Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!



איפו אפשר למצאו דלק 98 זול באזור השרון (כפר סבא)?

 

לפני כמה ימים תדלקתי 98 במחיר מאוד טוב (7.60) באזור ראשון לציון, המליצו לי להגיע לתדלק שם, ההפרש מאוד משמעותי, באזור שלי אני מתדלק ב כ 9 ₪ לליטר

 

 

 

חשוב לציין שהרכב שלי חייב דלק איכותי, בדקתי את הדלק הזול והוא הכן איכותי!

 

פורסם

איפה תדלקת בראשלצ? "ש.י.א אנרגיה"?

 

תחנות זולות נוספות:

הקבועה שלי - סונול שערי חולון, בין צומת חולון לכיכר הדמעות. 7.75 ש"ח לליטר נכון לחודש זה (מאי 2011).

 

ועוד אחת שחברי פורום מכירים ולי לא יצא לעבור בה - בכפר יונה, ליד נתניה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

סונול מול כפר יונה -זול מאוד ,אפשר להגיע אליה מכל כביש 2, 4 ו-6.

אם אתה בא מכביש 6 אתה עולה בניצני עוז לכיוון נתניה על כביש 57 עד שתגיע לתחנה של סונול מצד ימין ,לידה יש מגרש מכוניות ושלט שמראה פנייה ימינה למחנה מוטה גור.

מכביש 4 אתה פונה שמאלה בצומת השרון לכיוון נתניה.

מכביש החוף אתה עולה במחלף נתניה ונוסע לכיוון כפר יונהה\קלנסווה\כביש 6 וכו... אתה תראה את התחנה משמאלך ,יש ללא רמזור לתוכה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במרכז שרונה יש לך את טן ב -30 אגורות. מולה התחנה של דלק היתה חייבת להתיישר לאותם מחירים.

בשתיהן לא תביא לנו תשבוחות על העובדים והיחס ללקוח - אז תדלק לבד.

חוצמזה - לך לאתר FULLTANK.CO.IL שיסייע לך בחיפוש בכל הארץ.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

יש לך טעות רוכב בודד,בפול טאנק אין מחירים על אוקטן 98.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

אני לא יודע עד כמה זה אמיתי, אבל ככה זה היה.

היום נסעתי לקנות משהו בראשון לציון ( פונים שמאלה בפניה השניה אחרי חונים קונים ). היום כמובן שהיה עמוס מהרגיל, אז בזמן ההמתנה במרזור זרקתי מבט על השלט של התחנת דלק שהייתה שם ( פז או סונול, לא סגור איזה ), המחיר של ה 98 היה יותר זול מ 95 ( ע"פ השלט ). ניראה לי בסביבות ה 7.60, אני לא זוכר כמה היה 95, אבל אני זוכר בוודאות שזה היה יותר זול מ 95 בתדלוק מלא.

פורסם

יניב - אתה מדבר על התחנה של דור אלון שמימין לכביש הראשי (אהרונוביץ') ברמזור שפנית בו?

(אני מניח שבאת מצפון ופנית שמאלה לכיוון קניון הזהב, ברחוב סחרוב)

 

או שאתה מדבר על התחנה של ש.י.א אנרגיה שנמצאת במקום יותר פנימי, ברחוב לזרוב, שהוא הפניה הראשונה שמאלה מיד אחרי שפנית כבר לסחרוב?

 

בתחנה של ש.י.א, אגב, אפשר לעשות כרטיס הנחה ב10 ש"ח (חד פעמי) שנותן 7 אגורות הנחה נוספת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לקחת שלוק?

חחא, לא פשוט הרכב שלי נכנס למצב "בטוח" אם הדלק 95 או 98 לא טוב, הסלד לא עולה יותר מ 5000

ולאחר מכן אם מתחברים למחשב יש שגיאות הצתה

 

תודה רבה לכולם, מחר עושה סבב תחנות שהמלצתם

 

לגבי התחנה באזור ראשון היא הכן מאוד זולה, 7.6 98 היה בתדלוק האחרון שלי

×
×
  • תוכן חדש...