש...