Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמובן שאצת רצת ומחקת את תגובתי לדבריך - כמובן, לא חשבתי / ציפיתי אחרת...

 

תתפלא. לא הוא מחק.

 

בכל מקרה, אם יש לך מה לומר לגופו של כותב תאמר לו בה"פ או אנערף איפה. אני לא מוכן שיהיו כאן התנצחויות.

אנא כבד זאת.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמעון, אני שמח שאת מרוצה מהT1R שלך.

ואני לא יודע למה לא הייתה לך אחיזה בגרוש במגאן .

יכול להיות מאותה סיבה לחברנו עם המיאטה אין.

לחץ אוויר, כיוון גלגלים אולי, אלוהים יודע למה.

 

אבל שוב, גם בביקורות וגם בפועל. הפאלקן צמיג יותר טוב.

יש לנו את אותו רכב. אתה מוזמן להווכח שגם בבלימות וגם בתאוצות הפאלקן עדיף על הטויו.

 

הייתי מראה לך גם בסיבובים אבל זה לא חוכמה עם מערכת המתלים שלי.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אשמח אם תפרט על מערכת המתלים שלך, אם זה לא ממודר כמובן:roll:

 

עם כל הכבוד ביקורות מחו''ל, שישארו בחו''ל. ממתי הולכים לפי המלצות יצרן? למה היצרן יודע איזה לחץ אוויר מתאים לי, אין נוסחא מדויקת לזה. מאוד קשה להגיע ללחץ אוויר נכון, אני עד היום כל פעם מנסה משהו אחר.

ואין לי מושג מאיפה הקרצת את הפלקן הזה וממה שאני קורא מתגובות של אנשים פה, אתה היחיד שמרוצה ממנו.

ב400 ש''ח לצמיג, לא תמצא משהו יותר טוב מהt1r, חוץ מהr1r כמובן, אבל הוא לא רלוונטי לרוב הנהגים.

ראיתי כל כך הרבה רכבים עם הt1r ובקושי ראיתי רכבים ספורטיביים עם הפלאקן האלו, אז מי צודק, הביקורות או העדר?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה שראית אותו על הרבה רכבים לא אומר הרבה. הבעיה עם צמיגים ובעצם עם כל דבר אחר שהוא לא מחשבים, סמרטפונים או רכבים וכדומה, זה שקשה למצוא ביקורות מיקצועיות. וגם אם כבר הצלחת למצוא ביקורת מקצועית הסיכוי שהם ביקרו את אותו מוצר שאתה מעוניין להשוות כנגדו הוא אפסי, וגם אם כן עדיין יכול להיות הבדל הנובע מהסוקר עצמו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

בילשטיין B8 ואייבך ספורט ליין, ARB 21MM שלGTI וקאמברים -0.5 .

הרכב בנוי לנהיגה. ובנוי טוב.

 

לגבי הלחץ אוויר, אני זה שאומר לא לכוון לפי הוראות יצרן. אלא לפי איך שמוטי המליץ. כיוונתי לפי ההוראות שלו

והרכב מתנהג , אוי כמה שהוא מתנהג.

 

ליאור, אני בפורום הזה קצת יותר זמן ממך, 7 שנים יותר ליתר דיוק.

אז תאמין לי שאני יודע מה זה עדר, ובפורום הזה כל כמה זמן הרוח נושבת לכיוון אחר.

זה קורה בפורום אודיו לרכב, בפורום שיפורים, בפורום הטכני וכו'.

 

לפני כמה שנים כל הפורום הזה היה על פאלקנים. כי הוא היה ועודנו הצמיג הספורטיבי הטוב ביותר במידות הקטנות יחסית.

לא הייתה פה ראלי, פונטו GT, או סקסו , או פולו 16V בלי פאלקן.

 

בדיוק כמו שבפורום האודיו הייתה תקופה שכל המלצה לרמקול במחיר סביר הייתה מורל פולס ואחריו הטמפו.

ואבוי למי שהמליץ על JBL או MTX שלא רואים אותו ממטר. ככה זה היה וככה זה יהיה.

 

אתה יודע בכלל כמה עולה הפאלקן שאתה מדבר?

באיזור ה320 שקל לצמיג במידה הזאת. זה תמורה לכסף.

הפאלקן ניצח את הטויו והיוקו לא רק בביקורות, אלא גם בבדיקות של בלימות על רטוב ויבש.

אם אתה לא מאמין לי אתה מוזמן לשאול את היבואן של פאלקן, שהוא גם היבואן של טויו.

וגם הוא בעצמו מודה, שהפאלקן טוב יותר.

 

 

אגב, הייתה פעם פונטו טורבו אחת, לבנה, שנסעה גהנום, ורק צמיג אחד היה מוציא אותה מהמקום כמו שצריך.

נחש איזה?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

בוא נתחיל בכך שאני לא עושה תחרות מי יותר זמן בפורום זה לא ממש בראש מעייני.

מה שכן אני 7 שנים עם ספורטיביות (היו כמה רכבי ביניים מעפנים), ותמיד צמיגים היו דבר שהיה חשוב לי יותר מכל, יותר מסוג בולם ויותר מאיזה מגבר או סאב וופר או חרטה אחרת.

