Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא כ"כ יודעת איך לפרק את הדלת כדי לבדוק את זה...אני יודעת שעם המורל טמפו הדלת לא נסגרת גם עם הגבהה..

היה ברכב קומפוננט לפני כן של לנזר VC6K

אם מישהו מכיר..הם התאימו בול פשוט הסט הלך לצערי בגלל התקנה גרועה...

אני רוצה להתאים סט חדש ולא יודעת איזה...

פורסם

הוופר לא אמור להיות יותר מ6 ס"מ אחרת הוא פוגע בחלון.

 

את הדלת מפרקים כך:

מוציאים את המסגרת של ידית פתיחת דלת (מבפנים כן...)

פותחים את הבורג שנמצא בידית הדלת (בורג עם מכסה עליו)

מוציאים את הלוח המפסקים, מנתקים בזהירות את הפלאג (יש שני קליפסים לבנים שצריך למשוך)

מלמטה מושכים את המעטפת של הדלת (יש פקקים כל 20 ס"מ)

שולפים למעלה ושמאלה (דלת נהג) או למעלה ימינה (דלת נוסע).

פשוט...

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

תודה על התגובה המהירה...

אם יש לי את הקומפוננט השרוף ואני רוצה למדוד עם סרגל מה העומד המתאים, שאומרים 6 ס"מ מתכוונים רק למכנט או לכל הוופר עצמו?

×
×
  • תוכן חדש...