Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו זוכר שהיו נותנים את הרכב הזה כפרס בתוכנית "פספוסים" עם יגאל שילון?

 

רכב לא רע בכלל בסטנדרטים אמריקאיים.

 

וגם כיום הוא נותן תמורה מעולה למחיר, אם מוצאים אחד במצב לא רע.

פורסם

למרות שיש לו ירידת ערך מאסיבית וכמובן לא הוגנת ולא ריאלית לא תשיג כזה רכב ב1000 שקל לא צריכים להגזים,אלה אם כן מצאת איזה רכב מפורק או משהו בסיגנון.

לשמחתי אחרי הונדה אקורד ופג'ו 406 אני מעדיף את השברולט על פני הרבה דברים אחרים.

פורסם

מישהו מהפורום לא מזמן הפך טמפסט לבאגי אז הכול אפשרי.:lol:

על הטמפסט שלי הציעו לא מזמן סביבות ה8 אלף ולא מכרתי כי אני די אוהב את הרכב וגם הוא הושקע די הרבה כסף.

עלה בראשי בעבר למכור אבל בסוף ירדתי מזה סופית.

 

התמונה שבנצי העלה זה של ברטה Z26 רכב חלום בשבילי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הי, אני זה שהייתה לו טמפסט לשטח :-)

דווקא לשטח היא לא מומלצת. רכה מדי. ג'אסטי או 205 יהיו עדיפות בהרבה, כולל ברמת השלדה.

מה שכן, המנוע נחמד+. סאונד יפה. יש בפורום שטח תמונות שלה מלאה בוץ :-)

 

אבל! הרכב מאוד נוח. מושבים מאוד נוחים. (ונהגתי על המון מכוניות).

גיר מ-א-ו-ד ארוך. מנוע גמיש. הגה לא מתקשר בכלל.

 

גילוי נאות: אני אוהב את הרכב הזה. למה? ככה. כי אני חובב רכב ומותר לי לאהוב רכב מהלב, גם אם הוא גרוע. הסיבה האמיתית היא שכילד הייתה לחבר שלי אחת כזאת, יש לי ממנה המון זכרונות טובים. וזה מספיק. ויש לי גם קליאו ספורט בחניה. זה לא קשור. קוראים לזה סטיה מוטורית, לכולנו יש אחת (ההוא אוהב משאיות, ההוא טנדרים אמריקאיים, ההוא אוטובוסים וכו' וכו'. רק שאף אחד לא יוצא מהארון :-)).

 

ועכשיו חידה: לכמה קמ"ש מגיע הילוך ראשון בטמספט, ועל כמה סל"ד המנוע ב-140 קמ"ש.

 

נסיים בברכת דונג-דונג-דונג... ;-)

פורסם

מסכים לגבי מה שאמרת לגבי הטמפסט. איזה מוזר זה אני נוהג ברכב הזה ואני לא זוכר מתי הוא מעביר הילוך ובאיזה מהירות.:|:lol:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...