ושאמרתי עדר אני ממש לא התכוונתי לפורום מכובד זה, אין לי מושג איזה צמיגים יש לחברים פה. אני מדבר רק על דברים שאני מכיר אישית. עד כה, חוץ ממך עוד לא ראיתי מישהו שאומר שהפלקן הזה עדיף על הטויו.

 

לגבי הפונטו טורבו, אני יודע שהן היו עושות גיהינום לבעלים, לא יודע על הגיהנום בהקשר אחר לפונטו :)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מצחיק, דווקא לא דיברתי על שלי, אבל גם שלנו לא עשתה בעיות.

 

בכל מקרה, אם קראת את ההודעה הראשונה שלי, היית רואה שצמיגים זה משהו די מוכר לי.

יש לנו 3 פנצ'ריות ואני מכיר בערך כל סוג של צמיג שנמכר בארץ. וכל יבואן צמיגים.

הייתי במספר לא מבוטל של כנסים, השקות והרצאות בנושא צמיגים.

 

אני לא עושה תחרות, לא איתך ולא עם אף אחד, כל אחד יסע על מה שטוב לו.

לגבי עיניין הצמיגים הדבר הראשון שהחלפתי ברכב, לפני הבולמים והקפיצים ושאר החמוצים, היה הצמיגים.

עשיתי את הבדיקות שלי, ובתור אחד שיש לו אפשרות להרכיב איזה צמיג שבא לי, עשיתי את זה.

אחרי שקראתי ביקורות, וצמצמתי אפשרויות. בדקתי גם סט אפ של הטויו וגם סטאפ של הפאלקן.

הפאלקן שוב כמו שאמרתי ניצח. לדעתי(ולדעת עוד כמה אתרים בעולם) הפאלקן צמיג עדיף.

 

מעבר לזה, למה שהיבואן של פאלקן וטויו, ימליץ לי, חבר ולקוח, על הפאלקן שעולה פחות כסף.

 

אגב, מהטויו מחזיקים בארץ מסיבה אחת בלבד, הR1R.

זה צמיג, הT1R זה צל חיוור שלו. ולא יותר מזה.

 

בכל מקרה אני את דעתי נתתי, מעבר לכך אין לי כוח להמשיך להתנצח עם אף אחד על דפי הפורום.

 

מי שסקפטי מוזמן לבוא לראות את הפאלקן בפעולה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אצלי בג'מפי מותקן כבר סט שני של פאלקן , הצמיגים אוחזים מצויין.

וכן אני יודע, שמדובר ב"רכב מקרר" על הכביש, לא רכב ספורט קטן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאחר נסיעה של נשר-בית אורן-כביש 4-חיפה מספר תובנות:

 

- ממש מבאס להיתקע מאחורי רכב איטי בכבישים שליד בית אורן.

- נראה שתקעו פס הפרדה רצוף בכל מקום שיש בו שדה ראיה ומקווקו בכל מקום שאפשר לראות לא יותר מ-20 מטר קדימה.

- בפניות ההדוקות של בית אורן האחיזה מצויינת, גם גז מלא בשני ביציאה מהפניה, לא מערער את האחיזה.

 

אממה, כאשר הרכב לא נשען על הצמיג, למשל בפניה איטית בנסיעה יום יומית, נתינת מכת גז, אפילו קלה יחסית, תגרום לתחת לאבד אחיזה ללא אזהרה או רעש ובעת ההחלקה האחיזה תהיה נמוכה מאוד.

 

מה שמוביל אותי למה שאמרתי מקודם, הצמיגים האלו גורמים להתנהגות לא הכי קונסיסטנטית, וזה בערך הדבר הכי רע שאפשר להגיד על צמיג.

 

אגב, נתקלתי היום במפגש של מועדון VW Corrado, היו 2 רכבים, שאני מניח שזה לפחות 50% מחברי המועדון...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני נוהג בקליאו ספורט, עם מישלין pe2 ואני מרוצה מאוד.

חבר קרוב גם כן עם קליאו ספורט אבל עם t1r, גם הוא מאוד מרוצה.

 

השורה התחתונה היא שכולנו ישראלים, וכל אחד יגיד שמה שהוא קנה זה הכי טוב.

תנסה להשיג נסיעה על הסטים הרלוונטים כדי לקבל החלטה.

פורסם
איתמר, בזמנו עזרתי לחבר מהפורום (עם מידה זהה - מזדה 2) והוא רכש SDRIVEים בעלות של 420 ש"ח לצמיג, והוא מרשים הרבה יותר מה-T1R והדפנות החמאתיות שלו.

 

אני מבקש! 400 ש"ח לצמיג (כמובן כולל הרכבה איזון וכו'). כמו שאוראל כבר רשם, הבדל של שמיים וארץ (אבל עדיין המאזדה מוציאה את הזנב בשמחה :-D ).

 

אז מי שטוען שה-S.DRIVE עולים משמעותית יותר מה-T1R, טועה ומטעה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בסוף זה עניין של טעם, ההוא אוהב ככה וההוא אוהב ככה וההוא בכלל לא יודע לנהוג באמת... אז מה זה משנה.

 

בזמנו, כאשר לי הייתה טי-ספורט היו לה סמי סליקס קדימה וצמיג עם TW 400 מאחורה... למה? כי ככה אני אהבתי.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...