Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, המגבר הזה נראה לי כמו מוצר מדבקה מוצהר מהסיבה הפשוטה שבגוגל אין למצוא אותו חוץ מחנויות מישראל,

מה שמאוד מאפיין מוצרי מדבקה.

חוץ מזה יש אתר שיש בו אותו דגם רק בשחור וזה אתר קוריאני, אז מה לדעתכם מוצר מדבקה זול או ששווה נסיון?

זה הדף מכירה שלו באהובי שי

http://www.ahuvishay.co.il/aecommerce/c16863/104020.php

 

והקומפוננטים DLS B6A, מה היא איכותם והאם הם שווים את מחירם? האם יש תמורה נאותה?

זה הדף מכירה שלהם באהובי שי

http://www.ahuvishay.co.il/aecommerce/c16859/103923.php

 

ועוד שאלה, מה דעתכם על הסאב Rockford Fosgate

Punch P1 דגם P1L-112

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746910

 

אני לא מחפש לעשות רעש לשכונה אלה רק לשמוע מוזיקה באיכות טובה, אז אני מכוון פה לSQ למתחילים ולא יותר.

 

אז מה אתם אומרים?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

סוליד אודיו היא חברה אמריקאית (לפחות הייתה) ומאז ומעולם יוצרה בקוריאה.

זו לא חברת מדבקה.

לגבי איכות המגבר הזה ספציפית, אני לא יכול חוות דעה עקב חוסר נסיון איתו.

מתחדשת*

פורסם

אוקי תודה רבה לך כמו שאני מבין החברה איננה קיימת עוד אך דגמיה מיוצרים בקוריאה.

משמע חייב להיות פה קאץ' כלשהוא.

 

האם הDLS האלה יכולים להשמע טוב גם בלי מגבר ורק עם רדיו דיסק?

ככה שאוכל בהתחלה להתחדש ברדיו דיסק ובקומפוננטים האלה ואז עם הזמן לשדרג כאוות נפשי...?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

חברת "אריאל קאופוריישן" בבעלות ישראלית היא הבעלים של "קיסין אלקטרוניקס"

המפעל בדרום קוריאה שמייצר את המגברים הנ"ל של פרזנס ושל עוד מותגים רבים אחרים בניהם גם מותגים פרטיים.

"אהובי שי" הוא היבואן של סוליד אודיו ושל פרזנס שניהם מיוצרים באותו מפעל,בעבר היה הבעלים של

המותג הפרטי RED SOUND שהמגברים שלהם היו מיוצרים עבור "אהובי שי" באותו מפעל.

בשורה התחתונה מדובר במגבר טוב ,בקומפוננט לא הייתי נוגע.

 

המלצה :

לך על מגבר בסיסי חדש עם אחריות למשל Infinity REF475A

עם מורל דוטק אוביישן שהוא ב-2 רמות מעל הסט DLS הנ"ל.

 

נב- רוקפורד P1 זה סאב זבל ,עם או בלי תיבה מקורית.

פורסם

תודה על המלצתך, לגבי המגבר נראה לי יותר נורמלי לשמוע את זה לפחות זה בבעלות ישראלית זה גם אמור להיות מוצר טוב אם כך ולא זבל סיני גמור.

למה לא לגעת בDLS, מה כ"כ גרוע בו? דווקא קראתי פה בפורום ביקורות טובות עליו על צליל נקי ואיכותי.

המורל נראים טוב אבל הם קצת חורגים מהתקציב כחדשים,

אני בכללי מעדיף לקנות יד 2 מפאת העניין שיש פה באתר אחלה דילים מאנשים טובים ככה שלא אכפת לי.

 

באמת שממש כדאי לוותר על הDLS לטובת משהו כדוגמאת המורל?

ראיתי פה מלא המלצות על הטמפו האם הוא ברמה של המוצרים האלה?

 

אני קצת מבולבל מה אעשה..

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

הסט הנ"ל הוא ברמה של הטמפו,אם אתה מכוון על רמה כזאת עדיף כבר ללכת על הטמפו חדש.

 

אתה לא צריך להיות מבולבל,קח את ההמלצה שלי כפי שהיא.

אל תנסה לחסוך כאן בעוד 200-300 שח ,עדיף לחסוך עוד חודש ולרכוש משהו חדש.

לא מדובר במציאה.

פורסם

אני לא מחפש חדש אלה רק יד שניה, משמע מחפש כמה שיותר תמורה למחיר שאשלם.

המגבר בסדר אתה אומר? אין בעיה להחזיק סאב של עד 150 וואט וסט קומפוננטים?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אמנם לא שמעתי אף פעם את הdLs האלו..אבל אני אישית לא הייתי מקבל חוות דעת'רק בגלל שאומרים לי כך'

אני אישית לא מכיר אף אחד עם הקומפוננט הזה,שלא נדבר על שאר הרכיבים שמשפיעים על איכות הסאונד.

פורסם

אני רוצה לקנות יד שניה והבן אדם הספציפי שמוכר כבר פירק מהאוטו אז איך כבר אוכל לשמוע אותם?

לחבר למערכת סטאריו זו אופציה טובה או שזה לא קרוב למה שאשמע ברכב מהמגבר פלוס רדיו דיסק?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...