Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות במיקום מחדש של האלמנטים בקומפוננט (מיד ראנג' וטוויטר)


שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר הסברתי לך שאתה לא יכול לשים מידבאס בקיק כמו שצריך, אלא אם כן אתה יכול להכניס שם באיזושהי דרך 10+ ליטר או לעשות מה שחלק מהמתחרים עושים וזה לחתוך את הפח מאחוריו ככה שהוא FREEAIR (ולא נראה לי שזה מה שתעשה).

 

כבר כתבתי מה היתרונות ומה החסרונות במיקום כל הדרייברים באותה נקודה, אם תשאל שוב ושוב ושוב זה לא יהפוך את התשובה לשונה.

 

בקשר לטוויטר, יש לך את כל המידע שאתה צריך כאן:http://www.dls.se/pdf/manualult_eng.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי את הכוונה שלך וכבר כתבתי הכל על זה בהודעה הראשונה. מה יותר מזה אתה רוצה לדעת אני באמת שלא יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, רק מה שלא מסתדר לי דבר כזה - המטרה של קומפוננט זה ליצור במה

אם במידה ואני ממקם את כל הדרייברים ביחד אז בעצם הפכתי את זה לרמקול אחד פול ראנג' , לא?

ואז אני מאבד את כל האפקט של הקומפוננט

 

תקן אותי אם אני טועה (אני פשוט לא מבין את כל ההגיון בעניין)

 

לגבי הנושא של הקשת הבנתי אותה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה של קומפוננט היא קודם כל לייצר דרייברים בעלי איכות גבוהה. רמקול קואקסיילי מוגבל ע"י טוויטר שמונח על גבי וכמו כן גודל הטוויטר יכול להיות מוגבל ועוד דברים אחרים שגורמים לכך שלפתח כל דרייבר בנפרד יביא לתוצאות טובות יותר.

 

מכיוון שברכב אין דבר קבוע שיכול לעבוד תמיד (כמו למשל התופעות שהזכרתי) ניתן למם את הדרייברים במקומות שונים ואז לבחור למשל בין מיקום מיד על הדשבורד למשל שיתן לנו במה בגובה טוב אך מצד שני נהיה קרובים לצד שמאל לעומת הקיקים שיתנו לנו מרחק טוב מהרמקולים אך הם ממוקמים למטה דבר שישפיע על גובה הבמה.

 

ברכב זה תמיד יש םשרה, החוכמה היא לדעת איפה להתפשר (וזה גם תלוי בטעמך האישי). לכן יש יתרונות למיקום כל הדרייברים במקום אחד ויש חסרונות. אם היינו ממוקמים במרכז הרכב והיה לנו אפשרות לשים מידבאס בגובה הדש הרי שהיינו ממקמים את כל הדרייברים באותה נקודה בדיוק כפי שהם ממוקמים ברמקולים ביתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילים פשוטות (אייל אם אתה לא כועס :roll: ), דרייבר אחד לא מסוגל לנגן את כל התדרים בצורה טובה. סאב דורש קוטר גדול לנגן באס בצורה טובה, מיד גודל יותר קטן וטוויטר בכלל עם קוטר קטנטן. רמקול אחד של FULL RANGE הוא גרוע, לא כיוון שהוא מנגן את כל התדרים, אלא הוא לא יכול להעביר את כולם בצורה הכי טובה. לכן יש הפרדה ע"י דרייברים שונים עם גדלים שונים.

אם היה דרייבר אידיאלי שמנגן הכל בצורה הכי טובה, כמו ש-TWEET אמר, הוא היה הכי טוב. רק הבעיה שאין כזה.

לכן אם תרכז את הדרייברים זה לא יגרום לתופעה של FULL RANGE. מכיוון שהתדרים

שונים והדרייברים שונים (מנגנים כל אחד משהו אחר בטווח התדרים), זה לא אמור ליצור "התאבכות גלים" בשמיעה (כשגלים מסתכמים ביחד). אלא תוכל לשמוע אותם כרגיל אפילו אם תקרב אותם אחד לשני. אם התדרים היו קרובים או שווים (אותו טווח שמע, כמו שני דרייברים שמנגנים אותו הדבר) זה כבר היה יכול ליצור בעיה בהתאבכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכשהוא דיבר על פול ריינג' הוא דיבר על רמקול קואקסיילי. כזה שיש עליו לעיתים גם מיד וטוויטר. אם כי יכול להיות ולא הבנתי אותו נכון. בכל מקרה דברייך נכונים :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...